|
SWiSH Forum
Forum użytkowników programów SWiSH
|
Jestem zielona, bardzo proszę pomoc w związku z animacją |
Autor |
Wiadomość |
dakota
Bywalec
Dołączyła: 08 Kwi 2005 Posty: 17 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pią 08 Kwi, 2005 07:18 Jestem zielona, bardzo proszę pomoc w związku z animacją
|
|
|
Na początku chciałabym powitać wszystkich!
Do czynienia ze Swish mam bardzo krótko. W związku z tym mam sporo pytań.
Potrzebuję stworzyć niedużą i prostą animację (rysowanie po kolei chińskiego "krzaczka"). Wiem już na oko, co i jak robić, by narysować kilka kresek Ale mam problem (pewnie prozaiczny ), bo chciałabym, aby rysowany za pomocą ołówka szlaczek nie pokazywał się w animacji od razu jako gotowy, tylko stopniowo, tak, jakby patrzeć na szlaczek, jak on powstawał. Jak to zrobić?
Nie wiem, czy cokolwiek z tego opisu zrozumieliście Jeśli nie, to mogę postarać się napisać to jaśniej, choć niekoniecznie bardziej przejrzyście
Dzięki z góry za pomoc. |
|
|
|
|
tAboon
Ekspert tAboon
Pomógł: 14 razy Wiek: 40 Dołączył: 27 Lut 2005 Posty: 539 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pią 08 Kwi, 2005 12:56
Moje WWW: www.skocz.pl/taboon |
|
|
Na wstępie witam nową członkinie
Chyba zrozumialem Twój problem i wime jak Ci to wyjaśnić. Gotowego efektu na rysowanie czegoś nie ma, ale mozna to zrobić przy użyciu maski.
Po narysowaniu danej kreski ewentualnie jakiegoś kształtu konwertujesz to do sprajta. Po skonwertowaniu wchodzisz w do teog sprajta i tworzysz obiekt który pokryje cały pierwszy element. w opcjach sprajta z prawej storny musisz zaznaczyć "USE BOTTOOM OBJECT AS A MASK" i teraz jeżeli stworzysz ruch dal pokrywającego elementu (nie wazny jest kolor pokrywajacego elementu i tak to nie zostanie uwzglednione przy animacji). i już mamy gotowe robienie czegos takiego. cos takiego wrzucam do plikow do pobrania i cosik takiego mozesz zobaczyc na mojej stronce stronie przykład
Pozdrófka |
_________________ Pozdrófka
"Student, który się uczy wszytskiego, nigdy nie będzie mądry"
na gg nie pomagam.
Zajrzyj czasem do Regulaminu
Jak mądrze zadawać pytania
Polecenie SZUKAJ to nie boli
SWiSHmax build 09-2004 |
|
|
|
|
dakota
Bywalec
Dołączyła: 08 Kwi 2005 Posty: 17 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pon 11 Kwi, 2005 18:47
|
|
|
Dzięki wielkie za pomoc
Próbuje robić wg. tego, co napisałeś. Jednak próbuję i próbuję któryś raz z rzędu i kiedy daję podgląd animacji to nic się nie pojawia Tzn. niby coś jest, ale nic nie widać
Kurczę, pewnie coś robię źle...
Już wiem, co robiłam źle - zmieniłam kolejność elementów i działa.
Jeszcze jedno drobne pytanko. Jeśli chcę stworzyć nowy element w podobny sposób na tej samej animacji (kolejna kreseczka ) to muszę zaczynać nową scenę czy jakoś inaczej to zrobić?
I jeszcze kilka pytań (niestety...)...
Udało mi się stworzyć coś takiego, że znaczek pojawia sie z góry do dołu.
