Kilka zmiennych z pliku tekstowego |
Autor |
Wiadomość |
erbe
Pomógł: 29 razy Wiek: 45 Dołączył: 27 Sty 2005 Posty: 527 Skąd: Poznań / Londyn
|
Wysłany: Sob 23 Sie, 2008 10:27 Kilka zmiennych z pliku tekstowego
|
|
|
Witam,
chciałbym aby SWiSH wczytywał zmienne z pliku tekstowego do poszczególnych pól tekstowych. I tak:
mam plik tekstowy:
Kod: | &zmienna1=tekst1&
&zmienna2=tekst2&
&zmienna3=tekst3& |
Następnie w Scene_1 wstawaiam kod: Kod: | onLoad () {
_01.loadVariables("plik.txt");
}
|
W Sprite "_01" w którym mam docelowe pole tekstowe o nazwie "pole" wstawiam: Kod: | onLoad () {
pole = "zmienna1" + " " + "zmienna2";
}
|
Pole tekstowe mam jako Dynamic Text i oznaczone jako Target.
Co jest nie tak? Gdzie tkwi błąd? |
_________________ erbe
http://www.d-t-h.prv.pl |
|
|
|
|
mielu
Pomógł: 131 razy Wiek: 47 Dołączył: 06 Kwi 2006 Posty: 1177 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 23 Sie, 2008 16:03
|
|
|
może jeszcze nie załadowało pliku txt, daj zamiast onLoad(), onFrame(4) lub dalej |
|
|
|
|
erbe
Pomógł: 29 razy Wiek: 45 Dołączył: 27 Sty 2005 Posty: 527 Skąd: Poznań / Londyn
|
Wysłany: Sob 23 Sie, 2008 17:30
|
|
|
Pomysł mam taki aby pierwsze zmienne tworzyły liste, a reszta była pokazywana dopiero po efekcie rollOver. Nie mogę tego jakoś objąć... :/ |
_________________ erbe
http://www.d-t-h.prv.pl |
|
|
|
|
mielu
Pomógł: 131 razy Wiek: 47 Dołączył: 06 Kwi 2006 Posty: 1177 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 23 Sie, 2008 18:27
|
|
|
Kod: | _01.nazwisko = numer1 + " " + name1; |
tak dopisuje zmienna to co miałeś było traktowane jako tekst |
|
|
|
|
erbe
Pomógł: 29 razy Wiek: 45 Dołączył: 27 Sty 2005 Posty: 527 Skąd: Poznań / Londyn
|
Wysłany: Nie 24 Sie, 2008 22:16
|
|
|
No i znów utknąłem. Tym razem nie mogę sobie poradzić z przekazaniem zmiennej do sprite'a po efekcie on (RollOver). |
_________________ erbe
http://www.d-t-h.prv.pl |
|
|
|
|
mielu
Pomógł: 131 razy Wiek: 47 Dołączył: 06 Kwi 2006 Posty: 1177 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 25 Sie, 2008 07:55
|
|
|
jeśli o zmienną i chodzi, to zmień i na ramka.i bo zmieniasz wartość i w sprite ramka |
|
|
|
|
erbe
Pomógł: 29 razy Wiek: 45 Dołączył: 27 Sty 2005 Posty: 527 Skąd: Poznań / Londyn
|
Wysłany: Pon 25 Sie, 2008 09:56
|
|
|
Niestety nie działa :/ Nie zczytuje zupełnie nic. |
_________________ erbe
http://www.d-t-h.prv.pl |
|
|
|
|
mielu
Pomógł: 131 razy Wiek: 47 Dołączył: 06 Kwi 2006 Posty: 1177 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sro 27 Sie, 2008 19:05
|
|
|
no więc tak
w związku z twoją wersją nie załączam swi jeśli chodzi o zmienną i to ma to wyglądać tak jak mówiłem
czyli Kod: | on (rollOver) {
_01.onEnterFrame = function()
{this._currentframe >= 1 ? this.nextFrame() : this.onEnterFrame = null};
ramka.onEnterFrame = function()
{this._currentframe >= 1 ? this.nextFrame() : this.onEnterFrame = null};
ramka.i = 1;
} |
ale miałeś jeszcze jeden błąd
Kod: | onFrame (30) {
setLabel("loadimages");
gallery.nazwisko = eval("_root.name" + i);
gallery.nr = eval("_root.number" + i);
gallery.myimagetext = eval("_root.txt" + i);
gallery.mytlength = length(eval("_root.txt" + i));
//determine if we need scroll buttons
if (length(eval("_root.txt" + i)) < 800) {
gallery.dwntext._visible = false;
gallery.uptext._visible = false;
} else {
gallery.dwntext._visible = true;
gallery.uptext._visible = true;
}
loadedimage = eval("_root.image" + i);
gallery.picture.myimage.loadMovie(loadedimage);
loadedimage = eval("_root.flag" + i);
gallery.flaga.myimage.loadMovie(loadedimage);
// ## Load the image or SWF into the sprite we want it to be in ##
// ## Initiate the Preloader ##
gallery.container_preloader.gotoAndPlay("preloader");
}
|
umnie działa |
|
|
|
|
erbe
Pomógł: 29 razy Wiek: 45 Dołączył: 27 Sty 2005 Posty: 527 Skąd: Poznań / Londyn
|
Wysłany: Nie 07 Wrz, 2008 15:29
|
|
|
Miód! Dzięki Tobie wyszedłem z tej skryptowej mgły |
_________________ erbe
http://www.d-t-h.prv.pl |
|
|
|
|
|