SWiSH Forum Strona Główna SWiSH Forum
Forum użytkowników programów SWiSH

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przegląd nowości w SWiSH Max4
Autor Wiadomość
roland 
Site Admin
Roland Zimek



Wersja SWiSH: Max4
Pomógł: 31 razy
Wiek: 58
Dołączył: 21 Sty 2005
Posty: 424
Skąd: Opole
Wysłany: Pią 21 Sty, 2011 09:56   Przegląd nowości w SWiSH Max4

Kliknij na poniższym linku:

WIDEO > Przegląd nowości w SWiSH Max4
_________________
Pozdrawiam
Roland Zimek
--- Nie udzielam porad dotyczących SWiSH na PW ---
 
     
^shastaan 



Pomógł: 72 razy
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 688
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Pią 21 Sty, 2011 13:05   

O większości nie wiedziałem :D

Wypas.
_________________
Prowadzę stacjonarne i zdalne szkolenia z grafiki, również ze SWiSH. Program ustalany indywidualnie w zależności od potrzeb klienta. Szczegóły na www.kreopka.pl
 
 
     
^Januszr 



Pomógł: 216 razy
Dołączył: 11 Maj 2005
Posty: 1854
Skąd: Stolyca od urodzenia
Wysłany: Pią 21 Sty, 2011 16:34   

A ja wiedziałem, dlatego u Mikołaja zamówiłem czwartą wersję. Niestety SapeMorphing nie jest zbyt bardzo dopracowany. Albo umknęło mi coś. Kilka razy stanąłem przed następującym problemem: jak powrócić do kształtu pierwotnego? Czyli robimy sobie kwadrat, efekt move, zaznaczamy morph, zmieniamy kształt na trójkąt i ok. Ale czy jest jakaś prosta droga (wyłączając cofanie skryptem animacji) na powrót do kształtu kwadratu?
_________________
Niestety używam nieoficjalnych wersji Swish, które można zassać z forums.swishzone.com - jest na szczycie listy w BugsForum.
 
     
^shastaan 



Pomógł: 72 razy
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 688
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Pią 21 Sty, 2011 19:52   

Robisz dwa efekty move, zaznaczasz morphing w obu i modyfikację wprowadzasz tylko w pierwszy. Drugi wróci do kształtu pierwotnego. Działa. Tutek jest na www.swishzone.com.
_________________
Prowadzę stacjonarne i zdalne szkolenia z grafiki, również ze SWiSH. Program ustalany indywidualnie w zależności od potrzeb klienta. Szczegóły na www.kreopka.pl
 
 
     
roland 
Site Admin
Roland Zimek



Wersja SWiSH: Max4
Pomógł: 31 razy
Wiek: 58
Dołączył: 21 Sty 2005
Posty: 424
Skąd: Opole
Wysłany: Sob 22 Sty, 2011 07:40   

Odnośnie morfingu - trzy uwagi. Morfing można stosować także dla tekstu, ale musi być wcześniej przekształcony w krzywe. Po drugie - nie można dodawać nowych węzłów dla końcowego kształtu morfingu, musimy wstawić więc odpowiednią liczbę węzłów już dla początkowego kształtu. Nie można niestety zaznaczyć dwóch różnych obiektów i zastosować dla nich morfingu.
_________________
Pozdrawiam
Roland Zimek
--- Nie udzielam porad dotyczących SWiSH na PW ---
 
     
^Januszr 



Pomógł: 216 razy
Dołączył: 11 Maj 2005
Posty: 1854
Skąd: Stolyca od urodzenia
Wysłany: Sob 22 Sty, 2011 15:17   

shastaan bardzo dziękuję za przypomnienie, że swishzone.com jest także skarbnicą wiedzy i tam także można znaleźć informacje :)
Jaki cudem to morfowanie powoduje przesuwanie obiektu?
_________________
Niestety używam nieoficjalnych wersji Swish, które można zassać z forums.swishzone.com - jest na szczycie listy w BugsForum.
 
