SWiSH Forum Strona Główna SWiSH Forum
Forum użytkowników programów SWiSH

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
pomocy
Autor Wiadomość
^romekrtk 



Pomógł: 28 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Lut 2005
Posty: 338
Skąd: Gryfice
Wysłany: Sro 09 Lis, 2005 16:33   pomocy

hm LOading w swishu polega na ciaglym powtarzaniu sie sceny i tylko przy wskazywaniu procent wgrania .. a da sie zrobic tak zeby np: w 25% pojawilo sie cos nowego jakis objekt potem przy 50% jeszcze nowszy i tak do 100%. da rade? tak myslalem o tym czy dalo by sie jakos zabajerzyc to ze np jak wskaznik procentowy nazwijmi go A wskazuje )% na poczatku a na koncu 100% i czy uztawic jakąs zaleznosc ze jesli A osiagnie 50% to cos tam bla bla.. hm w sumie enieznam sie wiec tego nierozkminie:) ale jakis spec napewno rozkmini:D
_________________

 
 
     
roland 
Site Admin
Roland Zimek



Wersja SWiSH: Max4
Pomógł: 31 razy
Wiek: 58
Dołączył: 21 Sty 2005
Posty: 424
Skąd: Opole
Wysłany: Czw 10 Lis, 2005 06:59   

Oczywiście, że można. Wystarczy sprawdzać, czy wartość procentowa osiągnęła określoną wartość i wtedy wywołąć określoną akcję (np. włączyć widoczność animowanego duszka). Wykorzystasz w tym celu instrukcję warunkową if() :
http://swish.wodip.opole....topic.php?t=613

Nie polecałbym jednak przeładowywania preloadera efektami, gdyż jego zadaniem jest pokazywanie jaki procent animacji został wczytany, a nie dodatkowe zwiększanie jej rozmiaru.
 
     
^romekrtk 



Pomógł: 28 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Lut 2005
Posty: 338
Skąd: Gryfice
Wysłany: Czw 10 Lis, 2005 14:17   

dokładnie o if myslalem:) a ten link w sumie niby opisane dobrze ale dla mnie to z deczka i tak skaplikowane mozna prosic o gotowt tutrual z ta funlcją w loadingu np zeby w 50% sie pojawil jakis duszek
_________________

 
 
     
roland 
Site Admin
Roland Zimek



Wersja SWiSH: Max4
Pomógł: 31 razy
Wiek: 58
Dołączył: 21 Sty 2005
Posty: 424
Skąd: Opole
Wysłany: Czw 10 Lis, 2005 15:48   

Postaram się, ale niestety najwcześniej w poniedziałek, bo teraz korzystam z komputera w "przelotach"
 
     
^romekrtk 



Pomógł: 28 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Lut 2005
Posty: 338
Skąd: Gryfice
Wysłany: Czw 10 Lis, 2005 17:56   

ok w sumie sie niepali z tym :) ale by sie przydalo:)
_________________

 
 
     
MBabelek 
Profesjonalista



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 27 Sty 2005
Posty: 175
Skąd: Wrocław
Wysłany: Czw 10 Lis, 2005 21:50   

a moze prościej ?

onFrame (1) {
if (frameLoaded(_currentframe+(10))) {
}

na 10 w timeline pojawi sie obraz
 
     
^romekrtk 



Pomógł: 28 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Lut 2005
Posty: 338
Skąd: Gryfice
Wysłany: Czw 10 Lis, 2005 22:35   

MBabelek, ale ta scena sie powtarza w kolko..hm w sumie nie wiem ... zarzuc przykladem:)
_________________

 
 
     
MBabelek 
Profesjonalista



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 27 Sty 2005
Posty: 175
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob 12 Lis, 2005 15:04   

Przykladem moze być preloader na mojej skromnej stronie domowej.
Jezeli bedziesz chcial dodam .swi
 
     
^romekrtk 



Pomógł: 28 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Lut 2005
Posty: 338
Skąd: Gryfice
Wysłany: Sob 12 Lis, 2005 16:32   

no w sumie dobre to:) moze pan dac ten swi ale i tak na ten z if bede czekac;)
_________________

