|
SWiSH Forum
Forum użytkowników programów SWiSH
|
Wykorzystane zmiennych do tworzenia nowych obiektów |
Autor |
Wiadomość |
brzoza-80
Początkujący
Dołączył: 20 Wrz 2006 Posty: 7
|
Wysłany: Sro 27 Wrz, 2006 20:44 Wykorzystane zmiennych do tworzenia nowych obiektów
|
|
|
Chce utworzyć 100 nowych spritów, wykorzytuje do tego funkcje duplicateSprite.
W niej należy podać uniklną nazwę nowego obiektu. Tu chciałbym wykorzystać zmienną z pętli, która odpowiada za kolejne jej iteracje. No i tu pojawia się prolem bo tej zmiennej nie można wykorzystać. Próbowałem też dodać string przed tą zmienną np. "g" co powinno dać nazwy g1, g2, g3 ... ale też nie pomogło.
Chciałem też użyć funkcji eval() lecz też bez większego sukcesu.
W tym wszystkim będę korzystał z bazy dancyh w postgresie, może to Wam pomoże w udzieleniu jakiś podpowiedzi.
Macie może jakiś pomysł??
Brzoza |
|
|
|
|
krzyked
Przyjaciel
Pomógł: 9 razy Dołączył: 20 Cze 2005 Posty: 45 Skąd: Sulisławice
|
Wysłany: Pon 02 Paź, 2006 19:16
|
|
|
Zobacz ten temat tutaj.Fajny skrypcik duplikujący sprity,wykorzystuje pętle for ()tutaj. |
_________________
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|
|
|
|
|
Nowe zasady dotyczące cookies. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
| Strona wygenerowana w 0.16 sekundy. Zapytań do SQL: 13 |
|
|