SWiSH Forum Strona Główna SWiSH Forum
Forum użytkowników programów SWiSH

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
płynny ruch
Autor Wiadomość
stefcio 
Ekspert



Pomógł: 24 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 530
Skąd: wawa
Wysłany: Pią 24 Lis, 2006 18:51   płynny ruch

Potrzebuje skryptu na płynny ruch obiektu.
Mam obiekt i z niego ma wylecieć inny obiekt po nacisnięciu spacji.Probowalem z pętlą for, inne sposoby ale nic mi niewychodzilo:((
_________________
Stefan
Kliknij na przycisk Pomógł--jak ci pomogłem:))
 
 
     
MBabelek 
Profesjonalista



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 27 Sty 2005
Posty: 175
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pią 24 Lis, 2006 21:08   

polecam AS keyPress

wiecej tutaj klik
_________________
Nie dziękuj - wystarczy, że klikniesz na Pomógł
 
     
stefcio 
Ekspert



Pomógł: 24 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 530
Skąd: wawa
Wysłany: Sob 25 Lis, 2006 15:05   

nie oto mi chodzi to umiem chodzi mi o skrypt na płynny ruch, który nie znajduje sie w on enter frame including...
_________________
Stefan
Kliknij na przycisk Pomógł--jak ci pomogłem:))
 
 
     
roland 
Site Admin
Roland Zimek



Wersja SWiSH: Max4
Pomógł: 31 razy
Wiek: 58
Dołączył: 21 Sty 2005
Posty: 424
Skąd: Opole
Wysłany: Sob 25 Lis, 2006 17:05   

A nie lepiej te dwa obiekty dać do sprita z animacją ruchu, a w pierwszej klatce ustawić pauzę. Po naciśnięciu klawisza przeskocz do 2 klatki sprajta i gotowe.
 
     
stefcio 
Ekspert



Pomógł: 24 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 530
Skąd: wawa
Wysłany: Sob 25 Lis, 2006 18:39   

Myslalem nad tym ale to ma byc gra "strzelanka" (pseudo) i jak przesune w tym wypoadku czołg z ktorego sie strzela to posisk mui miec taką samą wartośc X jak czołg:))
_________________
Stefan
Kliknij na przycisk Pomógł--jak ci pomogłem:))
 
 
     
roland 
Site Admin
Roland Zimek



Wersja SWiSH: Max4
Pomógł: 31 razy
Wiek: 58
Dołączył: 21 Sty 2005
Posty: 424
Skąd: Opole
Wysłany: Pon 27 Lis, 2006 07:21   

Cytat:
posisk mui miec taką samą wartośc X jak czołg

... no i OK. Robisz "pocisk" z animacją ruchu (tak jak wcześniej opisałeś), a następnie przekształcasz go w sprajta. Potem zaznaczasz "czołg" i sprajta z "pociskiem" i robisz z nich następnego sprajta. Jak przesuniesz "czołg" to zmieni położenie razem z "pociskiem"
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Nowe zasady dotyczące cookies. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
 

ABC CorelDRAW X6 PL

ABC CorelDRAW X6 PL
Roland Zimek

Cena: 39.90 z�

dodaj do koszyka
zobacz opis

 

CorelDRAW X6 PL. �wiczenia praktyczne

CorelDRAW X6 PL. �wiczenia praktyczne
Roland Zimek

Cena: 24.90 z�

dodaj do koszyka
zobacz opis

 

Corel PaintShop Pro X4. Obr�bka zdj�� cyfrowych. �wiczenia praktyczne

Corel PaintShop Pro X4. Obr�bka zdj�� cyfrowych. �wiczenia praktyczne
Roland Zimek

Cena: 34.90 z�

dodaj do koszyka
zobacz opis

 

PowerPoint 2010 PL. �wiczenia

PowerPoint 2010 PL. �wiczenia
Roland Zimek

Cena: 21.90 z�

dodaj do koszyka
zobacz opis

 

Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi

Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi
Penny de Byl

Cena: 44.50 zł
zobacz opis

Strona wygenerowana w 0.15 sekundy. Zapytań do SQL: 13