OVERLIB ZWANY DYMKIEM |
Autor |
Wiadomość |
javier90
Praktyk
Dołączył: 04 Maj 2007 Posty: 25 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 09 Lip, 2007 20:00 OVERLIB ZWANY DYMKIEM
|
|
|
Witam!
Mam pytanie jak zrobić w Swishu potocznie zwany dymek - w orginale brzmi to Overlib?
W JS wygląda to tak:
http://www.swmarek.qs.pl/...lib/overlib.htm
Kod: | <Script language="JavaScript" src="overlib.js"></script> |
Kod: | <Q onMouseOver="overlib('<center>Tekst w dymku</center>', BACKGROUND, 'bg.jpg', BGCOLOR, '#33cc33', TEXTCOLOR, '#33cc33', STATUS, 'Tekst', WIDTH, 100)" onMouseOut="nd();">Link</Q> |
Plik overlib.js w załączniku
Zrobi to ktoś dla mnie? |
|
|
|
|
nugatt
Pomógł: 75 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Maj 2005 Posty: 1389 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 10 Lip, 2007 07:51
|
|
|
poszukał bym w google 'swishmax tooltip', pogrzebał, poszukał na forum swishzone.com. javier90 napisał/a: | Zrobi to ktoś dla mnie? | wolałbym pytanie 'czy ma ktoś pomysł, jak to zrobić?' |
_________________ tomekf /// swishmaxxx |
|
|
|
|
roland
Site Admin Roland Zimek
Wersja SWiSH: Max4
Pomógł: 31 razy Wiek: 58 Dołączył: 21 Sty 2005 Posty: 424 Skąd: Opole
|
|
|
|
|
javier90
Praktyk
Dołączył: 04 Maj 2007 Posty: 25 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 10 Lip, 2007 08:48
|
|
|
Dzieki wielkie |
|
|
|
|
Kermit
Profesjonalista
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lip 2006 Posty: 176 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sro 11 Lip, 2007 01:58
Moje WWW: www.tsi.f6.pl |
|
|
dymek jest bardzo prosty, wystarczy przy najechaniu wlaczyc "draglocked" na jakis sprite lub target i nadac mu odpowiedni odstep od myszki np:
dymek._y = _root._ymouse + 20
dymek._x = _root._xmouse + 20
w ten sposob dymek nie bedzie ci wchodzil na znacznik myszki
jest tez latwiejszy sposob na umieszczenie dymku w odpowiednim miejscu, wystarczy ze ustawisz anchor point w odpowiednim miejscu. zobacz plik ktory zamiescilem. powinno ci to pomoc |
|
|
|
|
|