SWiSH Forum Strona Główna SWiSH Forum
Forum użytkowników programów SWiSH

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
external file, loading, backward, justify
Autor Wiadomość
waves 
Początkujący



Wiek: 48
Dołączył: 19 Sie 2011
Posty: 5
Skąd: z za rogu ]:->
Wysłany: Pią 19 Sie, 2011 16:55   external file, loading, backward, justify
   Moje WWW: underconstruction


Witajcie, to pierwszy post (pomimo złożoności tematu pomyślałem o zbiorczym pytaniu gdyż to co mnie "pokonało"( po czterech dniach , czytania/szukania i prób...) ma być realizowane w jednym pliku) Zacznę od tego ze dziękuje wszystkim za to ze piszecie w tym forum i pomogliście mi zrozumieć kilka rzeczy. Stoję przed wyborem kolejnego narzędzia (wydaje mi się ze SWiSH daje pewną szybkość/komfort tworzenia efektów.. daje nie daje gdyż jak widać powaliło mnie to i pisze z prośbą o pomoc). Jestem grafikiem 2D, 3D oraz architektem ale nie programistą, pomimo to postaram się rzeczowo wszystko opisać oraz zadać kilka pytań (mam nadzieje że to pomoże też kolejnym osobą szukającym odpowiedzi).

Tematy:

1. 1 loading (plików external - zewnętrznych) mamy (wszystko do pobrania w lince na końcu tego posta) pliki: graficzny G_001.jpg ( tło) oraz dwa pliki tekstowe T_001.txt (nagłówek) oraz T_002.txt (treść) wczytywane za pomocą: test_sceny_001.swf która zawiera:
scena_A - loading
scena_B - "zawartość" czyli animacje na lini czasu ( + odnośniki do plików zewnętrznych)
animacja składa się z: sekwencji_A(pojawianie sie: klatki 0-20)/stop/sekwencji_B(akcja na ruch myszki): klatki 21-40/stop

i gdyby chodziło o normalne zaczytanie kompletnego SWF'a (z grafiką i tekstem) nie ma problemu:
scena_A mogłaby wyglądać w sekcji skrypt tak:
Kod:

onFrame (1, afterPlacedObjectEvents) {
    p = percentLoaded();
    procent_txt = p add "%"; //tekst który procentowo przelicza i wyswietla pobraną zawartość//