Przesunięty przez: stefcio Wto 30 Sty, 2007 13:39 |
Efekt rozmycie przy przesuwaniu - jak ?? |
Autor |
Wiadomość |
nlp
Początkujący
Dołączył: 15 Lis 2006 Posty: 4
|
Wysłany: Pią 15 Gru, 2006 16:31 Efekt rozmycie przy przesuwaniu - jak ??
|
|
|
Może ktoś mi podpowiedzieć jak skryptowo osiąga się efekt rozmycia przy przesuwaniu obiektów taki jak na
www.netarena.pl link portfolio (chodzi o liste stron, które przewija się po lewej)
Z góry dzieki |
|
|
|
|
krzyked
Przyjaciel
Pomógł: 9 razy Dołączył: 20 Cze 2005 Posty: 45 Skąd: Sulisławice
|
Wysłany: Sob 16 Gru, 2006 16:56
|
|
|
Efekt rozmycia uzyskasz kodem:
Kod: | blurFilterName = new flash.filters.BlurFilter(a,b,c);
pathToObject.filters = [blurFilterName];
a=rozmycie osi x
b=rozmycie osi y
c=jakość rozmycia |
Efekt działa po eksporcie do swf w wersji 8. |
_________________
|
|
|
|
|
stefcio
Ekspert
Pomógł: 24 razy Wiek: 32 Dołączył: 14 Lut 2006 Posty: 530 Skąd: wawa
|
Wysłany: Sob 16 Gru, 2006 21:09
|
|
|
Rozmycie????Chyba efekt chamowania
[ Dodano: Sob 16 Gru, 2006 21:10 ]
sorry hamowania
[ Dodano: Sob 16 Gru, 2006 21:10 ]
znow sie zapendzilem:)) |
_________________ Stefan
Kliknij na przycisk Pomógł--jak ci pomogłem:)) |
|
|
|
|
klusmen
Praktyk
Dołączył: 17 Paź 2005 Posty: 37
|
Wysłany: Sob 16 Gru, 2006 21:35
|
|
|
no dokladnie.. rozmycia ja tam nie widze a kombinowalem sporo |
|
|
|
|
nugatt
Pomógł: 75 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Maj 2005 Posty: 1389 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 16 Gru, 2006 22:32
|
|
|
widać widać. export do flash 8. |
_________________ tomekf /// swishmaxxx |
|
|
|
|
krzyked
Przyjaciel
Pomógł: 9 razy Dołączył: 20 Cze 2005 Posty: 45 Skąd: Sulisławice
|
Wysłany: Nie 17 Gru, 2006 10:58
|
|
|
Ustaw na karcie export flash 8
Później test in Player, na pewno zadziała. |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez krzyked Wto 19 Gru, 2006 11:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
klusmen
Praktyk
Dołączył: 17 Paź 2005 Posty: 37
|
Wysłany: Nie 17 Gru, 2006 18:57
|
|
|
dziala dziala...
efekt NIEZLY
[ Dodano: Wto 19 Gru, 2006 12:01 ]
ehh mam pytanie czy przy tym scrolu da sie to ustawic... ten scroll dla mnei jest wygodniejszy ...
Czy moglby ktos dorobic ten scrypt chodzi mi glownie o intenal_scroller |
|
|
|
|
MatthewColss
Początkujący
Dołączył: 25 Wrz 2007 Posty: 3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 06 Gru, 2007 20:16
|
|
|
a czy można połączyć to rozmycie i zeby jeszcze ten obiekt miał cień?? ale nie w bitmapie tylko wygenerowany kodem? probowałem to zrobić i niepotrafie.
proszę o pomoc |
|
|
|
|
nugatt
Pomógł: 75 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Maj 2005 Posty: 1389 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 06 Gru, 2007 21:33
|
|
|
Kod: | a=rozmycie osi x
b=rozmycie osi y
c=jakość rozmycia
nazwa_filtra_do_cienia = cos tam, nie pamiętam;
blurFilterName = new flash.filters.BlurFilter(a,b,c);
pathToObject.filters = [blurFilterName, nazwa_filtra_do_cienia]; |
|
_________________ tomekf /// swishmaxxx |
|
|
|
|
Sokrates
Praktyk
Wiek: 44 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 31 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 09 Mar, 2008 09:39
|
|
|
Cytat: |
a=rozmycie osi x
b=rozmycie osi y
|
a jak mam efekt np "Slide from left" i chciał bym teraz żeby za tym efektem szedł efekt rozmycia (z jakimś opóźnieniem np o -30px), czy mogę w jakiś sposób przypisać do x, y efektu rozmycia wartość x,y efektu slide (np a=efekt_slide_położenie_x - 30px). |
_________________ --
Dzięki,
Pozdrawiam |
|
|
|
|
TaMaX
Początkujący
Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 2 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 10 Kwi, 2008 21:55
|
|
|
Witam , sklecilem dzisiaj cos takiego.
Moze kogos zainspiruje do czegos
opis: przy przesuwaniu kwadracika poziomo zmieniamy blur X
przy przesuwaniu w pionie zmienia sie blur Y
wykorzystany filtr flash 8+ |
|
|
|
|
|