efekt obracania ramek ! |
Autor |
Wiadomość |
PiQ
Praktyk

Dołączył: 19 Lip 2005 Posty: 29 Skąd: zza pleców
|
Wysłany: Wto 23 Sie, 2005 14:34 efekt obracania ramek !
|
|
|
Witam !
Mam pytanko ! znalazłem fajny projekt we flashu ale chcialbym cos takiego wykonac w swishu i nie bardzo mi wychodzi dlatego zwracam się z prośbą i pytaniem do was FACHOWCY
Chodzi mi o efekt obracaia ramek z podstronami !
tutaj jest ten efekt : KLIK
Jak coś takiego wykonać w swishu i czy się da wogóle !
Ja utknąłem na obrocie ramek
PROSZĘ O POMOC !
Pozdrawiam ! |
|
|
|
 |
nugatt


Pomógł: 75 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Maj 2005 Posty: 1389 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 23 Sie, 2005 16:50
|
|
|
te rami zrób w swift3d, wyexportuj do swf i zimportuj do proste |
_________________ tomekf /// swishmaxxx |
|
|
|
 |
PiQ
Praktyk

Dołączył: 19 Lip 2005 Posty: 29 Skąd: zza pleców
|
Wysłany: Wto 23 Sie, 2005 21:03
|
|
|
Hmmmm Swift3D nie jest moją mocną stroną
A jakoś narysować to w swishu i animować się nie da
Muszę opanować Swifta
Pozdraiam |
|
|
|
 |
nugatt


Pomógł: 75 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Maj 2005 Posty: 1389 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 23 Sie, 2005 21:44
|
|
|
no możesz narysować wszystkie klatki w swishmaxie (sic) - dużo place i remove i bedzie to samo.
takie ramki w swift to podstawy. parę godzin i sie nauczysz. |
_________________ tomekf /// swishmaxxx |
|
|
|
 |
^lechu


Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 146 Skąd: Otwock
|
Wysłany: Wto 23 Sie, 2005 21:50
|
|
|
da, ale i tak przydal by ci sie do tego jakis program 3d niekoniecznie swift3d np 3ds max. poniewarz najlatwiej bedzie ci narysowac prostokat w 3d i zanimowac go jak sie obraca nastepnie wyrenderowac do jpg i wstawic sekwencje do swisha i pokolei obrysowywac poszczegolne klatki.
chyba ze posiadasz zmysl przestrzenny to obejdzie sie bez 3dsa i swifta
pozdr......... |
|
|
|
 |
nugatt


Pomógł: 75 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Maj 2005 Posty: 1389 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 23 Sie, 2005 22:19
|
|
|
w przypadku tych ramek myślę że lepsze będą wektory z swf niż jpg. może się mylę. |
_________________ tomekf /// swishmaxxx |
|
|
|
 |
^lechu


Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 146 Skąd: Otwock
|
Wysłany: Sro 24 Sie, 2005 08:30
|
|
|
wektory napewno beda lepsze i moj sposob tez prowadzi do wektorow
porostu po obrysowaniu elementow jpg sa usuwane ze sceny.
pozr............ |
|
|
|
 |
nugatt


Pomógł: 75 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Maj 2005 Posty: 1389 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sro 24 Sie, 2005 11:10
|
|
|
lechu napisał/a: | i pokolei obrysowywac poszczegolne klatki. |
sorry nie zauważyłem |
_________________ tomekf /// swishmaxxx |
|
|
|
 |
PiQ
Praktyk

Dołączył: 19 Lip 2005 Posty: 29 Skąd: zza pleców
|
Wysłany: Sro 24 Sie, 2005 11:43
|
|
|
nugatt widze ze na szybko zrobiłeś mały projekcik a jakbys tak na szybko zrobil jeszcze jeden ale z 8 prostokątami
od dziś siadam do swifta
Dzięki za rady - będę próbował ! POZDRAWIAM ! |
|
|
|
 |
nugatt


Pomógł: 75 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Maj 2005 Posty: 1389 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sro 24 Sie, 2005 21:12
|
|
|
8? ja liczę narazie do 5 |
_________________ tomekf /// swishmaxxx |
|
|
|
 |
|