Ruchoma animacja dostaje pixelozy |
Autor |
Wiadomość |
Klecha
Praktyk


Dołączył: 30 Maj 2009 Posty: 36 Skąd: kradniesz skrypty?
|
Wysłany: Pon 22 Lut, 2010 17:59 Ruchoma animacja dostaje pixelozy
|
|
|
Witam, mam sobie animację, ale czasami mi pixeluje, a czasami wszystko jest ok(inny komp, inna rozdzielczość, różne przeglądarki), może macie jakieś porady by na coś zwrócić uwagę i będzie już wszystko ok?
Animacja
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
^Januszr


Pomógł: 216 razy Dołączył: 11 Maj 2005 Posty: 1854 Skąd: Stolyca od urodzenia
|
Wysłany: Pon 22 Lut, 2010 18:25
|
|
|
ALLOW SMOOTHING - zobacz co pisałem TUTAJ
A tak btw - ja bym podziałał z wektorami - zobacz sobie mój przykład. Oczywiście im dłuższy move tym lepiej. |
_________________ Niestety używam nieoficjalnych wersji Swish, które można zassać z forums.swishzone.com - jest na szczycie listy w BugsForum.
 |
|
|
|
 |
Klecha
Praktyk


Dołączył: 30 Maj 2009 Posty: 36 Skąd: kradniesz skrypty?
|
Wysłany: Wto 23 Lut, 2010 02:54
|
|
|
Smoothing ciut pomógł, dzięki Januszr. Co do wektorów... pożyjemy zobaczymy, może w kolejnej odsłonie mojej kolejnej strony Póki co muszę się zadowolić tym co umiem I ukończyć ten projekt bo już stanowczo za długo zakłóca mój spokój w kompie
Jeśli macie jeszcze jakieś porady co do optymalizacji i wyglądu to z miłą chęcią posłucham i poczytam na razie moja strona główna kształtuje się na 250-300 KB więc uważam to za sukces jeśli spojrzeć na to jako na pierwszy projekt w pełni wykonany w swishu i chyba z całkiem niezłą grafiką
Pozdrawiam i dzięki |
|
|
|
 |
^Januszr


Pomógł: 216 razy Dołączył: 11 Maj 2005 Posty: 1854 Skąd: Stolyca od urodzenia
|
Wysłany: Wto 23 Lut, 2010 08:03
|
|
|
Nie wiem jak zrobiłeś efekt ruchu - jeżeli poprzez move to możesz przewidzieć więcej klatek i będzie bardziej płynnie. Kolejna sprawa to kompresja - może jpg z kompresją bezstratną wyglądałby lepiej? |
_________________ Niestety używam nieoficjalnych wersji Swish, które można zassać z forums.swishzone.com - jest na szczycie listy w BugsForum.
 |
|
|
|
 |
Klecha
Praktyk


Dołączył: 30 Maj 2009 Posty: 36 Skąd: kradniesz skrypty?
|
Wysłany: Wto 23 Lut, 2010 09:20
|
|
|
ze względu na to że kulki będą z cieniem jestem zmuszony do png inaczej nie podłożę dobrze tych napisów, chociaż powiem że jestem żywo zainteresowany jakimś rozwiązaniem tak by wejść jednak w jpg a nie siedzieć w png, zauważyłem że png mają mnóstwo problemów i niestety one mi co rusz wychodzą :/
Ruch jest prostą rzeczą, obrót wszystkich kamyków i kontr-obrót kamyków w sobie, (tej samej długości, tej samej szybkości) nie miałem innego pomysłu na takie cudo... więc jak nie umiem to ściemniam Nie ma to jak wpakować się w jakiś debilny pomysł którego jest się autorem Oby tylko w miarę to mi wyszło i nie zahipnotyzowało kogoś |
|
|
|
 |
^Januszr


Pomógł: 216 razy Dołączył: 11 Maj 2005 Posty: 1854 Skąd: Stolyca od urodzenia
|
Wysłany: Wto 23 Lut, 2010 09:33
|
|
|
VECTOR is the answer Albo zrób "podkładki" z wektorów (obiekt okrąg), bo pixelozę widać na (to zabrzmi głupio) na krawędziach okręgów
Jak na mój gust to png jest dziwnie zrobiony. Jak chcesz to podrzuć mi tego sprite/MC, ew pngi to może coś wymyślę. |
_________________ Niestety używam nieoficjalnych wersji Swish, które można zassać z forums.swishzone.com - jest na szczycie listy w BugsForum.
 |
|
|
|
 |
|