SWiSH Forum Strona Główna SWiSH Forum
Forum użytkowników programów SWiSH

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Scrolowanie grafik (nie tekstu)
Autor Wiadomość
erbe 



Pomógł: 29 razy
Wiek: 46
Dołączył: 27 Sty 2005
Posty: 527
Skąd: Poznań / Londyn
Wysłany: Wto 06 Cze, 2006 17:27   

Podmień:
Kod:
onLoad () {
    a=0;
}
onEnterFrame() {
    s = (82-suwak._x)*0.63;
    thumbs._x = math.approach(thumbs._x,s,0.95);
    suwak._x += a;
    if (suwak._x>=818) {
        a=0,suwak._x=818;
    } else if (suwak._x<=72) {
        a=0,suwak._x=72;
    }
}
na
Kod:
onLoad () {
    a=0;
}
onEnterFrame() {
    s = (82-suwak._x)*0.63;
    thumbs._x = math.approach(thumbs._x,s,0);
    suwak._x += a;
    if (suwak._x>=818) {
        a=0,suwak._x=818;
    } else if (suwak._x<=72) {
        a=0,suwak._x=72;
    }
}
w Scene_1 w zakładce ze skryptami.
_________________
erbe
http://www.d-t-h.prv.pl
 
     
Mn1s1ek 
Przyjaciel


Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 43
Skąd: Biskupiec
Wysłany: Sro 07 Cze, 2006 06:55   

Piknie !! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wieeeelkie dzięki !

Pozdrawiam
 
     
Gwiazdeczka
Bywalec


Dołączył: 30 Maj 2006
Posty: 14
Wysłany: Sro 07 Cze, 2006 18:52   

błagaaaaaaam (już po raz trzeci)
wytłumaczcie mi krok po kroczku jak to zrobić :C
prooooszę..

edit:
albo może wrzucę fotki i ktoś mi to zrobi..?
 
     
^buber 


Pomógł: 18 razy
Wiek: 50
Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 116
Skąd: LOL
Wysłany: Sro 07 Cze, 2006 22:07   

erbe moglbys mi wytlumaczyc uzycie funkcji math.approach() z argumentem zerowym?? bo na moje jest tu kompletnie zbedna ale moge sie mylic
 
     
erbe 



Pomógł: 29 razy
Wiek: 46
Dołączył: 27 Sty 2005
Posty: 527
Skąd: Poznań / Londyn
Wysłany: Sro 07 Cze, 2006 22:49   

Orłem zarówno w AS jak i PHP nie jestem. Znalazłem jedynie metodą prób i błedów, która funkcja odpowiada za spowalnianie i ją po prostu wyzerowałem ;) Jeśli idzie to zrobić jakoś prościej optymalizując kod to dawaj śmiało ;)
_________________
erbe
http://www.d-t-h.prv.pl
 
     
^buber 


Pomógł: 18 razy
Wiek: 50
Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 116
Skąd: LOL
Wysłany: Czw 08 Cze, 2006 06:26   

maly off topic ale jak w AS w ogole stwierdzic ktory kod jest lepszy (pod wzgledem efektywnosci)?? pomijajac metode 'na oko' ;]
 
     
erbe 



Pomógł: 29 razy
Wiek: 46
Dołączył: 27 Sty 2005
Posty: 527
Skąd: Poznań / Londyn
Wysłany: Czw 08 Cze, 2006 09:45   

No chyba tak jak we wszystkich językach programowania ;) Im krótszy tym lepszy :)
PS. A co z tym kodem? Da się go jakoś skrócić?
_________________
erbe
http://www.d-t-h.prv.pl
 
     
lord_Weiss 
Ekspert



Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 213
Skąd: Łodź
Wysłany: Sob 10 Cze, 2006 00:18   

a wiecie która wartość w tej galerujce dpowiada za to w którym miejscu w animacji musimy najechać, aby zdjęcia zaczęły przejeżdzać ...?

[ Dodano: Sob 10 Cze, 2006 08:43 ]
OK już doszedłem za to jest odpowiedzialna ta funkcja:

Cytat:
}
if ( _root._ymouse>0) {
s=math.round((licznik._x-_root._xmouse)/40);
}
if ( _root._ymouse<0) {
s=0;
}


Pozdr.
_________________
www.kolorowesale.q4.pl
www.motoryzacja.ovh.org
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Nowe zasady dotyczące cookies. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
 

ABC CorelDRAW X6 PL

ABC CorelDRAW X6 PL
Roland Zimek

Cena: 39.90 z�

dodaj do koszyka
zobacz opis

 

CorelDRAW X6 PL. �wiczenia praktyczne

CorelDRAW X6 PL. �wiczenia praktyczne
Roland Zimek

Cena: 24.90 z�

dodaj do koszyka
zobacz opis

 

Corel PaintShop Pro X4. Obr�bka zdj�� cyfrowych. �wiczenia praktyczne

Corel PaintShop Pro X4. Obr�bka zdj�� cyfrowych. �wiczenia praktyczne
Roland Zimek

Cena: 34.90 z�

dodaj do koszyka
zobacz opis

 

PowerPoint 2010 PL. �wiczenia

PowerPoint 2010 PL. �wiczenia
Roland Zimek

Cena: 21.90 z�

dodaj do koszyka
zobacz opis

 

Automatyzacja nudnych zadań z Pythonem. Nauka programowania. Wydanie II

Automatyzacja nudnych zadań z Pythonem. Nauka programowania. Wydanie II
Al Sweigart

Cena: 54.50 zł
zobacz opis

Strona wygenerowana w 0.13 sekundy. Zapytań do SQL: 13