     
^shastaan 



Pomógł: 72 razy
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 688
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Sob 22 Sty, 2011 23:29   

Nie powoduje.
Problem polega na tym, że jeśli używasz efektu move (któremu zaznaczasz opcję morphing) to musisz uważać, żeby nie przeciągnąć obiektu bo połączy morfing z ruchem ;]
Jak zrobisz to samo jeszcze raz modyfikując tylko pozycję vertexów to przesunięcia nie będzie.
_________________
Prowadzę stacjonarne i zdalne szkolenia z grafiki, również ze SWiSH. Program ustalany indywidualnie w zależności od potrzeb klienta. Szczegóły na www.kreopka.pl
 
 
     
^Januszr 



Pomógł: 216 razy
Dołączył: 11 Maj 2005
Posty: 1854
Skąd: Stolyca od urodzenia
Wysłany: Nie 23 Sty, 2011 07:59   

Otóż nie bardzo ta porada się sprawdza w moim przypadku. Przesuwam tylko i wyłącznie vertexy a ruch obiektu dodaje się sam w jakiś zupełnie niezrozumiały i magiczny dla mnie sposób. Kolejny przykład w załączeniu.
Dodatkowo, wstawienie dwa razy MOVE inaczej niż poprzez "insert keyframe" nie umożliwia "zapętlenia" animacji morfingu.
_________________
Niestety używam nieoficjalnych wersji Swish, które można zassać z forums.swishzone.com - jest na szczycie listy w BugsForum.
 
     
roland 
Site Admin
Roland Zimek



Wersja SWiSH: Max4
Pomógł: 31 razy
Wiek: 58
Dołączył: 21 Sty 2005
Posty: 424
Skąd: Opole
Wysłany: Nie 23 Sty, 2011 10:10   

Ciekawe. Twój przykład powoduje u mnie przesuwanie obiektu. Ale jak rysuję coś samodzielnie, to nic takiego się nie dzieje. A masz najnowszą wersję, może to jakiś błąd wcześniejszego builda?
_________________
Pozdrawiam
Roland Zimek
--- Nie udzielam porad dotyczących SWiSH na PW ---
 
     
^Januszr 



Pomógł: 216 razy
Dołączył: 11 Maj 2005
Posty: 1854
Skąd: Stolyca od urodzenia
Wysłany: Nie 23 Sty, 2011 10:35   

Tia... nie poczytałem w bugforum. Roland, masz rację. Jak wół stoi, że naprawiono:
Cytat:
213763 22 Nov 2010 BUG: Easing with Morphing

Cóż, trzeba używać wersji nieoficjalnych.

Dzięki
_________________
Niestety używam nieoficjalnych wersji Swish, które można zassać z forums.swishzone.com - jest na szczycie listy w BugsForum.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

SWiSH - Create Flash animaton the easy way

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Nowe zasady dotyczące cookies. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
 

ABC CorelDRAW X6 PL

ABC CorelDRAW X6 PL
Roland Zimek

Cena: 39.90 z�

dodaj do koszyka
zobacz opis

 

CorelDRAW X6 PL. �wiczenia praktyczne

CorelDRAW X6 PL. �wiczenia praktyczne
Roland Zimek

Cena: 24.90 z�

dodaj do koszyka
zobacz opis

 

Corel PaintShop Pro X4. Obr�bka zdj�� cyfrowych. �wiczenia praktyczne

Corel PaintShop Pro X4. Obr�bka zdj�� cyfrowych. �wiczenia praktyczne
Roland Zimek

Cena: 34.90 z�

dodaj do koszyka
zobacz opis

 

PowerPoint 2010 PL. �wiczenia

PowerPoint 2010 PL. �wiczenia
Roland Zimek

Cena: 21.90 z�

dodaj do koszyka
zobacz opis

 

JavaScript od pierwszej linii kodu. Błyskawiczna nauka pisania gier, stron WWW i aplikacji internetowych

JavaScript od pierwszej linii kodu. Błyskawiczna nauka pisania gier, stron WWW i aplikacji internetowych
Laurence Lars Svekis, Maaike van Putten, Rob Percival

Cena: 49.50 zł
zobacz opis

Strona wygenerowana w 0.33 sekundy. Zapytań do SQL: 15