Szukam pomocy / tutoriali / materiałów to rozbudowanego menu |
Autor |
Wiadomość |
arczero
Początkujący
|
Wysłany: Sro 24 Kwi, 2013 12:50 Szukam pomocy / tutoriali / materiałów to rozbudowanego menu
|
|
|
Witam,
Mam do wykonania projekt Menu (program), które będzie służyć jako prosty kurs. Postanowiłem do tego wykorzystać SwishMaxa i poszukuję poradników jak się do tego zabrać bo jestem w tym programie zielony.
Mam jeszcze kilka pytań z tym związanych.
Czy SwishMax będzie do tego odpowiednim narzędziem?
Jaką wybrać wersję SwishMaxa?
Czy trudne będzie stworzenie menu/programu, w którym będzie się głównie znajdował sam tekst z przejściami i wyborami do tematów zagadnień (bez żadnych raczej animacji ew. przyciski)?
Wizja projektu: Da się podzielić okno głównego programu na części tzn. w 1 będzie spis treści, w 2 opis, w 3 pomoc a w 4 "plik tekstowy" z możliwością pisania przez użytkownika i ewentualnie zapisem do pliku?
Czy w SwishMaxie znajdę gotowe komponenty graficzne do budowy takiego programu?
Dziękuję z góry za wskazówki |
|
|
|
|
^Januszr
Pomógł: 216 razy Dołączył: 11 Maj 2005 Posty: 1854 Skąd: Stolyca od urodzenia
|
Wysłany: Sro 24 Kwi, 2013 14:04
|
|
|
Cytat: | Czy SwishMax będzie do tego odpowiednim narzędziem? |
tak
Cytat: | Jaką wybrać wersję SwishMaxa? |
angielską SwishMax 4
Cytat: | Czy trudne będzie stworzenie menu/programu, w którym będzie się głównie znajdował sam tekst z przejściami i wyborami do tematów zagadnień (bez żadnych raczej animacji ew. przyciski)? |
Dla mnie nie bardzo.
Cytat: | Wizja projektu: Da się podzielić okno głównego programu na części tzn. w 1 będzie spis treści, w 2 opis, w 3 pomoc a w 4 "plik tekstowy" z możliwością pisania przez użytkownika i ewentualnie zapisem do pliku? |
zapis do pliku możliwy tylkop na serwerze z obsługąPHP
Cytat: | Czy w SwishMaxie znajdę gotowe komponenty graficzne do budowy takiego programu? |
TAK i nie |