płynny ruch |
Autor |
Wiadomość |
stefcio
Ekspert


Pomógł: 24 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Lut 2006 Posty: 530 Skąd: wawa
|
Wysłany: Pią 24 Lis, 2006 18:51 płynny ruch
|
|
|
Potrzebuje skryptu na płynny ruch obiektu.
Mam obiekt i z niego ma wylecieć inny obiekt po nacisnięciu spacji.Probowalem z pętlą for, inne sposoby ale nic mi niewychodzilo:(( |
_________________ Stefan
Kliknij na przycisk Pomógł--jak ci pomogłem:)) |
|
|
|
 |
MBabelek
Profesjonalista


Pomógł: 14 razy Dołączył: 27 Sty 2005 Posty: 175 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 24 Lis, 2006 21:08
|
|
|
polecam AS keyPress
wiecej tutaj klik |
_________________ Nie dziękuj - wystarczy, że klikniesz na Pomógł |
|
|
|
 |
stefcio
Ekspert


Pomógł: 24 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Lut 2006 Posty: 530 Skąd: wawa
|
Wysłany: Sob 25 Lis, 2006 15:05
|
|
|
nie oto mi chodzi to umiem chodzi mi o skrypt na płynny ruch, który nie znajduje sie w on enter frame including... |
_________________ Stefan
Kliknij na przycisk Pomógł--jak ci pomogłem:)) |
|
|
|
 |
roland
Site Admin Roland Zimek


Wersja SWiSH: Max4
Pomógł: 31 razy Wiek: 58 Dołączył: 21 Sty 2005 Posty: 424 Skąd: Opole
|
Wysłany: Sob 25 Lis, 2006 17:05
|
|
|
A nie lepiej te dwa obiekty dać do sprita z animacją ruchu, a w pierwszej klatce ustawić pauzę. Po naciśnięciu klawisza przeskocz do 2 klatki sprajta i gotowe. |
|
|
|
 |
stefcio
Ekspert


Pomógł: 24 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Lut 2006 Posty: 530 Skąd: wawa
|
Wysłany: Sob 25 Lis, 2006 18:39
|
|
|
Myslalem nad tym ale to ma byc gra "strzelanka" (pseudo) i jak przesune w tym wypoadku czołg z ktorego sie strzela to posisk mui miec taką samą wartośc X jak czołg:)) |
_________________ Stefan
Kliknij na przycisk Pomógł--jak ci pomogłem:)) |
|
|
|
 |
roland
Site Admin Roland Zimek


Wersja SWiSH: Max4
Pomógł: 31 razy Wiek: 58 Dołączył: 21 Sty 2005 Posty: 424 Skąd: Opole
|
Wysłany: Pon 27 Lis, 2006 07:21
|
|
|
Cytat: | posisk mui miec taką samą wartośc X jak czołg |
... no i OK. Robisz "pocisk" z animacją ruchu (tak jak wcześniej opisałeś), a następnie przekształcasz go w sprajta. Potem zaznaczasz "czołg" i sprajta z "pociskiem" i robisz z nich następnego sprajta. Jak przesuniesz "czołg" to zmieni położenie razem z "pociskiem" |
|
|
|
 |
|