Obiekt "na wierzch" - jak zrobić? |
Autor |
Wiadomość |
Becik
Początkujący
Dołączyła: 30 Kwi 2007 Posty: 2 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pon 30 Kwi, 2007 19:05 Obiekt "na wierzch" - jak zrobić?
|
|
|
Witam, mam pytanie. Może to nie jest miejsce na zadawanie pytań, jednak nie mam pomysłu na inne więc wpisuję je tutaj:
Mam obiekty nałożone jeden na drugi.
Jak zrobić coś takiego, by po najechaniu kursorem myszki na obiekt "wydostawał" się on przed inne, czyli na pierwszy plan, a po jej usunięciu "cofał" się do tyłu.
Z góry dziękuję za porady i jeszcze raz przepraszam, jeśli ktoś się poczuł urażony faktem, iż tutaj zamieściłam banalne pewnie dla Was pytanie.
Pozdrowienia,Becik |
|
|
|
|
mielu
Pomógł: 131 razy Wiek: 47 Dołączył: 06 Kwi 2006 Posty: 1177 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 30 Kwi, 2007 19:18
|
|
|
Kod: |
on (rollOver) {
nazwa-sprite.swapDepths(1);
}
|
[ Dodano: Pon 30 Kwi, 2007 21:20 ]
oczywiście na tym obiekcie, który ma być na wierzchu |
|
|
|
|
Becik
Początkujący
Dołączyła: 30 Kwi 2007 Posty: 2 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Wto 01 Maj, 2007 07:41
|
|
|
hmmm.... spróbowałam i jakoś nie działa pewnie coś robię nie tak, ale co?
Bo właściwie to u mnie są obrazki przekształcone na buttony. Czy to może mieć jakieś znaczenie?
Becik |
|
|
|
|
mielu
Pomógł: 131 razy Wiek: 47 Dołączył: 06 Kwi 2006 Posty: 1177 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 01 Maj, 2007 08:14
|
|
|
zobacz przykład |
|
|
|
|
javier90
Praktyk
Dołączył: 04 Maj 2007 Posty: 25 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 05 Maj, 2007 10:29
|
|
|
Mielu! Expercie! Jesteś wielki...
Ja również kiedyś tego szukałem i dopiero po zarejestrowaniu na tym forum sie tego doszukałem...
Wielkie THK |
|
|
|
|
ohmin
Mistrz Kriss_kross
Pomógł: 1 raz Wiek: 50 Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 142 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: Pon 21 Maj, 2007 08:29 niezle
|
|
|
niezle |
|
|
|
|
Qiub
Doradca
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Mar 2005 Posty: 77
|
Wysłany: Czw 18 Paź, 2007 17:51
|
|
|
mielu, dałbym Ci "POMÓGŁ" ale nie widze tego |
_________________ R35P3kT
un macho con cojones de ferro yeah baby;) |
|
|
|
|
miki-miks
Początkujący
Dołączył: 21 Sty 2008 Posty: 1 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Wto 22 Sty, 2008 00:05
|
|
|
tak tak tak MIELU jesteś wielki
a help jest mało czytelny |
|
|
|
|
sulas
Początkujący
Dołączył: 08 Sty 2008 Posty: 2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 22 Sty, 2008 20:42
|
|
|
mielu napisał/a: | zobacz przykład |
Witam,
Jestem totalnym świeżakiem w temacie. Mam prośbę o delikatną podpowiedź: jak dołożyć kolejny "ruchomy" element. Siedziałem nad tym plikiem, próbowałem różnych sposobów, ale nic z tego nie wyszło ;(
Pozdrawiam Piotr |
|
|
|
|
stefcio
Ekspert
Pomógł: 24 razy Wiek: 32 Dołączył: 14 Lut 2006 Posty: 530 Skąd: wawa
|
Wysłany: Wto 22 Sty, 2008 21:19
|
|
|
Ja radze najpierw oswoić się z AS, a potem to z górki:) |
_________________ Stefan
Kliknij na przycisk Pomógł--jak ci pomogłem:)) |
|
|
|
|
mielu
Pomógł: 131 razy Wiek: 47 Dołączył: 06 Kwi 2006 Posty: 1177 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 22 Sty, 2008 21:39
|
|
|
ja będę bardziej łaskawy od stefcia, przyznam się, że jak to zobaczyłem ten plikpo kilku miesiącach to się przestraszyłem strasznie tego tam dużo i niekoniecznie wszystko potrzebne
Bardzo ważny w tym przykładzie jest sprite run on odpowiada za wielkość i pozycje elementów, są tam if'y które odpowiadają poszczególnym sprit'om a, b, c..... i teraz musisz sobie dodać kolejny element i dopisać kod w SwishScript |
|
|
|
|
sulas
Początkujący
Dołączył: 08 Sty 2008 Posty: 2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sro 23 Sty, 2008 04:57
|
|
|
Wielkie dzięki.
Widzę, że daleką drogę mam do przebycia.
Pozdrawiam Piotr |
|
|
|
|
koszyk
Początkujący
Dołączył: 04 Lis 2009 Posty: 2 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Sob 07 Lis, 2009 11:16
|
|
|
No rzeczywiście świetny przykład Niemniej mógłby ktoś ten fragment
Kod: | onSelfEvent (enterFrame) {
if (!jump) {
_root.run.sX = Number(_root.run.sX * _root.run.multiplikator) + Number((xskal -_xscale) * _root.run.ratio);
_root.run.sY = Number(_root.run.sY * _root.run.multiplikator) + Number((yskal - _yscale) * _root.run.ratio);
_root.a._xscale = _root.a._xscale + _root.run.sX;
_root.a._yscale = _root.a._yscale + _root.run.sY;
}
} |
Przełozyć na "prostszy język" Byłbym wdzięczny ! |
|
|
|
|
mielu
Pomógł: 131 razy Wiek: 47 Dołączył: 06 Kwi 2006 Posty: 1177 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 07 Lis, 2009 16:18
|
|
|
if (!jump) - warunek
Number(_root.run.sX * _root.run.multiplikator) - przemnóż zmienne i zmień na liczę |
|
|
|
|
koszyk
Początkujący
Dołączył: 04 Lis 2009 Posty: 2 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Sob 07 Lis, 2009 17:41
|
|
|
oo super |
|
|
|
|
|