swift3d |
Autor |
Wiadomość |
^romekrtk


Pomógł: 28 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Lut 2005 Posty: 338 Skąd: Gryfice
|
Wysłany: Wto 06 Cze, 2006 18:56 swift3d
|
|
|
mam pytanie ktora wersja tego programu pozwala na importowanie tekstur i nadawanie im ruchu w tym programie a takze jaki to musi byc format tych tekstur |
_________________
 |
|
|
|
 |
Mackas
Specjalista


Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 06 Gru 2005 Posty: 133 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 06 Cze, 2006 21:30
Moje WWW: http://www.mackas.com |
|
|
Chyba każda wersja ma opcje importu tekstur, a kompatybilne formaty to: bmp, jpf, png, tif, tga |
|
|
|
 |
^romekrtk


Pomógł: 28 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Lut 2005 Posty: 338 Skąd: Gryfice
|
Wysłany: Sro 07 Cze, 2006 12:27
|
|
|
hm to jak to sie robi mogl bys opisac bo mi cos nieda rady |
_________________
 |
|
|
|
 |
Mackas
Specjalista


Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 06 Gru 2005 Posty: 133 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sro 07 Cze, 2006 14:13
Moje WWW: http://www.mackas.com |
|
|
1. Tworzysz obiekt
2. Z menu po lewej stronie wybierasz MATERIAL
3. Klikasz 2x na obrazek z kształtami - otwiera się nowe okno
4. Z menu Color/patern rozwijasz liste i na koncu jest bitmap image |
|
|
|
 |
^romekrtk


Pomógł: 28 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Lut 2005 Posty: 338 Skąd: Gryfice
|
Wysłany: Sro 07 Cze, 2006 16:19
|
|
|
ok dzieki niby jest ale jakos slabo widoczne sa te zalaczone obrazki a ccial bym ceby byly czytelne a widac tylko ich koolory |
_________________
 |
|
|
|
 |
|