Problem jest taki, że nie potrafię stworzyć tego tak, by nie pokazywało się od góry na dół, tylko szło zgodnie ze znaczkiem (jest w kształcie "precelka"). Jak próbuję ustawiś ścieżkę ruchu, by iść za ruchem tego "precelka", część obrazka zostaje odsłonięta i tym samym staje się niewidoczna
Przyda mi się na przyszłość dowiedzieć, jak to robić, bo niektóre znaczki sa naprawdę powiwijane, a to ma być mini-kurs pisowni, więc początkujący musi widzieć jak "ciagnąć" krechę
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
tAboon
Ekspert tAboon
Pomógł: 14 razy Wiek: 40 Dołączył: 27 Lut 2005 Posty: 539 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 11 Kwi, 2005 20:34 poszczególne odsłanianie się kresek
Moje WWW: www.skocz.pl/taboon |
|
|
Cytat: | Jeśli chcę stworzyć nowy element w podobny sposób na tej samej animacji (kolejna kreseczka ) to muszę zaczynać nową scenę czy jakoś inaczej to zrobić? |
Nie musisz tylko stworzyć nowego sprajta, ewentualnie skopiować pierwszego i zmienić w nim poszczególne elementy.
odpowiedź na kolejne: Niestety nie ustawisz maski tak aby odsłaniała różne kreski . Można to zrobić poprzez zróżne sprajty. W załączniku podpinam przykład.
Pozdrófka
Cytat: | więc początkujący musi widzieć jak "ciagnąć" krechę | Rozbawiło mnie to |
_________________ Pozdrófka
"Student, który się uczy wszytskiego, nigdy nie będzie mądry"
na gg nie pomagam.
Zajrzyj czasem do Regulaminu
Jak mądrze zadawać pytania
Polecenie SZUKAJ to nie boli
SWiSHmax build 09-2004 |
|
|
|
|
tAboon
Ekspert tAboon
Pomógł: 14 razy Wiek: 40 Dołączył: 27 Lut 2005 Posty: 539 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 11 Kwi, 2005 21:39
Moje WWW: www.skocz.pl/taboon |
|
|
Hehehe pierwsza oficjalnie. Kto wie kto się kryje za tymi 44 uzytkownikami ( na dzień 11-04-2005 23:38). Ale nie zmienia to faktu że jest coraz milej. |
_________________ Pozdrófka
"Student, który się uczy wszytskiego, nigdy nie będzie mądry"
na gg nie pomagam.
Zajrzyj czasem do Regulaminu
Jak mądrze zadawać pytania
Polecenie SZUKAJ to nie boli
SWiSHmax build 09-2004 |
|
|
|
|
tofik
Doradca
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Kwi 2005 Posty: 78 Skąd: jestem wszędzie
|
Wysłany: Wto 12 Kwi, 2005 18:30
|
|
|
Witaj....
masz swish max tak??
Czyli tak żeby animacja się nie zapętlała a jest ona na głównej listwie i nie jest to sprite klikasz na listwie górnej prawym przyciskiem myszy w klatce która kończy animację i wybierasz Mowie Control i klikasz na stop...
jeżeli jest to animacja w sprite to w zakładce sprite zaznaczasz okienko "stop playing at end coś tam...."
z góry przepaszam za błędy...
AAA też witam wszystkich bo jestem nowym forumowiczem.. i mam od wczoraj swisha
Teraz przyciski...
twozysz prostokącik dajesz kolor następnie wpisujesz tekst i jeżeli chcesz zespolić te dwa elemęty zaznaczasz je trzymając shift i pod prawym przyciskiem myszy nachodzisz na conwert
a następnie conwert to button
dalej........
po prawej stronie odsłoni sie zakładka button i odznaczasz w niej wszystkie budki z wyjądkiem has separate hit state w tym momencie po lewej stronie masz wszyskie opcje przycisku
Pozdro Tofik ....:)
[ Dodano: Wto Kwi 12, 2005 7:34 pm ]
Przepraszam błąd...
