SWiSH Forum Strona Główna SWiSH Forum
Forum użytkowników programów SWiSH

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Wieża Hanoi w swishu
Autor Wiadomość
olo21 
Praktyk


Dołączył: 30 Kwi 2005
Posty: 30
Wysłany: Sro 31 Maj, 2006 07:35   Wieża Hanoi w swishu

Witam,
wie ktoś może jak wykonać wieże hanoi, coś na wzór TEGO ?
Jak przenosić elementy (klocki) za pomocą myszki i jak sprawdzać czy klocek jest większy czy mniejszy?
 
     
stefcio 
Ekspert



Pomógł: 24 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 530
Skąd: wawa
Wysłany: Sro 31 Maj, 2006 11:59   odp

to jest połączenie flesha i php
Zmienne wczytują sie do pliku swf z plików txt które są obrabiane plikami php
_________________
Stefan
Kliknij na przycisk Pomógł--jak ci pomogłem:))
 
 
     
olo21 
Praktyk


Dołączył: 30 Kwi 2005
Posty: 30
Wysłany: Sro 31 Maj, 2006 12:24   

Dzięki za zainteresowanie.
Zrobiłem na razie drag and drop. Wygląda tak: Hanoi . Plik swi drag2.swi
Teraz nie wiem jak ograniczyć aby nie można było 1 klocka wyciągnąc spod drugiego(kolejka) i aby większego nie można było położyć na mniejszym?
 
     
Radjon 
Doradca


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 66
Skąd: Kraków
Wysłany: Sro 31 Maj, 2006 13:09   

zmiennymi !
każdej zmiennej przypisujesz wartość a potem tylko sprawdzasz "odpowiednie" warunki
jeśli zmienna ma wartość x to można a jeśli y to nie można itp.
spróbuję o tym pomyśleć ... jak mi czasu starczy
 
     
stefcio 
Ekspert



Pomógł: 24 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 530
Skąd: wawa
Wysłany: Sro 31 Maj, 2006 13:27   odp

a wartości zmiennych to są odpowiednie położenia na osiach X i Y
W przypadku tej wieży to pędzie oś Y
_________________
Stefan
Kliknij na przycisk Pomógł--jak ci pomogłem:))
 
 
     
Radjon 
Doradca


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 66
Skąd: Kraków
Wysłany: Sro 31 Maj, 2006 13:57   

stefcio upraszczasz :wink:

Tak na szybko:
będzie sporo zmiennych
każdy prostokąt będzie miał położenie w zmiennych
a dodatkowo każdy słupek będzie miał zmienną, która nam powie co na nim leży i w jakiej kolejności.
będzie to sprawdzane on (press) i on (release) i dzięki temu pozycjonowane będą potem prostokąty ...

sorry ... brak czasu na więcej
jutro spróbuję to napisać :)
 
     
olo21 
Praktyk


Dołączył: 30 Kwi 2005
Posty: 30
Wysłany: Czw 01 Cze, 2006 18:18   

Próbował ktoś coś zrobić dalej?
 
     
erbe 



Pomógł: 29 razy
Wiek: 46
Dołączył: 27 Sty 2005
Posty: 527
Skąd: Poznań / Londyn
Wysłany: Czw 01 Cze, 2006 18:36   Re: odp

stefcio napisał/a:
to jest połączenie flesha i php
Zmienne wczytują sie do pliku swf z plików txt które są obrabiane plikami php
jakiego flasha?? jakiego php?? :O toż to zwykły javascript.
_________________
erbe
http://www.d-t-h.prv.pl
 
     
stefcio 
Ekspert



Pomógł: 24 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 530
Skąd: wawa
Wysłany: Czw 01 Cze, 2006 18:49   odp

mi to wygląda na flash+php ale nie zaprzecze ze to może być java
_________________
Stefan
Kliknij na przycisk Pomógł--jak ci pomogłem:))
 
 
     
erbe 



Pomógł: 29 razy
Wiek: 46
Dołączył: 27 Sty 2005
Posty: 527
Skąd: Poznań / Londyn
Wysłany: Czw 01 Cze, 2006 19:43   

a po czym wnosisz?
_________________
erbe
http://www.d-t-h.prv.pl
 
     
stefcio 
Ekspert



Pomógł: 24 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 530
Skąd: wawa
Wysłany: Czw 01 Cze, 2006 21:31   odp

tak mówie bo takich cudów w javie to nie widzialem:)) chociaż teraz jak to przeanalizowałem ( mojim łebkiem) to stwierdziłem , że moge się myslic:))
_________________
Stefan
Kliknij na przycisk Pomógł--jak ci pomogłem:))
 
 
     
erbe 



Pomógł: 29 razy
Wiek: 46
Dołączył: 27 Sty 2005
Posty: 527
Skąd: Poznań / Londyn
Wysłany: Czw 01 Cze, 2006 21:47   

Zajrzyj do źródła tej strony ;)
_________________
erbe
http://www.d-t-h.prv.pl
 
     
Radjon 
Doradca


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 66
Skąd: Kraków
Wysłany: Pią 02 Cze, 2006 06:47   

olo21 napisał/a:
Próbował ktoś coś zrobić dalej?


