Witam wiem że tu piszemy o swishu ale może znajdzie się ktoś kto się zna na flashu otóż:
tworzę grę "Kalambury" opierającą się na flexie oraz actionscript. Dużą część mam wykonaną, lecz pozostaje kwestia wysyłania zapytań. Muszę co sekundę odpytywać serwer o listę graczy , czy runda jest nadal aktywna oraz inne rzeczy. Przy takiej liczbie zapytań gra po prostu "przymula". Dodam, że wykonanie programu-serwera opierającego się na Socketach nie wchodzi w grę. Mam do dyspozycji tylko PHP po stronie serwera.
Drugi problem w pewnym sensie też z tym związany jest wysyłanie i pobieranie obrazka (narysowanego). Na razie mam co sekundę wysłanie obrazka na serwer (PHP odbiera i zapisuje pod jedną nazwą), a jeśli gracz ma odgadywać hasło to co sekundę ten obrazek jest pobierany na nowo. Ogólnie to rozwiązanie wydaje się być dobre, jednak jak zawsze pozostaje kwestia wydajności. Co by było najlepsze pod tym względem?
#1 - pozostawienie bez zmian
#2 - wysyłanie i pobieranie samych danych moveTo i lineTo (i odpowiednio rysowanie u użytkownika)
#3 - podzielenie pola na 9 części i wysyłanie tylko pola, które się "zaktualizowało"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
Nowe zasady dotyczące cookies. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 9