Interpretacja kodu |
Autor |
Wiadomość |
maribt
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 23 Kwi 2005 Posty: 366 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 29 Kwi, 2005 08:29 Interpretacja kodu
|
|
|
Witam
Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić łopatologicznie o co chodzi w tym (tzn. co do czego służy )
Kod: | }
}
onFrame (7,afterPlacedObjectEvents) {
prevFrameAndPlay();
}
onFrame (11,afterPlacedObjectEvents) {
setLabel("image2");
tellTarget (_root.masked_things.things) {
_x -= 0;
_x *= 0.8;
_x += 0;
}
}
onFrame (12,afterPlacedObjectEvents) {
prevFrameAndPlay();
}
onFrame (16,afterPlacedObjectEvents) {
setLabel("image3");
tellTarget (_root.masked_things.things) {
_x -= -200;
_x *= 0.8;
_x += -200;
}
}
onFrame (17,afterPlacedObjectEvents) {
prevFrameAndPlay();
}
|
Cała animacja jest tu
Z góry dzięki
maribt |
|
|
|
|
JQ
Początkujący
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Kwi 2005 Posty: 4
|
Wysłany: Sob 30 Kwi, 2005 03:11 Re: Interpretacja kodu
|
|
|
maribt napisał/a: | Witam
Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić łopatologicznie o co chodzi w tym (tzn. co do czego służy )
|
Witam
Jestem tu nowy czyli bedzie to cos w stylu "z młodej piersi sie wyrwalo"
Wedlug mnie chodzi w tym przykladzie przedewszystkich o to by ograniczyć rozmiary pliku do minimum oraz zoptymalizować działanie danego projektu.
W swishu nie zostal uzyty zaden standardowy efekt typu move itp.. Przy uzyciu wiekszej ilosci obiektów moglo by to znacznie wplynąć na kb w swf
Obiecana ŁOPATOLOGIA - fragment kodu
}
Kod: | onFrame (7,afterPlacedObjectEvents) { |
na ramce (7, tego chyba nie chce tlumaczyc ale to cos w stylu “po umieszczeniu obiektu wydarzenia”
poprzednia ramka i ….
}
Kod: | onFrame (11,afterPlacedObjectEvents) { |
na ramce (11,…”….
umieść etykietę ……… (punkt do którego odwoływał się będzie mp.. przycisk 2
Kod: | tellTarget (_root.masked_things.things) { |
odniesienie do obiektu oraz przesłanie instrukcji („ścieżka” do - w tym przypadku”Sprite ze zdjęciami” czyli katalog główny(_root).”podkatalog”(masked_things).oraz (things)
określenie pozycji obiektu
Kod: | _x *= 0.8; np. szybkość przsunięcia |
Jezeli cos namieszalem, bardziej zagmatwałem itd. SORRY
pozdro |
|
|
|
|
maribt
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 23 Kwi 2005 Posty: 366 Skąd: Lublin
|
|
|
|
|
tAboon
Ekspert tAboon
Pomógł: 14 razy Wiek: 40 Dołączył: 27 Lut 2005 Posty: 539 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Sob 30 Kwi, 2005 16:13
Moje WWW: www.skocz.pl/taboon |
|
|
Ab y łatwiej zrozumieć skrypt, który jest wykonywany, możesz sobie otworzyć zakładke DEBUG oraz obejrzeć wykonywany swf z zaznaczoną opcją ECHO SCRIPT i z odznaczoną tą opcją. i tam przeglądać jaka akcja jest wykonywana. podekjrzewam, że dzięki temu będzie zdecydowanie szybciej i łątiwej wszystko zrozumieć. |
_________________ Pozdrófka
"Student, który się uczy wszytskiego, nigdy nie będzie mądry"
na gg nie pomagam.
Zajrzyj czasem do Regulaminu
Jak mądrze zadawać pytania
Polecenie SZUKAJ to nie boli
SWiSHmax build 09-2004 |
|
|
|
|
maribt
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 23 Kwi 2005 Posty: 366 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Sob 30 Kwi, 2005 17:36
|
|
|
Dzięki tAboon, fajny pomysł.
Pozdrawiam
[ Dodano: Pon Maj 09, 2005 10:50 pm ]
Problem rozwiązany - zamykam temat |
_________________ http://www.bykom-stop.avx.pl |
|
|
|
|
|