Obrazy i optymalizacja |
Autor |
Wiadomość |
Klecha
Praktyk


Dołączył: 30 Maj 2009 Posty: 36 Skąd: kradniesz skrypty?
|
Wysłany: Sob 02 Sty, 2010 11:00 Obrazy i optymalizacja
|
|
|
Może najpierw przedstawię sytuację...
Mam dużo elementów powiedzmy 100-200, ale... mają one jeden kształt... np koło.
Różnią się wielkościami, animacjami, kolorami.
W jaki sposób to zbudować by zajęło jak najmniej KB ?
-Czy zbudować jeden obraz jpg, wczytać do swisha i potem kopiować go i wykonywać na nich różne odrębne animacje?
-Czy rysować bezpośrednio w Swishu za pomocą narzędzia rysowania?
-Czy narysować jedno koło i potem kopiować je i przeprowadzać transformacje?
-A może jest jeszcze inny sposób? który także będzie dobry?
To tak w kwestii konkretnego przypadku. Natomiast optymalizacja ogólnie w swishu zależy głównie od czego? Na co najbardziej należy zwracać uwagę by animacja nie miała na końcu 100 MB !?!
Pozdrawiam i czekam na jakieś fachowe odpowiedzi |
|
|
|
 |
hubaiitv
Doradca


Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 74 Skąd: Puławy/Warszawa
|
|
|
|
 |
Szymciosek
Ekspert

Pomógł: 22 razy Wiek: 33 Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 248 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: Sob 02 Sty, 2010 15:42
|
|
|
Animacja raczej nie będzie odpalana na stronie więc nie ważne ile by tam zajmowała, a co do stron to zdjęcia dobrze by było żeby były ładowane z zewnątrz, ponieważ najpierw załaduje się strona, a później w zależności od działu zdjęcia, wszystko co możesz miej na zewnątrz. |
|
|
|
 |
|