SWiSH Forum Strona Główna SWiSH Forum
Forum użytkowników programów SWiSH

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
pole tekstowe odnoszące do konkretnego frame'a
Autor Wiadomość
K_oMa_R
Bywalec


Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 12
Skąd: Polska
Wysłany: Sob 15 Wrz, 2012 06:36   pole tekstowe odnoszące do konkretnego frame'a

Witam. Na początku witam wszystkich!

Jestem tu po raz pierwszy, więc jeżeli moje pytanie wyda się Wam trywialne, to proszę o wyrozumiałość.

Muszę zrobić pole tekstowe, w którym po wprowadzeniu danego tekstu, po kliknięciu na przycisk użytkownik zostanie przeniesiony do konkretnego miejsca, a każda inna wprowadzona fraza spowoduje pojawienie się informacji "spróbuj ponownie".

Mam nadzieję, że nie jest to zawiłe.

Wiem, że muszę wykorzystać funkcję if, ale niestety nie robi tego tak jakbym chciał i powili zaczyna mi brakować pomysłów w jaki sposób napisać skrypt.

Poniżej przedstawiam skrypt do buttona w takiej postaci, w jakiej sam go napisałem, niestety nie działa tak jakbym chciał.

Z góry dziękuję za pomoc :)

Cytat:
on (release) {
numer = numer.text;

if (numer(numer.text) ==3) {
gotoAndPlay(103)
}
if (numer(numer.text) ==1) {
gotoAndPlay(101)
}
;}
 
     
^Januszr 



Pomógł: 216 razy
Dołączył: 11 Maj 2005
Posty: 1854
Skąd: Stolyca od urodzenia
Wysłany: Sob 15 Wrz, 2012 16:16   

Cytat:
Witam. Na początku witam wszystkich!

witaj, witaj.
Cytat:
Jestem tu po raz pierwszy, więc jeżeli moje pytanie wyda się Wam trywialne, to proszę o wyrozumiałość.

Nie jest to trywialne a i jakby było to raczej byśmy się nie śmiali tylko zaproponowali stronę z tutorialami.
Innymi słowy nie wstyd nie wiedzieć, wstyd udawać że się wie :P
Co do Twojego pytania, to zrobił to już kiedys Brian Ayers i zamieścił tutaj:
http://files.swish-tutori...act=file&id=567

To jest najlepsze rozwiązanie bo w matrycy są dane wpisywane ale oczywiście nie jest to zabezpieczenie utrudniające dostęp do www.

Inaczej:
możesz wpisać sobie adres: http://files.swish-tutorials.com/files.php a w okienku search wpisz
password

i już :P

Jak nie pomoże to daj znać. Kiedyś napisałem gierkę z hasłami do poszczególnych "leveli" to wyglądało to tak, że do pola textowego był skrypt:
Kod:
on (keyPress("<Enter>")) {
    if (pass.text == "haslo1") {
        gotoSceneAndPlay("scena_do_hasla_1",1);
    } else if (pass.text == "haslo2") {
        gotoSceneAndPlay("scena_do_hasla_2",1);
    } else if (pass.text == "haslo3") {
        gotoSceneAndPlay("scena_do_hasla_3",1);
    } else {
        gotoSceneAndPlay("<first scene>",1);
    }
}


Tak więc pamiętaj, że jak jest if to i else być musi :P
_________________
Niestety używam nieoficjalnych wersji Swish, które można zassać z forums.swishzone.com - jest na szczycie listy w BugsForum.
 
     
K_oMa_R
Bywalec


Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 12
Skąd: Polska
Wysłany: Sob 15 Wrz, 2012 17:53   

Udało się! Wykorzystałem ten skrypt, który Ty podałeś. Ten Ayersa jest dla mnie nieprzydatny, bo on tylko pozwala przejść dalej, a ja muszę mieć możliwość żeby po wpisaniu odpowiedniej frazy przeniosło w konkretne miejsce.

Dziękuję bardzo :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Nowe zasady dotyczące cookies. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
         
Strona wygenerowana w 0.13 sekundy. Zapytań do SQL: 14