żeby zespolicctekst i prostokącik w jedno nie robisz conwert tylko group as button
a reszta chyba dobrze.... |
|
|
|
|
dakota
Bywalec
Dołączyła: 08 Kwi 2005 Posty: 17 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pią 15 Kwi, 2005 16:44
|
|
|
Dzięki za odpowiedzi
Na pewno jest jakaś funkcja scalania obiektów (np. dwóch w jeden). Gdzie ją znajdę i jak ją stosować? |
|
|
|
|
roland
Site Admin Roland Zimek
Wersja SWiSH: Max4
Pomógł: 31 razy Wiek: 58 Dołączył: 21 Sty 2005 Posty: 424 Skąd: Opole
|
Wysłany: Pon 18 Kwi, 2005 05:46
|
|
|
Cytat: | Na pewno jest jakaś funkcja scalania obiektów |
Możesz zgrupować obiekty. Jeżeli będą posiadały taki sam kolor to zostaną połączone. |
|
|
|
|
tAboon
Ekspert tAboon
Pomógł: 14 razy Wiek: 40 Dołączył: 27 Lut 2005 Posty: 539 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 18 Kwi, 2005 11:48
Moje WWW: www.skocz.pl/taboon |
|
|
Takowego efektu rysowania daneog kształtu nie ma. Mozesz to zrobić poprzez maske tak jak to wcześniej opisałem. będzie tu troche zabawy jeżeli bedzie to skomnplikowany kształt. Ale jest to wykonalne. Obiekt który ma odłaniać nie mu byc konkretnego kształu równie dobrze może to być sprajt z kilkoma obiektami i z równymi ruchami move.
Jeżeli zaistnieje potrzeba mogę zrobić przykład jak to mniej więcej będzie wyglądalo, co jak dlaczegoz jakiego powodu . |
_________________ Pozdrófka
"Student, który się uczy wszytskiego, nigdy nie będzie mądry"
na gg nie pomagam.
Zajrzyj czasem do Regulaminu
Jak mądrze zadawać pytania
Polecenie SZUKAJ to nie boli
SWiSHmax build 09-2004 |
|
|
|
|
Bitmag
Doradca
Dołączył: 27 Kwi 2005 Posty: 76 Skąd: Internet ;)
|
|
|
|
|
maribt
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 23 Kwi 2005 Posty: 366 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pon 02 Maj, 2005 08:06
|
|
|
Witaj,
Jeżeli chodzi ci o taką linie jak jest w animacji w moim załączniku to jest to zrobione przy użyciu maski.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
dakota
Bywalec
Dołączyła: 08 Kwi 2005 Posty: 17 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Sob 07 Maj, 2005 18:09
|
|
|
Witam ponownie (po krótkiej przerwie).
Znów mam pytanie odnośnie buttonów.
Załóżmy, że mam dwa obiekty: tło i tekst. Oba mają jakieś tam sobie akcje, jak mają się pojawiać. Chcę połaczyć tło i tekst, by zrobić z tego przycisk.
Jeżeli zaznaczam z Shift'em tło i tekst i daję, by grupował w button, on mi to zgrupuje w co chcę, ale żadne akcje wtedy się nie odtwarzają I przycisk wyświetla się cały czas, przez co całość jest do niczego. Jeżeli natomiast samemu tekstowi przypisze rolę buttona, on wyświetli się i od razu staje niewidoczny, ale po najechaniu na miejsce, gdzie powinien być, jest możliwośc klikniecia na nim, jakby był, ale go nie widać...
Co źle robię?
I jeszcze jedno: czy istnieje możliwość wstawiania w jedną scenę jakiegoś pliku flash (np. menu)? Czy muszę to menu robić na jednej scenie razem z innymi rzeczami?
Bo mam do zrobienia prezentację na informatykę i nic zrobić nie potrafię
Jak dodać ścieżkę do danego przycisku, by przenosił po kliknięciu w odpowiednie miejsce?
Czy moge zastosować coś takiego, że po kliknięciu na buttona przeniesie on mnie do następnego pliku swf czy muszę tworzyć kolejne sceny? Jesli musze tworzyć kolejne sceny, jak dodać do np. pierwszej sceny już stworzony (osobno) plik flash? (stworzyć ten plik flash jako scene pierwsza, inny plik flash jako druga itd., aby na koniec eksportowac to do .exe i by sie to trzymało kupy)
Jak zrobić coś takiego, by można przewijać długi tekst za pomocą suwaka a nie, żeby wychodził poza scenę i tym samym był ucinany?
Ale nudna jestem
Pozdro. |
|
|
|
|
tAboon
Ekspert tAboon
Pomógł: 14 razy Wiek: 40 Dołączył: 27 Lut 2005 Posty: 539 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Sob 07 Maj, 2005 19:37
Moje WWW: www.skocz.pl/taboon |
|
|
Jeżeli obiektom nadasz jakiś efekt i zgrupujesz jako przycisk to te efekty sa usuwane. Aby nadać elementom batona jakies efekty przy reakcji na mys to w poszczegolnych akcjach na mysz kazdy element grupujesz jako sprajt i wewnatrz etego tworzysz konkretny efekt.
