| Obrazy i optymalizacja | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Klecha   Praktyk
 
  
  
 Dołączył: 30 Maj 2009
 Posty: 36
 Skąd: kradniesz skrypty?
 
 | 
            
               |  Wysłany: Sob 02 Sty, 2010 11:00   Obrazy i optymalizacja |   
 |  
               | 
 |  
               | Może najpierw przedstawię sytuację... Mam dużo elementów powiedzmy 100-200, ale... mają one jeden kształt... np koło.
 Różnią się wielkościami, animacjami, kolorami.
 
 W jaki sposób to zbudować by zajęło jak najmniej KB ?
 
 -Czy zbudować jeden obraz jpg, wczytać do swisha i potem kopiować go i wykonywać na nich różne odrębne animacje?
 -Czy rysować bezpośrednio w Swishu za pomocą narzędzia rysowania?
 -Czy narysować jedno koło i potem kopiować je i przeprowadzać transformacje?
 -A może jest jeszcze inny sposób? który także będzie dobry?
 
 To tak w kwestii konkretnego przypadku. Natomiast optymalizacja ogólnie w swishu zależy głównie od czego? Na co najbardziej należy zwracać uwagę by animacja nie miała na końcu 100 MB !?!
 
 Pozdrawiam i czekam na jakieś fachowe odpowiedzi
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | hubaiitv   Doradca
 
  
  
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 07 Cze 2009
 Posty: 74
 Skąd: Puławy/Warszawa
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Szymciosek   Ekspert
 
  
 Pomógł: 22 razy
 Wiek: 33
 Dołączył: 20 Lut 2009
 Posty: 248
 Skąd: Świdnica
 
 | 
            
               |  Wysłany: Sob 02 Sty, 2010 15:42 |   
 |  
               | 
 |  
               | Animacja raczej nie będzie odpalana na stronie więc nie ważne ile by tam zajmowała, a co do stron to zdjęcia dobrze by było żeby były ładowane z zewnątrz, ponieważ najpierw załaduje się strona, a później w zależności od działu zdjęcia, wszystko co możesz miej na zewnątrz. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |