SWiSH Forum Strona Główna SWiSH Forum
Forum użytkowników programów SWiSH

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak to zrobic?
Autor Wiadomość
dzikul 
Bywalec


Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 19
Skąd: Szczecin
Wysłany: Sro 07 Gru, 2005 22:35   Jak to zrobic?

Elo:) Probowalem i meczylem sie z menu.. chcialem zrobic je tak zeby sie zachowywalo podobnie do tego spod adresu http://www.templatemonste...lates/7436.html
Konkretnie chodzi mi o np to, ze klikam na 001 i wyjezdza text.. a jak klikam na 002 to 001 sie chowa i dopiero 002 wchodzi... ma ktos pomysla jak to zrobic?:| Pozdrawiam=)
 
 
     
^romekrtk 



Pomógł: 28 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Lut 2005
Posty: 338
Skąd: Gryfice
Wysłany: Sro 07 Gru, 2005 23:51   

masta nugatt ma to na stronie:D a jak to rpzerobisz to juz od ciebie zalezy

//skasowałem plik bo był tam stary engine = zły
// sori
//masta
_________________

Ostatnio zmieniony przez nugatt Pią 08 Gru, 2006 12:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
dzikul 
Bywalec


Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 19
Skąd: Szczecin
Wysłany: Czw 08 Gru, 2005 18:36   

Hmmm.. sciagnalem... porozkminialem.. chcialem zrobic u siebie.. i zonk.. otoz.. nazwalem wszystko jak w przykladzie.. powklejalem skrypty.. i nie dziala.. tzn nie pokazuja sie paski menu.. mam je zrobione jako buttony w spricie.. i nie wiem co jest zle...?:| jestem poczatkujacy wiec nie bic =P
 
 
     
^romekrtk 



Pomógł: 28 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Lut 2005
Posty: 338
Skąd: Gryfice
Wysłany: Czw 08 Gru, 2005 18:45   

w sumie sam nieczaje tego przykladu tzn czaje ale nieumiem zrobic zeby bylo wiecej niz 3 przyciski i okienka i zeby dzialalo dobrze.. a wstawienie przyciskow do tego nie powinno byc az takie trudne
pokmin dobze
_________________

 
 
     
nugatt 



Pomógł: 75 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 1389
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 08 Gru, 2005 21:27   

kiedyś jak powstał almost_template pisałem, że ma 'buga'.
teraz jest wersja beta 2. z guzikami. trochę cięższa (trudniejsza). prościej nie umiałem. chociaz skrypt z _currentframe się uprościł:
Kod:
onFrame (1) {
    stop();
}
onFrame (2) {
    ppp = _parent.loader._currentframe;
    if (ppp == 1) {
        _parent.s1.gotoAndPlay("go");
        gotoAndStop(1);
        _parent.buttons.gotoAndStop(2);
    }
    if ((ppp == 2) or (ppp ==4) or (ppp == 6)) {
        _parent.loader.nextFrameAndStop();
    }
}
onFrame (3) {
    gotoAndPlay(2);
}

bo tak było wcześniej:
Kod:
onSelfEvent (press) {
    gotoAndPlay(2);
}
onFrame (1) {
    stop();
}
onFrame (2) {
    zzz = _parent.s1._currentframe;
    if (zzz == 26) {
        gotoAndStop(1);
    }
}
onFrame (3) {
    ppp = _parent.s2._currentframe;
    if (ppp == 26) {
        _parent.s2.gotoAndPlay(27);
    }
    sss = _parent.s3._currentframe;
    if (sss == 26) {
        _parent.s3.gotoAndPlay(27);
    }
    if ((ppp == 1) and (sss == 1)) {
        _parent.s1.gotoAndPlay("go");
        gotoAndStop(1);
    }
}
onFrame (4) {
    gotoAndPlay(3);
}

dodałem 2 sprite'y o niefortunnych nazwach 'loader' i 'cache' (w sumie to powinny nazywać się odwrotnie).
może być więcej niż 3 guziki i 3 'działy' tylko trzeba przerobić.
zastosowałem ukrywanie guzików, żeby wyeliminować wyżej wspomniany błąd.
niedługo powinna powstać wersja alpha -> ndat site engine one :twisted:

skasowałem stary plik - idź na koniec topiku
_________________
tomekf /// swishmaxxx
Ostatnio zmieniony przez nugatt Pią 08 Gru, 2006 12:02, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
     
dzikul 
Bywalec


Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 19
Skąd: Szczecin
Wysłany: Pią 09 Gru, 2005 23:21   

dzieki bardzo=) menu zrobione=) jeszcze tylko jedno male pytanie.. jak zlikwidowac to... ze jezeli klikam na przycisk 1.. wyjezdza text.. i jezeli jeszcze raz na przycisk 1 nacisne.. znowu text wyjezdza.. tzn chodzi mi o to zeby po kliknieciu powtornie na button1 nic sie juz nie dzialo... hmm.. chyba nie umiem tlumaczyc =P
pozdr=)
 
 
     
^romekrtk 



Pomógł: 28 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Lut 2005
Posty: 338
Skąd: Gryfice
Wysłany: Sob 10 Gru, 2005 15:06   

prosze:D
//skasowałem plik bo był tam stary engine = zły
// sori
//masta
_________________

Ostatnio zmieniony przez nugatt Pią 08 Gru, 2006 12:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
dzikul 
Bywalec


Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 19
Skąd: Szczecin
Wysłany: Nie 11 Gru, 2005 12:18   

dzieki bardzo za pomoc=) menu zrobione, a ja zadowolony=P hehe pozdrawiam=)
 
 
     
nugatt 



Pomógł: 75 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 1389
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 11 Lut, 2006 15:21   

nie wiem czy kogoś to jeszcze interesuje, ale powstał:
almost template v3™ codenamed: ndat site engine one™
:D (ale wiocha)

jakby były jakieś pytania jak to działa to walić śmiało jak w ogień.

trzeba skasować sprite 'delete_me', bo jest niepotrzebny, jest w nim pętla (może przycinać animację). przydaje się żeby zrozumieć jak to działa.

aby szybko dołożyć 'podstrony' trzeba:
- dodać więcej guzików z odpowiednik skryptem
- w 'state1' i 'state2' trzeba dołożyć parę 'stopów'
- dodać sprite'y w 'container' z odpowiednią nazwą i skryptem i efektami.

skasowałem stary plik - idź na koniec topiku
_________________
tomekf /// swishmaxxx
Ostatnio zmieniony przez nugatt Pią 08 Gru, 2006 12:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
maciey75 
Mistrz



Pomógł: 15 razy
Wiek: 50
Dołączył: 20 Lip 2005
Posty: 151
Skąd: pyra w wawie
Wysłany: Pią 17 Lut, 2006 11:41   

Dla mnie bobmastic !spox

mam jedno pytanko :?: przypuscmy ze wszytkie podstrony maja taki sam kolor. jak zrobic aby button od aktywnej mial inny kolor? no i coby zmienialy sie dynamicznie z zaleznosci od aktywnej podstrony.
 
     
nugatt 



Pomógł: 75 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 1389
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 17 Lut, 2006 12:52   

można zrobić maskę taką jak w przykładzie, która będzie zakrywała to co trzeba
_________________
tomekf /// swishmaxxx
 
 
     
tom 
Początkujący


Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 5
Wysłany: Pią 24 Mar, 2006 06:28   

Witam . A czy jest mozliwość zrobić jakos tak żeby po zaladowaniu się sceny zaraz uruchamiało sie to co jest pod bierwszym buttonem ? próbowalem jakoś sam ale nie idzie . Ewentualnie może jakoś z intra buttona zrobić tylko nie mam pojęcia jak
 
     
nugatt 



Pomógł: 75 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 1389
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 25 Mar, 2006 15:52   

w wersji 3 almost template (jedyna która naprawdę działa) trzeba dodać w 2 klatce sceny
Kod:
onFrame (2) {
    engine.state1.gotoAndStop(2);
    engine.validate.gotoAndPlay(1);
    stop();
}

w 1 klatce nie działa
_________________
tomekf /// swishmaxxx
 
 
     
tom 
Początkujący


Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 5
Wysłany: Sob 25 Mar, 2006 20:29   

Dziala wielkie dzieki jesteś wielki :D
 
     
nugatt 



Pomógł: 75 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 1389
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 26 Mar, 2006 18:13   

wiem wiem
metr dziewięćdziesiat
sto kilo
_________________
tomekf /// swishmaxxx
 
 
     
Crusher
Początkujący


Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 2
Wysłany: Wto 18 Lip, 2006 07:39   

templaczek super - ale potrzebuję pomocy bo nie umiem sobie poradzić by po wejściu na stronę zrobioną na podstawie v3 automatycznie ładowała się zawartość container-c1 - !tragedia - Panowie pomocy
 
     
nugatt 



Pomógł: 75 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 1389
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 18 Lip, 2006 18:49   