Cytat: | wyświetli się i od razu staje niewidoczny |
tutaj najwyrazneij masz jakis efekt który robi z batona przeźrpczystość, ale nadal jest jako obiekt.
Menu ktore zaciąga inne pliki flash (swf) do animacji musi byc w scenie, do której jest ładowany inny swf. na odwrót tego nei zrobisz.
Cytat: | Jak dodać ścieżkę do danego przycisku, by przenosił po kliknięciu w odpowiednie miejsce? |
tego nei za bardzo rozumiem: co ma przenosic??
Jeżeli chodzi o Cytat: | Czy moge zastosować coś takiego, że po kliknięciu na buttona przeniesie on mnie do następnego pliku swf czy muszę tworzyć kolejne sceny? | . piszesz dalej że ccesz to robic w pliku exe. Tutaj możesz porobić to w scenach, ponieważ tu nie będzie raczej zależała wielkość pliku exe, ale bez problemu możesz zaciągnąć plik swf do innego pliku. W wolnej chwili zobacze jak to dokladnie wygląda na plikach exe.
Cytat: | Jak zrobić coś takiego, by można przewijać długi tekst za pomocą suwaka a nie, żeby wychodził poza scenę i tym samym był ucinany? | na to pytanie odpwiedź znajduje się tutaj jeśli tekst jest ladowany z txt, natomaist jeśli jest to zwykly tekst wpisanyw SWiSH to dopowiedź jest tutaj
Za chwil kilka podlącze załącznik do zrobienia batona z efektem abyś mogła zobaczyć jak to mniej więcej wygląda |
_________________ Pozdrófka
"Student, który się uczy wszytskiego, nigdy nie będzie mądry"
na gg nie pomagam.
Zajrzyj czasem do Regulaminu
Jak mądrze zadawać pytania
Polecenie SZUKAJ to nie boli
SWiSHmax build 09-2004 |
|
|
|
|
dakota
Bywalec
Dołączyła: 08 Kwi 2005 Posty: 17 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Nie 08 Maj, 2005 08:31
|
|
|
"tego nei za bardzo rozumiem: co ma przenosic??"
Sorki za zagmatwana wypowiedz Chodzi mi o to, aby po kliknieciu na buton przenosilo np. na strone www albo do innej sceny. Kiedys wiedzialam, jak to zrobic, teraz nie potrafie tego w ogole znalezc.
Dzieki za odpowiedz
[ Dodano: Nie Maj 08, 2005 9:32 am ]
"tego nei za bardzo rozumiem: co ma przenosic??"
Sorki za zagmatwana wypowiedz Chodzi mi o to, aby po kliknieciu na buton przenosilo np. na strone www albo do innej sceny. Kiedys wiedzialam, jak to zrobic, teraz nie potrafie tego w ogole znalezc.
Ze wstawianiem plikow flash do scen juz sie uporalam metoda prob i bledow
Dzieki za odpowiedz |
|
|
|
|
JuRgEn
Ekspert
Pomógł: 6 razy Wiek: 36 Dołączył: 12 Kwi 2005 Posty: 395 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Nie 08 Maj, 2005 08:59
Moje WWW: www.wojas.org |
|
|
to poprostu ustawiasz akcje (jesli chcesz do nastepnej klastki)
onFrame (1) {
gotoAndPlay(numer klatki);
}
lub (gdy chcesz do nastepnej sceny)
onFrame (1) {
nextSceneAndPlay(numer sceny);
} |
_________________ http://66.249.93.104 |
|
|
|
|
dakota
Bywalec
Dołączyła: 08 Kwi 2005 Posty: 17 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pon 09 Maj, 2005 15:27
|
|
|
Niestety, JuRgEn, te skrypty nie działają
Nie wiem, czy nie dlatego, że mam "trochę" zagmatwaną strukturę, a wygląda to tak:
Scene_1
(tutaj pliki tej sceny)
Scene_2 (wpakowałam w nią gotową animację flash zrobioną wcześniej). Po rozwinięciu tej sceny mam (nie załamcie się ):
scena2 (rozwijam dalej)
Scene_2 (oba te pliczki w postaci Spritów, a czego drugi ma w sobie wszystkie te pliki z tej sceny)
Background.
