SWiSH Forum Strona Główna SWiSH Forum
Forum użytkowników programów SWiSH

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Sprite
Autor Wiadomość
vers44 
Praktyk



Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty: 23
Skąd: South-East
Wysłany: Sro 09 Maj, 2007 08:36   Sprite

Witam wszystkich forumowiczow.
Mam wielka prosbe i jesli ktos mi wytlumaczy - bede naprawde bardzo wdzieczny.
Jestem na etapie tworzenia stronki (calkowicie w Swish-u) i utknalem w martwym punkcie. Wlasciwie - dosyc dokladny schemat funkcjonalny strony juz opracowalem (co, gdzie, w jakiej kolejnosci...). Jednakze mam "maly-wielki" problem.....
W zwiazku z tym moja prosba o pomoc: czy i jesli - to jak - spowodowac uruchamianie sie spritow wylacznie na efekt zdarzenia (np. przyciski myszy). Jak wywolac uruchomienie duszka - to juz wiem, jednakze - w momencie uruchomienia sceny - duszki sie uruchamiaja samoczynnie - a chcialbym, zeby nie byly na poczatku widoczne - a dzialaly dopiero po okreslonym zdarzeniu.
Moze to jest dla zaawansowanych banal - ale ja nawet w ksiazce p. Zimka - nie moglem tego znalezc.
Moze nie wyrazilem sie jasno - chcialbym utworzyc jakas tam ilosc duszkow w scenie - i wywowlywac je dopiero i wylacznie w przypadku wystapienia okreslonego zdarzenia (np. 5 duszkow tych samych rozmiarow, w tym samym miejscu panela... - uruchamianych np. z przyciskow Menu). Jednakze chcialbym, aby przy pierwszym uruchomieniu sceny - nie byly one jeszcze widoczne, nie dzialaly........
Czy to jet technicznie mozliwe ?? I jesli - jak to wykombinowac ??

Pozdrawiam i z gory dziekuje. Poczatkujacy.
_________________
kNOWleDGe aBoVE All
 
     
nugatt 



Pomógł: 75 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 1389
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro 09 Maj, 2007 08:38   

moze daj w nich na 1 klatce stop + remove dla elementów a w drugiej place.
_________________
tomekf /// swishmaxxx
 
 
     
webmes 
Znawca



Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 86
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sro 09 Maj, 2007 14:41   
   Moje WWW: www.webmes-portfolio.za.pl


Witam,
więc jeśli chcesz uzyskać taki efekt opóźnienia startu sprita powinieneś zrobić tak. Wydaje mi się że moje rozwiązanie będzie troszkę odmienne. Mając określoną scenę Twojej animacji ustaw na lini czasu miejsce "place" dla danego sprita a to automatycznie spowoduje że jeśli postęp czasu nie minie jeszcze miejsca z place dla tego sprita to jego zawartośc nie będzie widoczna. Myślę że to w pełni powinno zadziałać, oczywiście jeśli dobrze zrozumiałem problem:)
Jeśli to co napisałem nie będzie dla Ciebie jasne to pisz zrobię na szybko jakiś przykład.
Pozdrawiam,
Marek.
 
 
     
vers44 
Praktyk



Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty: 23
Skąd: South-East
Wysłany: Sro 09 Maj, 2007 20:00   

Dziekuje za pomoc. zalapalem... Pozdrawiam.
_________________
kNOWleDGe aBoVE All
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Nowe zasady dotyczące cookies. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
         
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 9