Cytat:
w wersji 3 almost template (jedyna która naprawdę działa) trzeba dodać w 2 klatce sceny
Kod:
onFrame (2) {
    engine.state1.gotoAndStop(2);
    engine.validate.gotoAndPlay(1);
    stop();
}

w 1 klatce nie działa
w 2 klatce sceny daj ten script i będzie git
_________________
tomekf /// swishmaxxx
 
 
     
Crusher
Początkujący


Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 2
Wysłany: Sro 19 Lip, 2006 09:39   

wielki dzięki i wielki szacuneczek - działa jak ta lala :-D=
 
     
nugatt 



Pomógł: 75 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 1389
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 08 Gru, 2006 12:07   

almost template version 4 full final
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
"changes in this release"
łatwiejsze dodawanie: guzik z odpowiednim skryptem i dołożenie "contentu" w spricie container
nastąpiła optymalizacja i odchudzenie skryptu.
uwaga użyłem przekazywania zmiennych ze sprite'a do sprite'a - to sie moze komuś przydać gdzie indziej :twisted:
_________________
tomekf /// swishmaxxx
 
 
     
klusmen
Praktyk


Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 37
Wysłany: Nie 17 Gru, 2006 19:02   

nugatt,

Ty tu jesteś bosem :D mógłbyś wiecej tutoriali wystawiac :D :D:D jezeli Swish ma sie rozwijac w polsce (i na swiecie) to tylko Dzięki Tobie :D
Dzieki tobie życie jest latwiejsze twoje rozwiazania pomogly mi niejednokrotnie :)

wystawiasz sporo moglbys wystawic najnowsze rozwiazania :) mam na mysli rozwiazania z Twojej strony

www.czujny.prv.pl

YO :D

a tak wogole Dzieki za wszystko co zrobiles do tej pory :) ))) duzo sie nauczylem dzieki twoim pracom i opisom.. a takze gotowych plikach :) Browar for YOU oczywiscie na koszt firmy :D SWISH :D

[ Dodano: Nie 17 Gru, 2006 19:03 ]
chodzi o zdjecia i ich powiuekszanie :D
 
     
stefcio 
Ekspert



Pomógł: 24 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 530
Skąd: wawa
Wysłany: Nie 17 Gru, 2006 19:06   

Życie niejest takie piękne bo Nugatt przechodzi na flasha , ja zresztą też
_________________
Stefan
Kliknij na przycisk Pomógł--jak ci pomogłem:))
 
 
     
nugatt 



Pomógł: 75 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 1389
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 17 Gru, 2006 19:32   

:oops: thx
klusmen napisał/a:
chodzi o zdjecia i ich powiekszanie
najpierw preloader do miniatur
a potem jak ktoś naciśnie zoom to preloader do dużych zdjęć + rozmycie tła.
_________________
tomekf /// swishmaxxx
 
 
     
semir444 
Przyjaciel


Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 46
Wysłany: Pon 25 Gru, 2006 20:22   

mam pytanie.
jak w almost_template_v4_final zrobic aby np dane sceny (tła danej podstrony zamieniłem na zdjecia) i tutaj pytanie jak zrobic aby np w jednej scenie tła czyli zdjecia zmienialy sie co jakies nie wiem np 5 sekund ?
I tak w każdej z 4 podstron tam....
Bo jak widze w efektach to tam jest remove wiec nie wiem jak by tam wpakowac kolejne zdjecie :P
 
     
nugatt 



Pomógł: 75 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 1389
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 26 Gru, 2006 21:37   

almost_template_v4_final jest efekt fade_in i fade_out dla shape'a (ty wsadziłeś tam obrazki), dla prawidłowego działania zamiast tych przykładowych shape'ów powinny być sprite'y z fade'ami a w nich zawartości "podstron".
_________________
tomekf /// swishmaxxx
 
 
     
naraaya
Początkujący


Dołączył: 02 Lut 2007
Posty: 3
Wysłany: Pią 02 Lut, 2007 14:03   

Witam. Próbowałem ale nie idzie w wersji 4 ten skrypt żeby zaraz ladowalo sie C1 nie działa (:-==
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

SWiSH - Create Flash animaton the easy way

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Nowe zasady dotyczące cookies. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
         
Strona wygenerowana w 0.16 sekundy. Zapytań do SQL: 12