Jeden wielki chaos
Chyba muszę zrobić to od nowa, bo inaczej zginę w tym wszystkim... Uch...
Czy jesli doprowadze to do porządku, to te skrypty (dokładniej ten drugi) będą działać poprawnie czy może są tu napisane błędnie i dlatego nie chcą chodzić? |
|
|
|
|
tAboon
Ekspert tAboon
Pomógł: 14 razy Wiek: 40 Dołączył: 27 Lut 2005 Posty: 539 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 09 Maj, 2005 15:32
Moje WWW: www.skocz.pl/taboon |
|
|
Jeśli możesz podeślij mi na mejla plik swi zobacze co tam nagmatwałaś. Bo nawet Twoje wyjaśnienia i tłumaczenia niewiele mi mówią |
_________________ Pozdrófka
"Student, który się uczy wszytskiego, nigdy nie będzie mądry"
na gg nie pomagam.
Zajrzyj czasem do Regulaminu
Jak mądrze zadawać pytania
Polecenie SZUKAJ to nie boli
SWiSHmax build 09-2004 |
|
|
|
|
JuRgEn
Ekspert
Pomógł: 6 razy Wiek: 36 Dołączył: 12 Kwi 2005 Posty: 395 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pon 09 Maj, 2005 19:00
Moje WWW: www.wojas.org |
|
|
Zgadzam sie z tAboon,
ale czasami lepiej zrobic cos od nowa niz poprawiac stare bledy.
Na ten przykład:
usunalem plik z projektem strony , gdy go przywrocilem plik nadawal sie do konkretnego usuniecia (sceny zmieszaly sie , animacje zmienily polozenie).Postanowilem go zrobic od poczatku i efekt koncowy byl znacznie lepszy niz pierwsza wersja.
|
_________________ http://66.249.93.104 |
|
|
|
|
tAboon
Ekspert tAboon
Pomógł: 14 razy Wiek: 40 Dołączył: 27 Lut 2005 Posty: 539 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 09 Maj, 2005 19:07
Moje WWW: www.skocz.pl/taboon |
|
|
A więc na wstępie co musisz zrobić to rpzełącz sobei tryb skryptów z EXPERT na GUILED.
Z tego co zauważyłem masz straszny nieład w tym co zrobiłaś ale nie ważne da się to obejść.
Aby na naciśnięcie batona była jakakolwiek reakcja musisz przypisać jakiś skrypt. A wię robimy tak, zaznaczmy batona, który będize wykonywał jakąś funkcje, przechodzimy do zakładki skrypty i wynieramy ADD SCRIPT/EVENTS/BUTTON/ON (PRESS) , następnie klikamy ponownie aby dodać co ma się tutaj dziać, ponieważ chwilo określiliśmy na jaką akcje myszki ma się coś wykonywać,a le jeszcze nie opisalismy co ma być robione. A więc ADD SCRIPT/MOVIE CONTROL/GoToAndPlay/GoToAndPlay(FRAME) teraz w skrypcie powinniśmy mieć coś takiego
Kod: | on (press) {
on (press) {
gotoSceneAndPlay("<current scene>",1);
} |
Jeżeli jesteś już rpzełączona z trybu EXPERT na GUILED, po kliknięciu na wers w skrypcie gotoSceneAndPlay("",1); na dole pojawia nam się taki szary pasek. W polu TARGET określamy gdzie ma się udać animacja (z listy wybieramy sobie poszczególne elementy które zostały oznaczone wcześniej jako target [z teog co widziałemw Twoim SWI masz to pozaznaczane]) w tym polu podajemy gdzie ma się udać animacja po klikcieciu, czyli po wybraniu danej sceny lub sprajta. W polu pod TARGET masz frame, czyli do którego frame ma skoczyć po kliknięciu. W Towim rpzypadku nei zmieniasz nic ponieważ przeskakujesz do następnej sceny. A sprajty i tak maja się zaczynać od początku.
