Budowa animacji |
Autor |
Wiadomość |
janek
Fachowiec

Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Mar 2010 Posty: 111 Skąd: PL
|
Wysłany: Wto 27 Kwi, 2010 13:17 Budowa animacji
|
|
|
Mam 150 obrazków sekwencyjnych wykonanych w programie Apophysis i zapisanych we Flam3 z których zamierzam zbudować animację z podkładem muzycznym.Chciałem to zrobić w Animation Shop ale program ogranicza liczbę kolorów do 256 (zapis w gif) i z fraktali wychodzi masakra.Czy i jak zrobić to w SM.Czy każdej klatce muszę nadawać indywidualny ruch czy jest jakis inny sposób?
Z góry dzięki za pomoc. |
|
|
|
 |
^Januszr


Pomógł: 216 razy Dołączył: 11 Maj 2005 Posty: 1854 Skąd: Stolyca od urodzenia
|
Wysłany: Wto 27 Kwi, 2010 15:08
|
|
|
Możesz wszystkie załadować do pliku i uzyć PLACE i REMOVE, ale możesz też użyć komponenta z ładowaniem zewnętrznych plików, co wydaje się lepsze. |
_________________ Niestety używam nieoficjalnych wersji Swish, które można zassać z forums.swishzone.com - jest na szczycie listy w BugsForum.
 |
|
|
|
 |
janek
Fachowiec

Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Mar 2010 Posty: 111 Skąd: PL
|
Wysłany: Sro 28 Kwi, 2010 02:23
|
|
|
zięki.Popróbuję. |
|
|
|
 |
|