SWiSH Forum Strona Główna SWiSH Forum
Forum użytkowników programów SWiSH

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: JuRgEn
Wto 15 Sie, 2006 21:03
Podmiana Kursora
Autor Wiadomość
Bitmag 
Doradca



Dołączył: 27 Kwi 2005
Posty: 76
Skąd: Internet ;)
Wysłany: Pią 27 Maj, 2005 13:48   Podmiana Kursora
   Moje WWW: www.bitmag.webd.pl


Jak w SWiSH podmienić kursor tak aby nie było zwykłej szczałki tylko sprot albo shape ??
_________________

MAXI WEB STUDIOS



Swift 3D Forum

Zapraszam
 
 
     
JuRgEn 
Ekspert



Pomógł: 6 razy
Wiek: 36
Dołączył: 12 Kwi 2005
Posty: 395
Skąd: Katowice
Wysłany: Pią 27 Maj, 2005 14:39   
   Moje WWW: www.wojas.org


SWiSH 2:
http://archives.swish-tut...hp?act=tut&id=5
SWiSHmax:
sciagasz paczke kursorow :
http://archives.swish-tut...php?act=dl&id=5
tworzysz nowego sprajta (Insert>sprite)
Zapisujesz sobie ten plik najlepiej w folderze z owymi kursorami.
Sprajtowi przypisujesz skrypt:
Kod:
onFrame (1) {
    loadMovie(nazwa_kursora.swf);
}

w miejscu "nazwa_kursora.swf" wpisujesz nazwe wybranego przez ciebie kursora i wszystko zapisujesz .
_________________
http://66.249.93.104
Ostatnio zmieniony przez JuRgEn Pią 27 Maj, 2005 14:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Bitmag 
Doradca



Dołączył: 27 Kwi 2005
Posty: 76
Skąd: Internet ;)
Wysłany: Pią 27 Maj, 2005 14:55   
   Moje WWW: www.bitmag.webd.pl


tam jest pokazane jak wgrać kursor do pliku swf a ja chcę zrobić własny kształt i używać go jako kursor
_________________

MAXI WEB STUDIOS



Swift 3D Forum

Zapraszam
 
 
     
JuRgEn 
Ekspert



Pomógł: 6 razy
Wiek: 36
Dołączył: 12 Kwi 2005
Posty: 395
Skąd: Katowice
Wysłany: Pią 27 Maj, 2005 15:10   
   Moje WWW: www.wojas.org


Ok
Tworzymy obiekt (bedzie naszym kursorem)
konwertujemy go do sprajta i nazywamy go "kursor"
i dajemy skrypt (dodajemy do sceny nie sprajta:!: ) :
Kod:
onLoad () {
    Mouse.hide();
    kursor.startDragLocked();
}
_________________
http://66.249.93.104
Ostatnio zmieniony przez JuRgEn Pią 27 Maj, 2005 15:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Bitmag 
Doradca



Dołączył: 27 Kwi 2005
Posty: 76
Skąd: Internet ;)
Wysłany: Pią 27 Maj, 2005 15:20   
   Moje WWW: www.bitmag.webd.pl


dzięki
_________________

MAXI WEB STUDIOS



Swift 3D Forum

Zapraszam
 
 
     
lords
Początkujący


Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 3
Wysłany: Nie 02 Kwi, 2006 17:18   

JuRgEn napisał/a:
SWiSH 2:
http://archives.swish-tut...hp?act=tut&id=5
SWiSHmax:
sciagasz paczke kursorow :
http://archives.swish-tut...php?act=dl&id=5
tworzysz nowego sprajta (Insert>sprite)
Zapisujesz sobie ten plik najlepiej w folderze z owymi kursorami.
Sprajtowi przypisujesz skrypt:
Kod:
onFrame (1) {
    loadMovie(nazwa_kursora.swf);
}

w miejscu "nazwa_kursora.swf" wpisujesz nazwe wybranego przez ciebie kursora i wszystko zapisujesz .



Witam
Jak ograniczyć ten kursor ? Genreralnie mam mape Poslki i chciałbym zeby kursor celwonika był tylko na niej, a poza jej obrebem normalny, proubowalem z visible true i false ale cos nie działa, ma ktoś jakiś pomysł??
pozdrawiam
 
     
cookie 
Przyjaciel



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Sie 2006
Posty: 40
Skąd: Kielce
Wysłany: Wto 15 Sie, 2006 20:40   

on (rollOver) {
Mouse.hide();
kursor.startDragLocked();
kursor._visible=true;
}
on (rollOut) {
Mouse.show();
kursor._visible=false;
}

wstawiasz ten kod do buttona czy tam do tej mapki, gdzie "kursor" to jest twój kursor
_________________
Śmiejecie się ze mnie, ponieważ jestem inny,
a ja śmieję się z was, ponieważ wszyscy jesteście tacy sami.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Nowe zasady dotyczące cookies. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
         
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 12