SWiSH Forum Strona Główna SWiSH Forum
Forum użytkowników programów SWiSH

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Jestem zielona, bardzo proszę pomoc w związku z animacją
Autor Wiadomość
dakota 
Bywalec


Dołączyła: 08 Kwi 2005
Posty: 17
Skąd: Katowice
Wysłany: Pią 08 Kwi, 2005 08:18   Jestem zielona, bardzo proszę pomoc w związku z animacją

Na początku chciałabym powitać wszystkich! :-D=
Do czynienia ze Swish mam bardzo krótko. W związku z tym mam sporo pytań.

Potrzebuję stworzyć niedużą i prostą animację (rysowanie po kolei chińskiego "krzaczka"). Wiem już na oko, co i jak robić, by narysować kilka kresek ;) Ale mam problem (pewnie prozaiczny :wink: ), bo chciałabym, aby rysowany za pomocą ołówka szlaczek nie pokazywał się w animacji od razu jako gotowy, tylko stopniowo, tak, jakby patrzeć na szlaczek, jak on powstawał. Jak to zrobić?

Nie wiem, czy cokolwiek z tego opisu zrozumieliście :( Jeśli nie, to mogę postarać się napisać to jaśniej, choć niekoniecznie bardziej przejrzyście ;)

Dzięki z góry za pomoc.
 
 
     
tAboon 
Ekspert
tAboon



Pomógł: 14 razy
Wiek: 40
Dołączył: 27 Lut 2005
Posty: 539
Skąd: Kielce
Wysłany: Pią 08 Kwi, 2005 13:56   
   Moje WWW: www.skocz.pl/taboon


Na wstępie witam nową członkinie :wink:
Chyba zrozumialem Twój problem i wime jak Ci to wyjaśnić. Gotowego efektu na rysowanie czegoś nie ma, ale mozna to zrobić przy użyciu maski.