Struktura strony |
Autor |
Wiadomość |
pi5
Bywalec
|
Wysłany: Wto 22 Lut, 2005 11:21 Struktura strony
|
|
|
Witam Wszystkich
Jestem początkującym w tym temacie.
Wlasnie robie strone i tak sobie wymyslilem ze kazda podstrona bedzie odzielnym projektem w Swish Maxie w koncowym etapie bedzie wyeksportowana w html +swf.
Oczywiscie odpowiednie podstrony bedą "linkowane" w menu.
W związku z tym mam pytanie co jest lepsze czy robić to tak jak napisalem wczesniej czy wszystko zrobić w jednym projekcie w różnych scenach.
Ja wy to robicie
pozdrawiam
pi |
|
|
|
|
Delinquent
Doradca Finansowy
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Sty 2005 Posty: 72 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Wto 22 Lut, 2005 11:40
|
|
|
To zależy ile będzie ważył cały projekt. Jeśli sporo to można to podzielić jeśli nie to można spokojnie zostawić w całości. Co rozumiem przez sporo, bo każdy w zależności od łącza jakim dysponuje ma inne zdanie:D Jeżeli swf zbliża się do 300 kb to zaczynam kombinować czy podzielic go na wiecej swf'ów które się będą ładować do animacji głównej, czy też w postaci oddzielnych podstron. |
|
|
|
|
pi5
Bywalec
|
Wysłany: Wto 22 Lut, 2005 12:06
|
|
|
No wlasnie
Moja strona główna "index" posiada bardzo duzo zdjec (które pojawiają sie i znikają) po wyeksportowaniu w html+swf, swf zajmuje ponad 3Mb. Nie musze dodawac iż strona wczytuje sie jak krew z nosa
I teraz zastanawiam sie czy zdjecia które zamiesciłem przewalić przez Photoshopa w celu kompresji aby zajmowały miej miejsca czy wlasnie jakos to podzielić.
Jak to podzielić na mniejsze swf by w finale wyswitalała sie cała strona ze wszystkimi zdjeciami.
A moze jest jakis inny sposob ? |
|
|
|
|
tAboon
Ekspert tAboon
Pomógł: 14 razy Wiek: 40 Dołączył: 27 Lut 2005 Posty: 539 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Sob 26 Mar, 2005 17:52
Moje WWW: www.skocz.pl/taboon |
|
|
Cytat: | Jeżeli swf zbliża się do 300 kb to zaczynam kombinować czy podzielic go na wiecej swf'ów |