Tak mniej więcej powinien wyglądać przypisany skrypt do batona
Kod: | on (press) {
gotoSceneAndPlay("Scene_2",1);
} |
Jeśli bys się chcaila odwoływać do jakiegos sprajta w danej scenie skrypt powinien wyglądać mniej więcej tak
Kod: | on (press) {
nazwa_sprajta.gotoAndPlay(1);
} | Robisz to tak samo jak wyżej tylko że zamiast sceny podajesz naswe sprajta lub wybierasz z listy.
Są jeszcze takie pola w liście na target do wyboru jak _root i _parent
_root - oznacza wyjście do głównej linii w ten scenie.
_parent - natomaist oznacza wyjście o jedną pozycje w górę ze sprajta.
Przykład takiego batona
Kod: | on (press) {
_parent.spraj_w_ktory_jest_poza_sprajtem_z_batonem.gotoAndPlay(1);
} |
I jedna barodz ważna uwaga. zmień nazwy sprajtów na jakies bardziej ludzkie i inne niż nazwy SCEN, bo się pogubisz i nie bęzdiesz wiedziała czy jest to nazwa sceny czy sprajta. jezeli by cos jeszcze nie działało służe pomocą. Odsyłam SWI, zobacz sobie jak wygląda baton ENTER
Mam nadzieje że coś rozjaśniłem |
_________________ Pozdrófka
"Student, który się uczy wszytskiego, nigdy nie będzie mądry"
na gg nie pomagam.
Zajrzyj czasem do Regulaminu
Jak mądrze zadawać pytania
Polecenie SZUKAJ to nie boli
SWiSHmax build 09-2004 |
|
|
|
|
dakota
Bywalec
Dołączyła: 08 Kwi 2005 Posty: 17 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Wto 10 Maj, 2005 05:14
|
|
|
Wielkie dzięki, Taboon. Teraz już mniej-więcej wiem, jak to zrobić.
Ostrzegałam, że cały projekt to katastrofa
Nazwy zmienię, bo fkatycznie można się zgubić już teraz, a co dopiero potem.
Jeszcze raz dzięki. Dobrze, że istnieje to forum, bo inaczej to nie wiem, co bym zrobiła, chyba prezentację w PowerPoint
[ Dodano: Pią Maj 13, 2005 3:15 pm ]
Heh...
Jeden problem - jak ściagam tego SWI, co mi podesłałeś, wyświetla mi się komunikat:
"This file was saved with SwiSHmax 2004.09.10
You are trying to read it SWiSHmax 2004.02.03
Please download and install the latest build of SWiSHmax from...."
I tym samym nie mogę go otworzyć i zobaczyć, jak to zrobiłeś
Po ściagnięciu tamtego pliku, nie chce mi to działać, ale to inna bajka...
Drugi problem: dalej nie działają mi te skrypty.
Wybieram skrypt zgodnie z Twoimi radami, wyglada tak:
on (press) {
gotoSceneAndPlay("Scene_2",1);
}
Daję play i po kliknięciu na batona, on otwiera parę klatek z tej następnej sceny i od razu przeskakuje do poprzedniej sceny i odtwarza ją od początku... Jednym słowem, kapa...
Bosz... Ja już nie wiem, jak to zrobić
A, robię chyba od nowa, przynajmniej taki mam zamiar.
Jak próbowałam zrobić samego buttona i przenieść nim do nastepnej sceny (pustej) na próbę, to się udaje. Więc coś musi być z tym chaosem w mojej prezentacji, toteż z chaosem się będę męczyć na nowo
I tutaj kolejne pytanie: mam dwie sceny. W pierwszej jest baton, po którego kliknięciu powinno przenosić do nastepnej sceny. Tylko, że program dba o to, bym się nie przemęczała klikając weń, sam przenosi do nastepnej sceny. Jak wyłaczyć to automatyczne przenoszenie?
Pozdrawiam
Sorki za kłopot, ale ja raczej słabeusz jestem, jesli chodzi o takie sprawy
Udało mi się uporać i z przyciskami, i z samoistnymi przejściami do następnych scen
Teraz będę się męczyć z ładowaniem tekstu z zewnątrz do pola tekstowego i tworzeniem przesuwanego tekstu
Możecie zamknąć temat.
Pozdrawiam i dziekuję za pomoc i cierpliwość |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|
|
|
|
|
Nowe zasady dotyczące cookies. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
| Strona wygenerowana w 0.25 sekundy. Zapytań do SQL: 14 |
|
|