SWiSH Forum Strona Główna SWiSH Forum
Forum użytkowników programów SWiSH

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
morfing?
Autor Wiadomość
Pinio
Praktyk


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 27
Wysłany: Nie 02 Kwi, 2006 17:16   morfing?

Witam. Mam takie pytanko, czy w Maxie da się zrobić coś w rodzaju morfingu np. kółko zamienia się w kwadrat, w ogóle czy da się edytować punkty (vertex) na klatkach kluczowych? We Flashu jest to dość proste.

Pozdrawiam
 
     
erbe 



Pomógł: 29 razy
Wiek: 46
Dołączył: 27 Sty 2005
Posty: 527
Skąd: Poznań / Londyn
Wysłany: Nie 02 Kwi, 2006 17:50   

Vertexów nie da sie edytowac w klatkach ale morphing da sie zrobic za pomocą actionscript. Nie rozgryzłem do konca jak to dziala. Morphing
_________________
erbe
http://www.d-t-h.prv.pl
 
     
Pinio
Praktyk


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 27
Wysłany: Pon 03 Kwi, 2006 08:43   

Nezły kawał skryptu, :)

[ Dodano: Pon 03 Kwi, 2006 10:01 ]
Dzięki, teraz chociaż wiem że się da
 
     
Rendfall 
Praktyk


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 21
Wysłany: Pon 03 Kwi, 2006 16:30   

Możecie wkleić w poście skrypt bo mam problem z otwarciem... dzięki!
 
     
MBabelek 
Profesjonalista



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 27 Sty 2005
Posty: 175
Skąd: Wrocław
Wysłany: Wto 04 Kwi, 2006 15:35   

Kod:
onFrame (1) {
    // code by cortex (c) 2006
    var radius = 0;
    var xstart = 0;
    var ystart = 0;
    var boxwidth = 200;
    var boxheight = 150;
    var ampli = 70;
    var speed = 0.95;
    var xro = xstart+boxwidth;
    var yro = ystart;
    var xru = xstart+boxwidth;
    var yru = ystart+boxheight;
    var xlu = xstart;
    var ylu = ystart+boxheight;
    var xmstart = (boxwidth-boxheight)/2;
    var xmro = (boxwidth-boxheight)/2+boxheight;
    var xmru = (boxwidth-boxheight)/2+boxheight;
    var xmlu = (boxwidth-boxheight)/2;
    var cxo = xstart+boxwidth/2;
    var cyre = ystart+(boxheight/2);
    var cxu = xstart+boxwidth/2;
    var cyli = ystart+boxheight/2;
    this._x = Stage.width/2;
    this._y = Stage.height/2;
    this._xscale = 100;
    this._yscale = 100;
   kreismalen = function(){
        createEmptyMovieClip("kreis",1);
        x = Stage.width/2, _y = Stage.height/2;
        lineStyle(radius,0x66CCFF,100);
        lineTo(0,1);             
        };
    boxmalen = function() {
        createEmptyMovieClip("box",1);
        lineStyle(0, 0x000000, 0);
        beginFill(0x66CCFF, 100);
        moveTo(xmstart, ystart);
        curveTo(cxo, (ystart-ampli), xmro, yro);
        curveTo((xmro+ampli), cyre, xmru, yru);
        curveTo(cxu, (ystart+boxheight+ampli), xmlu, ylu);
        curveTo((xmlu-ampli), cyli, xmstart, ystart);
        endfill();           
        };
    Schatten = new flash.filters.DropShadowFilter (16,110,0x000055,0.2,8,8,1,4,0,0,0);
}
onEnterFrame() {
    this.filters = [Schatten];
}
onFrame (2,afterPlacedObjectEvents) {
    speed = 0.95;
    this.clear();
    radius = Math.approach(radius, 250, speed);
    this._visible = true;
    kreismalen();
}
onFrame (3) {
    if (radius >= 217) {
        kreis.RemoveSprite();
        speed = 0.9;
        this._x = Stage.width/2 - boxwidth/2;
        this._y = Stage.height/2 - boxheight/2;
        gotoAndPlay(4);
    } else {
        gotoAndPlay(2);
    }
}
onFrame (4,afterPlacedObjectEvents) {
    this.clear ();
    ampli   = Math.approach(ampli, 0, speed);
    xmstart = Math.approach(xmstart, xstart, speed);
    xmro    = Math.approach(xmro, xro, speed);
    xmru    = Math.approach(xmru, xru, speed);
    xmlu    = Math.approach(xmlu, xlu, speed);
    boxmalen();
}
onFrame (5) {
    // damit die draw api nicht ewig läuft
    // und die teure cpu heiß wird  :-)))
    if (ampli <= 1) {
        ampli = 0;
        gotoAndPlay(6);
    } else {
        gotoAndPlay(4);
    }
}
onFrame (6) {
    this.clear();
    kreis.RemoveSprite();
    boxmalen();
    _parent.repeat_btn._visible = true;
    speed = 0.8;
    stop();
}
onFrame (7,afterPlacedObjectEvents) {
    _parent.repeat_btn._visible = false;
    this.clear ();
    ampli   = Math.approach(ampli, 70, speed);
    boxmalen();
}
onFrame (8) {
    if (ampli >= 69) {
        gotoAndPlay(9);
    } else {
        gotoAndPlay(7);
    }
}
onFrame (9) {
    this._xscale = Math.approach(this._xscale, 0, speed);
    this._yscale = this._xscale;
    this._x = Math.approach(this._x, Stage.width/2, speed);
    this._y = Math.approach(this._y, Stage.height/2, speed);
}
onFrame (10) {
    if (this._xscale <= 1) {
        this._visible = false;
        gotoAndPlay(11);
    } else {
        gotoAndPlay(9);
    }
}
onFrame (25){
    gotoAndPlay (1)
    }
_________________
Nie dziękuj - wystarczy, że klikniesz na Pomógł
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Nowe zasady dotyczące cookies. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
         
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 9