SWiSH Forum Strona Główna SWiSH Forum
Forum użytkowników programów SWiSH

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Strona z duzo iloscia podstron
Autor Wiadomość
schamann
Praktyk


Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 21
Wysłany: Czw 02 Lut, 2006 13:38   Strona z duzo iloscia podstron

Witam jestem nowy takze licze na wiedze forumowiczow.
Jak dotad robilem stronki fronpagem,ale trafila sie okazja zarobic trochu na stronce flash.
Strona ma zawierac blisko 37 podstron i mam pytanie jak to rozwiazac.Czy pakowac wszystko do jednego pliku ,czy podzielic to na kilka plikow swf i stosowac ewentualnie preloadery
Jak projektujecie strony czy kazda podstrona na osobnej scenie?
Bedzie oreslona przestrzen na zmieniajace sie obrazki tekst i na stale,dlatego zastanawiam sie czy jest sens pakowac niezmieniajace sie rzeczy do kazdej nowej sceny.Moze jest na to jakis sposob aby ladowac film z osobnego pliku lub fragment sceny"x" do konkretnej przestrzeni sceny"y"
z gory dzieki za odpowiedzi
 
     
nugatt 



Pomógł: 75 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 1389
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 02 Lut, 2006 16:19   

możesz to zrobić nawet w jednej scenie, ale 37 to dużo więc zrób lepiej preloader w głównym pliku
_________________
tomekf /// swishmaxxx
 
 
     
schamann
Praktyk


Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 21
Wysłany: Czw 02 Lut, 2006 17:08   

No duzo biorac pod uwage ze jak robilem demo dla firmy to glowna plus 2 podstrony to juz bylo 260kb_duzo fotek bedzie),prawdopodobnie podziele to na 6 osobnych swf ,wyczytalem ze mozna je wrzucac do sprita stworzonego na stronie glownej,probowalem testowo i jest problem ze swf otwiera sie ale nie w miejscu spritea tylko gdzies obok

[ Dodano: Czw 02 Lut, 2006 17:57 ]
ok juz dziala
 
     
SPIDER 
Specjalista


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Maj 2005
Posty: 121
Skąd: Opole
Wysłany: Czw 02 Lut, 2006 18:21   
   Moje WWW: www.kniec.pl


skoro zmieniac sie ma tekst i zdjecia ,to laduj to wszystko dynamicznie ,tekst z plikow txt a obrazki z jpg, chyba tak najprosciej ,bo potem jak wrocisz za rok do tej strony to bedziesz tydzien siedzial i sie zastanawial ,w ktorym z 37 plikow jest to czego szukam.
_________________
"Jeśli myślisz,że jesteś zbyt mały by coś zmienić ,spróbuj zasnąć z komarem latającym nad uchem"
 
     
schamann
Praktyk


Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 21
Wysłany: Czw 02 Lut, 2006 19:20   

tylko czy do obrazkow dodawanych dynamicznie mozna stosowac efekty np zeby sie powiekszal po najechaniu na niego mysza?
 
     
nugatt 



Pomógł: 75 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 1389
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 02 Lut, 2006 21:23   

da (załącznik). tylko top left sprite'a do którego ładujesz...
_________________
tomekf /// swishmaxxx
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

SWiSH - Create Flash animaton the easy way

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Nowe zasady dotyczące cookies. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
 

ABC CorelDRAW X6 PL

ABC CorelDRAW X6 PL
Roland Zimek

Cena: 39.90 z�

dodaj do koszyka
zobacz opis

 

CorelDRAW X6 PL. �wiczenia praktyczne

CorelDRAW X6 PL. �wiczenia praktyczne
Roland Zimek

Cena: 24.90 z�

dodaj do koszyka
zobacz opis

 

Corel PaintShop Pro X4. Obr�bka zdj�� cyfrowych. �wiczenia praktyczne

Corel PaintShop Pro X4. Obr�bka zdj�� cyfrowych. �wiczenia praktyczne
Roland Zimek

Cena: 34.90 z�

dodaj do koszyka
zobacz opis

 

PowerPoint 2010 PL. �wiczenia

PowerPoint 2010 PL. �wiczenia
Roland Zimek

Cena: 21.90 z�

dodaj do koszyka
zobacz opis

 

Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi

Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi
Penny de Byl

Cena: 44.50 zł
zobacz opis

Strona wygenerowana w 0.11 sekundy. Zapytań do SQL: 15