SWiSH Forum Strona Główna SWiSH Forum
Forum użytkowników programów SWiSH

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
płynny ruch
Autor Wiadomość
stefcio 
Ekspert



Pomógł: 24 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 530
Skąd: wawa
Wysłany: Pią 24 Lis, 2006 18:51   płynny ruch

Potrzebuje skryptu na płynny ruch obiektu.
Mam obiekt i z niego ma wylecieć inny obiekt po nacisnięciu spacji.Probowalem z pętlą for, inne sposoby ale nic mi niewychodzilo:((
_________________
Stefan
Kliknij na przycisk Pomógł--jak ci pomogłem:))
 
 
     
MBabelek 
Profesjonalista



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 27 Sty 2005
Posty: 175
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pią 24 Lis, 2006 21:08   

polecam AS keyPress

wiecej tutaj klik
_________________
Nie dziękuj - wystarczy, że klikniesz na Pomógł
 
     
stefcio 
Ekspert



Pomógł: 24 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 530
Skąd: wawa
Wysłany: Sob 25 Lis, 2006 15:05   

nie oto mi chodzi to umiem chodzi mi o skrypt na płynny ruch, który nie znajduje sie w on enter frame including...
_________________
Stefan
Kliknij na przycisk Pomógł--jak ci pomogłem:))
 
 
     
roland 
Site Admin
Roland Zimek



Wersja SWiSH: Max4
Pomógł: 31 razy
Wiek: 58
Dołączył: 21 Sty 2005
Posty: 424
Skąd: Opole
Wysłany: Sob 25 Lis, 2006 17:05   

A nie lepiej te dwa obiekty dać do sprita z animacją ruchu, a w pierwszej klatce ustawić pauzę. Po naciśnięciu klawisza przeskocz do 2 klatki sprajta i gotowe.
 
     
stefcio 
Ekspert



Pomógł: 24 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 530
Skąd: wawa
Wysłany: Sob 25 Lis, 2006 18:39   

Myslalem nad tym ale to ma byc gra "strzelanka" (pseudo) i jak przesune w tym wypoadku czołg z ktorego sie strzela to posisk mui miec taką samą wartośc X jak czołg:))
_________________
Stefan
Kliknij na przycisk Pomógł--jak ci pomogłem:))
 
 
     
roland 
Site Admin
Roland Zimek



Wersja SWiSH: Max4
Pomógł: 31 razy
Wiek: 58
Dołączył: 21 Sty 2005
Posty: 424
Skąd: Opole
Wysłany: Pon 27 Lis, 2006 07:21   

Cytat:
posisk mui miec taką samą wartośc X jak czołg

... no i OK. Robisz "pocisk" z animacją ruchu (tak jak wcześniej opisałeś), a następnie przekształcasz go w sprajta. Potem zaznaczasz "czołg" i sprajta z "pociskiem" i robisz z nich następnego sprajta. Jak przesuniesz "czołg" to zmieni położenie razem z "pociskiem"
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Nowe zasady dotyczące cookies. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
         
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 9