SWiSH Forum Strona Główna SWiSH Forum
Forum użytkowników programów SWiSH

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
efekt obracania ramek !
Autor Wiadomość
PiQ 
Praktyk


Dołączył: 19 Lip 2005
Posty: 29
Skąd: zza pleców
Wysłany: Wto 23 Sie, 2005 14:34   efekt obracania ramek !

Witam ! 8)

Mam pytanko ! znalazłem fajny projekt we flashu ale chcialbym cos takiego wykonac w swishu i nie bardzo mi wychodzi dlatego zwracam się z prośbą i pytaniem do was FACHOWCY :D

Chodzi mi o efekt obracaia ramek z podstronami !

:arrow: tutaj jest ten efekt : KLIK

Jak coś takiego wykonać w swishu ?? i czy się da wogóle !

Ja utknąłem na obrocie ramek :P

PROSZĘ O POMOC !

Pozdrawiam !
 
     
nugatt 



Pomógł: 75 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 1389
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 23 Sie, 2005 16:50   

te rami zrób w swift3d, wyexportuj do swf i zimportuj do :swishmax proste
_________________
tomekf /// swishmaxxx
 
 
     
PiQ 
Praktyk


Dołączył: 19 Lip 2005
Posty: 29
Skąd: zza pleców
Wysłany: Wto 23 Sie, 2005 21:03   

Hmmmm Swift3D nie jest moją mocną stroną :cry:

A jakoś narysować to w swishu i animować się nie da ??

Muszę opanować Swifta ??

Pozdraiam
 
     
nugatt 



Pomógł: 75 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 1389
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 23 Sie, 2005 21:44   

no możesz narysować wszystkie klatki w swishmaxie (sic) - dużo place i remove i bedzie to samo.
takie ramki w swift to podstawy. parę godzin i sie nauczysz.
_________________
tomekf /// swishmaxxx
 
 
     
^lechu 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 146
Skąd: Otwock
Wysłany: Wto 23 Sie, 2005 21:50   

da, ale i tak przydal by ci sie do tego jakis program 3d niekoniecznie swift3d np 3ds max. poniewarz najlatwiej bedzie ci narysowac prostokat w 3d i zanimowac go jak sie obraca nastepnie wyrenderowac do jpg i wstawic sekwencje do swisha i pokolei obrysowywac poszczegolne klatki.

chyba ze posiadasz zmysl przestrzenny to obejdzie sie bez 3dsa i swifta :)

pozdr.........
 
     
nugatt 



Pomógł: 75 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 1389
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 23 Sie, 2005 22:19   

w przypadku tych ramek myślę że lepsze będą wektory z swf niż jpg. może się mylę.
_________________
tomekf /// swishmaxxx
 
 
     
^lechu 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 146
Skąd: Otwock
Wysłany: Sro 24 Sie, 2005 08:30   

wektory napewno beda lepsze i moj sposob tez prowadzi do wektorow
porostu po obrysowaniu elementow jpg sa usuwane ze sceny.
pozr............
 
     
nugatt 



Pomógł: 75 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 1389
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro 24 Sie, 2005 11:10   

lechu napisał/a:
i pokolei obrysowywac poszczegolne klatki.

sorry nie zauważyłem
_________________
tomekf /// swishmaxxx
 
 
     
PiQ 
Praktyk


Dołączył: 19 Lip 2005
Posty: 29
Skąd: zza pleców
Wysłany: Sro 24 Sie, 2005 11:43   

nugatt widze ze na szybko zrobiłeś mały projekcik :D a jakbys tak na szybko zrobil jeszcze jeden ale z 8 prostokątami :P

od dziś siadam do swifta :D

Dzięki za rady - będę próbował ! POZDRAWIAM !
 
     
nugatt 



Pomógł: 75 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 1389
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro 24 Sie, 2005 21:12   

8? ja liczę narazie do 5 :D
_________________
tomekf /// swishmaxxx
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Nowe zasady dotyczące cookies. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
 

ABC CorelDRAW X6 PL

ABC CorelDRAW X6 PL
Roland Zimek

Cena: 39.90 z�

dodaj do koszyka
zobacz opis

 

CorelDRAW X6 PL. �wiczenia praktyczne

CorelDRAW X6 PL. �wiczenia praktyczne
Roland Zimek

Cena: 24.90 z�

dodaj do koszyka
zobacz opis

 

Corel PaintShop Pro X4. Obr�bka zdj�� cyfrowych. �wiczenia praktyczne

Corel PaintShop Pro X4. Obr�bka zdj�� cyfrowych. �wiczenia praktyczne
Roland Zimek

Cena: 34.90 z�

dodaj do koszyka
zobacz opis

 

PowerPoint 2010 PL. �wiczenia

PowerPoint 2010 PL. �wiczenia
Roland Zimek

Cena: 21.90 z�

dodaj do koszyka
zobacz opis

 

Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi

Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi
Penny de Byl

Cena: 44.50 zł
zobacz opis

Strona wygenerowana w 0.24 sekundy. Zapytań do SQL: 15