SWiSH Forum Strona Główna SWiSH Forum
Forum użytkowników programów SWiSH

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
duplikowanie obiektu wewnatrz klipu
Autor Wiadomość
ghoust
Praktyk



Wiek: 46
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 31
Skąd: Chełm
Wysłany: Wto 08 Lut, 2011 18:48   duplikowanie obiektu wewnatrz klipu

Jak powinien wyglądać skrypt by skopiować dynamicznie obiekt do wnętrza klipu?

a dokładniej chodzi mi o to. tworze taki efekt jak w linku
www.ghoust.vel.pl/strzal.swf
ten efekt zrobiłem ze tak powiem obchodząc ten problem ale ma on wady którego nie będzie miał efekt gdy zastosuje się to o co pytam
mam obraz w którym mam 2 klip który jest maską chce w tym klipie który jest maską kopiować obiekty wtedy maska będzie zwiększać swój rozmiar. ale a chiny ludowe mi to nie wychodzi.
tu zastosowałem taki kod


Kod:
onFrame (1) {i=0;
aa._visible=false;
bb._visible=false;
cc._visible=false;
dd._visible=false;
}
on (press) {
    i++;
    wybor=Math.randomInt(4);
    trace(wybor)
    switch (wybor) {
    case 0 :
       aa.duplicateMovieClip("aa"add i, i);
       eval("aa" add i).aa.strzal._x=_xmouse;
       eval("aa" add i).aa.strzal._y=_ymouse;
       eval("aa" add i).a._x=_xmouse;
       eval("aa" add i).a._y=_ymouse;
        eval("aa" add i)._visible=true;
        break;
    case 1 :
        bb.duplicateMovieClip("bb"add i, i);
        eval("bb" add i).bb.strzal._x=_xmouse;
        eval("bb" add i).bb.strzal._y=_ymouse;
        eval("bb" add i)._visible=true;
        eval("bb" add i).a._x=_xmouse;
        eval("bb" add i).a._y=_ymouse;
        break;
    case 2 :
        cc.duplicateMovieClip("cc"add i, i);
        eval("cc" add i).cc.strzal._x=_xmouse;
        eval("cc" add i).cc.strzal._y=_ymouse;
        eval("cc" add i)._visible=true;
        eval("cc" add i).a._x=_xmouse;
        eval("cc" add i).a._y=_ymouse;
        break;
    case 3 :
        dd.duplicateMovieClip("dd"add i, i);
        eval("dd" add i).dd.strzal._x=_xmouse;
        eval("dd" add i).dd.strzal._y=_ymouse;
        eval("dd" add i)._visible=true;
        eval("dd" add i).a._x=_xmouse;
        eval("dd" add i).a._y=_ymouse;
        break;
    default :
        break;
    }
}


jakieś sugestie (swishmax.4)
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Nowe zasady dotyczące cookies. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
         
Strona wygenerowana w 0.1 sekundy. Zapytań do SQL: 14