OVERLIB ZWANY DYMKIEM |
Author |
Message |
javier90
Praktyk

|
Posted: OVERLIB ZWANY DYMKIEM
|
[ !!! ]
|
|
Witam!
Mam pytanie jak zrobić w Swishu potocznie zwany dymek - w orginale brzmi to Overlib?
W JS wygląda to tak:
http://www.swmarek.qs.pl/java/skrypty/inne/overlib/overlib.htm
[code:1]<Script language="JavaScript" src="overlib.js"></script>[/code:1]
[code:1]<Q onMouseOver="overlib('<center>Tekst w dymku</center>', BACKGROUND, 'bg.jpg', BGCOLOR, '#33cc33', TEXTCOLOR, '#33cc33', STATUS, 'Tekst', WIDTH, 100)" onMouseOut="nd();">Link</Q>[/code:1]
Plik overlib.js w załączniku
Zrobi to ktoś dla mnie? |
|
|
|
nugatt

|
Posted:
|
[ !!! ]
|
|
poszukał bym w google 'swishmax tooltip', pogrzebał, poszukał na forum swishzone.com.[quote="javier90"]Zrobi to ktoś dla mnie? [/quote]wolałbym pytanie 'czy ma ktoś pomysł, jak to zrobić?' |
|
|
|
roland
Site Admin Roland Zimek

Wersja SWiSH: Max4
|
Posted:
|
[ !!! ]
|
|
Zerknij pod adres:
http://www.swishzone.com/index.php?area=resources&tab=movies&do=page&action=detailed&link_id=581 |
|
|
|
javier90
Praktyk

|
|
|
|
Kermit
Profesjonalista

|
Posted:
Moje WWW: www.tsi.f6.pl |
[ !!! ]
|
|
dymek jest bardzo prosty, wystarczy przy najechaniu wlaczyc "draglocked" na jakis sprite lub target i nadac mu odpowiedni odstep od myszki np:
dymek._y = _root._ymouse + 20
dymek._x = _root._xmouse + 20
w ten sposob dymek nie bedzie ci wchodzil na znacznik myszki
jest tez latwiejszy sposob na umieszczenie dymku w odpowiednim miejscu, wystarczy ze ustawisz anchor point w odpowiednim miejscu. zobacz plik ktory zamiescilem. powinno ci to pomoc :D |
|
|
|
|