SWiSH Forum Strona Główna SWiSH Forum
Forum użytkowników programów SWiSH

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Kilka zmiennych z pliku tekstowego
Autor Wiadomość
erbe 



Pomógł: 29 razy
Wiek: 46
Dołączył: 27 Sty 2005
Posty: 527
Skąd: Poznań / Londyn
Wysłany: Sob 23 Sie, 2008 11:27   Kilka zmiennych z pliku tekstowego

Witam,
chciałbym aby SWiSH wczytywał zmienne z pliku tekstowego do poszczególnych pól tekstowych. I tak:
mam plik tekstowy:
Kod:
&zmienna1=tekst1&
&zmienna2=tekst2&
&zmienna3=tekst3&


Następnie w Scene_1 wstawaiam kod:
Kod:
onLoad () {
    _01.loadVariables("plik.txt");
}

W Sprite "_01" w którym mam docelowe pole tekstowe o nazwie "pole" wstawiam:
Kod:
onLoad () {
    pole = "zmienna1" + " " + "zmienna2";
}

Pole tekstowe mam jako Dynamic Text i oznaczone jako Target.
Co jest nie tak? Gdzie tkwi błąd?
_________________
erbe
http://www.d-t-h.prv.pl
 
     
mielu 


Pomógł: 131 razy
Wiek: 47
Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 1177
Skąd: Kraków
Wysłany: Sob 23 Sie, 2008 17:03   

może jeszcze nie załadowało pliku txt, daj zamiast onLoad(), onFrame(4) lub dalej
 
     
erbe 



Pomógł: 29 razy
Wiek: 46
Dołączył: 27 Sty 2005
Posty: 527
Skąd: Poznań / Londyn
Wysłany: Sob 23 Sie, 2008 18:30   

Pomysł mam taki aby pierwsze zmienne tworzyły liste, a reszta była pokazywana dopiero po efekcie rollOver. Nie mogę tego jakoś objąć... :/
_________________
erbe
http://www.d-t-h.prv.pl
 
     
mielu 


Pomógł: 131 razy
Wiek: 47
Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 1177
Skąd: Kraków
Wysłany: Sob 23 Sie, 2008 19:27   

Kod:
_01.nazwisko = numer1 + " " + name1;

tak dopisuje zmienna to co miałeś było traktowane jako tekst
 
     
erbe 



Pomógł: 29 razy
Wiek: 46
Dołączył: 27 Sty 2005
Posty: 527
Skąd: Poznań / Londyn
Wysłany: Nie 24 Sie, 2008 23:16   

No i znów utknąłem. Tym razem nie mogę sobie poradzić z przekazaniem zmiennej do sprite'a po efekcie on (RollOver).
_________________
erbe
http://www.d-t-h.prv.pl
 
     
mielu 


Pomógł: 131 razy
Wiek: 47
Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 1177
Skąd: Kraków
Wysłany: Pon 25 Sie, 2008 08:55   

jeśli o zmienną i chodzi, to zmień i na ramka.i bo zmieniasz wartość i w sprite ramka
 
     
erbe 



Pomógł: 29 razy
Wiek: 46
Dołączył: 27 Sty 2005
Posty: 527
Skąd: Poznań / Londyn
Wysłany: Pon 25 Sie, 2008 10:56   

Niestety nie działa :/ Nie zczytuje zupełnie nic.
_________________
erbe
http://www.d-t-h.prv.pl
 
     
mielu 


Pomógł: 131 razy
Wiek: 47
Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 1177
Skąd: Kraków
Wysłany: Sro 27 Sie, 2008 20:05   

no więc tak

w związku z twoją wersją nie załączam swi jeśli chodzi o zmienną i to ma to wyglądać tak jak mówiłem

czyli
Kod:
on (rollOver) {
    _01.onEnterFrame = function()
{this._currentframe >= 1 ? this.nextFrame() : this.onEnterFrame = null};
    ramka.onEnterFrame = function()
{this._currentframe >= 1 ? this.nextFrame() : this.onEnterFrame = null};
    ramka.i = 1;
}

ale miałeś jeszcze jeden błąd
Kod:
onFrame (30) {
    setLabel("loadimages");
    gallery.nazwisko = eval("_root.name" + i);
    gallery.nr = eval("_root.number" + i);
    gallery.myimagetext = eval("_root.txt" + i);
    gallery.mytlength = length(eval("_root.txt" + i));
    //determine if we need scroll buttons
    if (length(eval("_root.txt" + i)) < 800) {
        gallery.dwntext._visible = false;
        gallery.uptext._visible = false;
    } else {
        gallery.dwntext._visible = true;
        gallery.uptext._visible = true;
    }
    loadedimage = eval("_root.image" + i);
    gallery.picture.myimage.loadMovie(loadedimage);
    loadedimage = eval("_root.flag" + i);
    gallery.flaga.myimage.loadMovie(loadedimage);
    // ## Load the image or SWF into the sprite we want it to be in ##
    // ## Initiate the Preloader ##
    gallery.container_preloader.gotoAndPlay("preloader");
}


umnie działa
 
     
erbe 



Pomógł: 29 razy
Wiek: 46
Dołączył: 27 Sty 2005
Posty: 527
Skąd: Poznań / Londyn
Wysłany: Nie 07 Wrz, 2008 16:29   

Miód! Dzięki Tobie wyszedłem z tej skryptowej mgły ;)
_________________
erbe
http://www.d-t-h.prv.pl
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Nowe zasady dotyczące cookies. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
 

ABC CorelDRAW X6 PL

ABC CorelDRAW X6 PL
Roland Zimek

Cena: 39.90 z�

dodaj do koszyka
zobacz opis

 

CorelDRAW X6 PL. �wiczenia praktyczne

CorelDRAW X6 PL. �wiczenia praktyczne
Roland Zimek

Cena: 24.90 z�

dodaj do koszyka
zobacz opis

 

Corel PaintShop Pro X4. Obr�bka zdj�� cyfrowych. �wiczenia praktyczne

Corel PaintShop Pro X4. Obr�bka zdj�� cyfrowych. �wiczenia praktyczne
Roland Zimek

Cena: 34.90 z�

dodaj do koszyka
zobacz opis

 

PowerPoint 2010 PL. �wiczenia

PowerPoint 2010 PL. �wiczenia
Roland Zimek

Cena: 21.90 z�

dodaj do koszyka
zobacz opis

 

Roblox Lua w 24 godziny. Tworzenie gier dla początkujących

Roblox Lua w 24 godziny. Tworzenie gier dla początkujących
Roblox Corporation

Cena: 34.50 zł
zobacz opis

Strona wygenerowana w 0.18 sekundy. Zapytań do SQL: 13