SWiSH Forum Strona Główna SWiSH Forum
Forum użytkowników programów SWiSH

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: maribt
Nie 11 Lut, 2007 06:01
Jak w końcu robi się duszka ??
Autor Wiadomość
Tomi2412
Doradca


Dołączył: 03 Gru 2006
Posty: 64
Wysłany: Wto 06 Lut, 2007 17:42   Jak w końcu robi się duszka ??

Robie wszystko z instrukcją. Ale gdy pisze zrób duszka to nie wiem o co chodzi zaznaczam dwa elementy wałek i popychacz robie convert sprit nadaje ruch obrotowy t obraca się sam wał bez popychacza. Niech ktoś to raz a dobrze powie

http://swish.wodip.opole....topic.php?t=440

Pochwałka jeśli ktoś mi to wyjaśni, za to jak nic :)

Niech ktoś powie jakimi kombinacjami zrobić tego duszka
 
     
Seb 
Ekspert



Pomógł: 28 razy
Wiek: 42
Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 591
Skąd: takie pytanie?
Wysłany: Wto 06 Lut, 2007 18:26   

pokaż plik jak się nie robi bo nie wiadomo w sumie gdzie stoisz a moze sam autor przykładu rozjaśni rzecz :)
 
     
^romekrtk 



Pomógł: 28 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Lut 2005
Posty: 338
Skąd: Gryfice
Wysłany: Wto 06 Lut, 2007 18:30   

..... ja proponuje zaznaczyc dwa elementy prawo klik i nie ,,convert sprit " tylko gruping --> Grup as sprite.
_________________

 
 
     
Tomi2412
Doradca


Dołączył: 03 Gru 2006
Posty: 64
Wysłany: Wto 06 Lut, 2007 19:08   

Wcześniej wpadłem na to żeby ściągnąć spolszczenie i skumałem. Tyle że nie wiem jak zrobić aby koło się kręciło a popychacz chodził normalnie. Bo jest tak, że popychacz tylko jedno obrót koła jest do niego przyczepiony. Po obrocie sam sie obraca do okoła własnej osi nad kołem. I nici
 
     
^romekrtk 



Pomógł: 28 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Lut 2005
Posty: 338
Skąd: Gryfice
Wysłany: Wto 06 Lut, 2007 19:25   

pokaz plik swi to popatrzymy bo troszku nie wiem co ty chcesz osiagnac i w czym masz problem.
_________________

 
 
     
Tomi2412
Doradca


Dołączył: 03 Gru 2006
Posty: 64
Wysłany: Wto 06 Lut, 2007 21:09   

Troszke sie pogubiłem, doszedłem do pewnego etapu i dalej się gubie.
 
     
^romekrtk 



Pomógł: 28 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Lut 2005
Posty: 338
Skąd: Gryfice
Wysłany: Wto 06 Lut, 2007 21:30   

o takie cos ci chodzi? ja zrobilem to w 3 duszkach ale moglo byc w 1 tzn ja zrobilem w jedym i rozdzielilem na 3. zrobilem to tak ze najpierw nadalem ruch kola efektem move obrót o 180 stopni i potem sledzac obrot kola dowawalem efekty move do popychacza dalem 4 bo tak znacznie latwiej. ilosc klatek w 4 efektach popychacza musi byc taka sama co w jednym efekcie kola.
_________________

 
 
     
Tomi2412
Doradca


Dołączył: 03 Gru 2006
Posty: 64
Wysłany: Wto 06 Lut, 2007 21:57   

Kurcze wyskakuje mi błąd gdy chce otworzyć twój plik :( . możesz mniej więcej mi to zapisać bo dochodzę do miejsca gdzie koło się obraca a popychacz obraca się ale w pozycji stojącej. Czyli dobrze, ale potem miesza mi się gdy mam te -14 i 14
Załóżmy że ustawiłem obrót koła na 60 kratek to co mam dalej ustawić ??
 
     
^romekrtk 



Pomógł: 28 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Lut 2005
Posty: 338
Skąd: Gryfice
Wysłany: Wto 06 Lut, 2007 21:59   

jakiego masz swisha? 2.0? czy maxa? a jak maxa to z jaka data? moze masz starego? jak tak to zrobie ci to w swish 2 czekaj.
_________________

 
 
     
Tomi2412
Doradca


Dołączył: 03 Gru 2006
Posty: 64
Wysłany: Wto 06 Lut, 2007 22:05   

Mam SWiSH max rocznik "2004" i SWiSH v2.0
 
     
^romekrtk 



Pomógł: 28 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Lut 2005
Posty: 338
Skąd: Gryfice
Wysłany: Wto 06 Lut, 2007 22:08   

to starego masz tego maxa. tu masz w SWISH v2 opis jak w maxie.
_________________

 
 
     
Tomi2412
Doradca


Dołączył: 03 Gru 2006
Posty: 64
Wysłany: Wto 06 Lut, 2007 22:25   

Wielkie dzięki, bardzo przejrzysty plik. Jutro zacznę robić własne :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Nowe zasady dotyczące cookies. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
 

ABC CorelDRAW X6 PL

ABC CorelDRAW X6 PL
Roland Zimek

Cena: 39.90 z�

dodaj do koszyka
zobacz opis

 

CorelDRAW X6 PL. �wiczenia praktyczne

CorelDRAW X6 PL. �wiczenia praktyczne
Roland Zimek

Cena: 24.90 z�

dodaj do koszyka
zobacz opis

 

Corel PaintShop Pro X4. Obr�bka zdj�� cyfrowych. �wiczenia praktyczne

Corel PaintShop Pro X4. Obr�bka zdj�� cyfrowych. �wiczenia praktyczne
Roland Zimek

Cena: 34.90 z�

dodaj do koszyka
zobacz opis

 

PowerPoint 2010 PL. �wiczenia

PowerPoint 2010 PL. �wiczenia
Roland Zimek

Cena: 21.90 z�

dodaj do koszyka
zobacz opis

 

Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi

Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi
Penny de Byl

Cena: 44.50 zł
zobacz opis

Strona wygenerowana w 0.17 sekundy. Zapytań do SQL: 15