Ja to robię i idzie mi to jak na razie nieźle ... ale bardzo powoli ponieważ mam teraz qpe innej roboty

dodatkowo utknąłem na pewnym "małym" problemie po prostu przyjąłem złe założenia
i zaczyna mi to rosnąć do absurdalnych rozmiarów :?

chyba napiszę to od początku :)
 
     
olo21 
Praktyk


Dołączył: 30 Kwi 2005
Posty: 30
Wysłany: Pon 05 Cze, 2006 20:14   

Radjon napisał/a:
olo21 napisał/a:
Próbował ktoś coś zrobić dalej?


Ja to robię i idzie mi to jak na razie nieźle ... ale bardzo powoli ponieważ mam teraz qpe innej roboty

dodatkowo utknąłem na pewnym "małym" problemie po prostu przyjąłem złe założenia
i zaczyna mi to rosnąć do absurdalnych rozmiarów :?

chyba napiszę to od początku :)

i jak?
 
     
Radjon 
Doradca


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 66
Skąd: Kraków
Wysłany: Wto 06 Cze, 2006 08:59   

Cieniutko :?
naprawdę nie mam czasu by skończyć ...
zawsze tak wygląda u mnie początek miesiąca (przynajmniej do 10 każdego)
dlatego tu daję ci źródło z dość dokładnymi opisami

PS
zaobserwowane błędy:
1. jeżeli na "słupku" stoją tylko dwa klocki to jak kliknę na dolny podnosi go na samą górę (nie wiem dlaczego - jeszcze nad tym nie myślałem)
dodatkowo:
2. program nie sprawdza czy kładę większy klocek na mniejszy (nie napisałem)
3. bark informacji, że ci się udało, instrukcji, restartu, licznika itp. (nie napisałem)
_______________________________________________

Ad.1 - usunąłem błąd :)
Ad.2 - b.z. ale myślę już nad tym
Ad.3 - b.z.
 
     
olo21 
Praktyk


Dołączył: 30 Kwi 2005
Posty: 30
Wysłany: Czw 08 Cze, 2006 09:38   

dzięki Radjon za pomoc. Trochę skomplikowane to jest jak dla mnie ale analizuję twój kod.
 
     
Radjon 
Doradca


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 66
Skąd: Kraków
Wysłany: Czw 08 Cze, 2006 11:56   

wiem ... pisałem na kolanie i w dodatku z przerwami :wink:

W nagrodę za wytrwałość masz pełną wersję ... znaczy prawie ...
nie ma licznika, help oraz restart ale ...
to już pozostawiam tobie :)

[ Dodano: Wto 27 Cze, 2006 08:15 ]
Jak wam się to podoba ?
Wieża Hanoi
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Nowe zasady dotyczące cookies. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
 

ABC CorelDRAW X6 PL

ABC CorelDRAW X6 PL
Roland Zimek

Cena: 39.90 z�

dodaj do koszyka
zobacz opis

 

CorelDRAW X6 PL. �wiczenia praktyczne

CorelDRAW X6 PL. �wiczenia praktyczne
Roland Zimek

Cena: 24.90 z�

dodaj do koszyka
zobacz opis

 

Corel PaintShop Pro X4. Obr�bka zdj�� cyfrowych. �wiczenia praktyczne

Corel PaintShop Pro X4. Obr�bka zdj�� cyfrowych. �wiczenia praktyczne
Roland Zimek

Cena: 34.90 z�

dodaj do koszyka
zobacz opis

 

PowerPoint 2010 PL. �wiczenia

PowerPoint 2010 PL. �wiczenia
Roland Zimek

Cena: 21.90 z�

dodaj do koszyka
zobacz opis

 

Automatyzacja nudnych zadań z Pythonem. Nauka programowania. Wydanie II

Automatyzacja nudnych zadań z Pythonem. Nauka programowania. Wydanie II
Al Sweigart

Cena: 54.50 zł
zobacz opis

Strona wygenerowana w 0.23 sekundy. Zapytań do SQL: 15