Spin Gallery help! Wypas!! |
Autor |
Wiadomość |
Han
Bywalec
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 19 Lis 2007 Posty: 15 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Wto 26 Sie, 2008 08:43 Spin Gallery help! Wypas!!
Moje WWW: www.studio-arte.pl |
|
|
Witam. Od kilku dni szukalem skryptu fajnego menu typu spin i znalazlem swietne jednak z moja wiedza (lub jej brakiem) nie bardzo umiem to przelozyc na swisha podaje link do lookniecia sobie jak to wypasnie wyglada http://www.reflektions.co...link.asp?id=214
natomiast tutaj wklejam AS ktory jest zawarty na owej stronie. Prosba moja jest dosc oczywista Czy ktos umialby to przelozyc na swi? pozdrawiam TYLKO BŁAGAM nie piszcie ze w swishu sie tego zrobic nie da
// import blur filter
import flash.filters.BlurFilter;
var numItems = 7; // Number of items
var focalLength = 500; // environmental constant
var centerX = Stage.width/2; // Stage Center X
var centerY = Stage.height/2; // Stage Center Y
var shiftAmount=0; // Amount to shift for rotation
var selectedMC = 0; // currently in front of user
var radius = 200; // circle radius
var maxSpeed = 80; // circle animation speed
// Create 3D camera
this.initCamera = function(){
// create camera object
this.oCamera = new Object();
// Set camera Properties
this.oCamera.z = focalLength; // target camera z position
this.oCamera.dz = 0; // initial camera z position
this.oCamera.s = 10; // camera zoom speed
this.onEnterFrame = function(){
// Move Camera
with(this.oCamera){
dz += (z-dz)/s;
}
// shift angle of all clips
shiftAmount = ( this["instance_mc_"+selectedMC].angle - 90)/maxSpeed;
}
// loop and create the numer of instances defined
for(var i = 0; i<numItems;i++){
// choose between 4 labrary items
var itmeClip = random(4);
// attach movie adn assign to variable
clip =this.attachMovie(itmeClip, "instance_mc_"+i,i);
// define initial properties
clip.x = 0; // initial x position
clip.y = 0; // initial y position
clip.angle = i*(360/numItems); // initial item angle
// Add Blur
var blur = new BlurFilter();
clip.tempFilter = clip.filters;
clip.tempFilter.push(blur);
/// render
clip.onEnterFrame = function(){
// shift angle by adding value of x mouse position
this.angle += (_xmouse - centerX)/maxSpeed;
// prevents to go over 360 back to 0
this.angle%=360;
// prevent to go under 0 back to 360
this.angle = (this.angle<0) ? 360 : this.angle;
// Transform angle degrees to radian value
var radian = (this.angle*Math.PI/180);
// Calculate x position value
this.x = Math.cos(radian) * radius;
// Calculate z position value
this.z = centerY - Math.sin(radian)*radius;
// tilt y position to reflect 3D
this.y = _root.yscroll * Math.sin(radian) - 50;
// Calculating actual scale values according to scale = dz/(z+dz) formula
var scale = (this._parent.oCamera.dz - _root.zscroll*5)/(focalLength+this.z);
// Position
this._x = (this.x*scale) + centerX;
this._y = (this.y*scale) + centerY;
// set perspective adjustement
var adj = (this.z*12)/radius;
// set size
this._xscale = this._yscale = (scale*100)-adj;
// Swap depths
this.swapDepths(scale*100);
// alpha
this._alpha = scale*100;
// blur (max quality is 15)
this.tempFilter[0].quality = 15 - (scale*100/5.2);
this.filters = this.tempFilter;
}
}
}
// Initiate instances in Camera
initCamera();
stop();
/*
________________________________________________
2006, All rights reserved
Paul Ortchanian San Francisco CA
paul@reflektions.com
This code is free; you can redistribute it and/or modify
it under the terms of the GNU General Public License as
published by the Free Software Foundation.
________________________________________________
*/
Moje drugie pytanie dotyczy tego ze gdzies sie natknalem na filtr flasha ktorego nie znam nazywa sie matrix i wyglada naprawde ladnie (przynajmniej tak sie nazywa w programie 3d flash animator -> tam sample script -> blur 1 i blur 2) czy ktos wie jak go uzywac? |
|
|
|
|
^sl01k
Pomógł: 42 razy Wiek: 28 Dołączył: 15 Lis 2005 Posty: 355 Skąd: Trójmiasto
|
|
|
|
|
Han
Bywalec
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 19 Lis 2007 Posty: 15 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Wto 26 Sie, 2008 10:04
Moje WWW: www.studio-arte.pl |
|
|
nooo powiem szczerze nie wyglada to zle!dzieki sl01k, ale moze ktos by zrobil jednak tamto przyda sie nie tylko mi ale i potomnym pomysl sl01k nie zostanie jako alternatywa
EDIT: poza tym ja chcialbym zamiast napisow wstawic ikonki... a widze ze po ich wstawieniu one sie obracaja co wyglada... nieladnie dlatego wolalbym tamten blurowy
[ Dodano: Pon 01 Wrz, 2008 15:32 ]
jakos sobie radze z ta animacja tzn zrobilem sobie cos podobnego ale mam prosta prosbe do kogos milego potrzebuje pliku swi z kwadracikiem po srodku animacji po bokach (lewo i prawo) guziki. Kwadracik ma efekt "przesuń" powiedzmy 30 klatkowy o 300pix w prawo i na starcie animacja kwadratu jest zatrzymana na klatce 15 (po srodku). Jezeli nacisnie sie i przytrzyma guzik prawy to kwadracik sie przesuwa w prawo a jezeli lewy to w lewo. Fajnie by bylo gdyby dzialalo to na zasadzie nextframeandplay czy cos takiego a nie na _x=wartosc. dziekuje z gory jak malo ktory |
|
|
|
|
|