 
 
     
nugatt 



Pomógł: 75 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 1389
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 12 Lis, 2005 17:33   

w załączniku jest preloader
kod jest taki:
Kod:
onFrame (2,afterPlacedObjectEvents) {
    b = _root.getPercentLoaded();
    preloader.loadbar._xscale = 100 - b;
    if (b >= 100) {
        gotoSceneAndPlay("precaching",4);
    }
}
onFrame (3,afterPlacedObjectEvents) {
    prevFrameAndPlay();
}
onFrame (25) {
    nextSceneAndPlay();
}

wystarczy go zmienić na coś takiego:
Kod:
onFrame (1,afterPlacedObjectEvents) {
    _25._visible = false;
}
onFrame (2,afterPlacedObjectEvents) {
    b = _root.getPercentLoaded();
    preloader.loadbar._xscale = 100 - b;
    if (b >= 25) {
        _25._visible = true;
    }
    if (b >= 100) {
        gotoSceneAndPlay("precaching",4);
        _100.gotoAndPlay(2);
    }
}
onFrame (3,afterPlacedObjectEvents) {
    prevFrameAndPlay();
}
onFrame (25) {
    nextSceneAndPlay();
}

'_25' - to nazwa sprite'a, który ma sie pojawić gdy zciągnie się 25% pliku
pamiętaj
roland napisał/a:
Nie polecałbym jednak przeładowywania preloadera efektami, gdyż jego zadaniem jest pokazywanie jaki procent animacji został wczytany, a nie dodatkowe zwiększanie jej rozmiaru.
_________________
tomekf /// swishmaxxx
 
 
     
^romekrtk 



Pomógł: 28 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Lut 2005
Posty: 338
Skąd: Gryfice
Wysłany: Sob 12 Lis, 2005 18:15   

wielkie dzieki nugatt,

[ Dodano: Nie Lis 13, 2005 1:43 pm ]
osobno dzialają dobrze poprawnie ale razem jakos ich niemoge sklepac bo w kazdym jest osobny pasek postepu a ja nie wiem jaj je połączyc jak zarobic zeby 2 kod dzialal z paskiem z 1 kodu jak cos to moge dac załaczniki...

glowny
dodatkowy

i poprostu w ten pierwszy wtopic ten 2:) zeby te duszki 25. 50. 75 i 99 dzialaly w glownym[/code]
_________________

 
 
     
nugatt 



Pomógł: 75 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 1389
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 13 Lis, 2005 16:26   

skopiuj sprite'y do głównego i...
Kod:
onFrame (1,afterPlacedObjectEvents) {
    _25._visible = false;
    _50._visible = false;
    _75._visible = false;
    _99._visible = false;
}
onFrame (2,afterPlacedObjectEvents) {
    b9 = Math.ceil(_root.getBytesLoaded ()/1024) add "kb";
    b = _root.getPercentLoaded() add "%";
    lopr.preloader.loadbar._xscale = _root.getPercentLoaded();
    if (_root.getPercentLoaded() >= 100) {
        gotoSceneAndPlay("loading",4);
    }
    if (_root.getPercentLoaded() >= 25) {
        _25._visible = true;
    }
    if (_root.getPercentLoaded() >= 50) {
        _50._visible = true;
    }
    if (_root.getPercentLoaded() >= 75) {
        _75._visible = true;
    }
    if (_root.getPercentLoaded() >= 99) {
        _99._visible = true;
    }
}
onFrame (3,afterPlacedObjectEvents) {
    prevFrameAndPlay();
}
onFrame (5) {
    loadVariablesNum("counter.php?ran="+random(777),0);
}
onFrame (7) {
    loadVariablesNum("counter.txt?ran="+random(777),0);
}
onFrame (33) {
    nextSceneAndPlay();
}
_________________
tomekf /// swishmaxxx
 
 
     
^romekrtk 



Pomógł: 28 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Lut 2005
Posty: 338
Skąd: Gryfice
Wysłany: Nie 13 Lis, 2005 21:59   

panie nugatt, jest pan mistrzem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:) bardzo dziekuje
_________________

 
 
     
nugatt 



Pomógł: 75 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 1389
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 14 Lis, 2005 00:35   

<<<--------------------------------------------------------- wiem wiem --------------------------------------------------------->>>
:-)
_________________
tomekf /// swishmaxxx
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

SWiSH - Create Flash animaton the easy way

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Nowe zasady dotyczące cookies. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
 

ABC CorelDRAW X6 PL

ABC CorelDRAW X6 PL
Roland Zimek

Cena: 39.90 z�

dodaj do koszyka
zobacz opis

 

CorelDRAW X6 PL. �wiczenia praktyczne

CorelDRAW X6 PL. �wiczenia praktyczne
Roland Zimek

Cena: 24.90 z�

dodaj do koszyka
zobacz opis

 

Corel PaintShop Pro X4. Obr�bka zdj�� cyfrowych. �wiczenia praktyczne

Corel PaintShop Pro X4. Obr�bka zdj�� cyfrowych. �wiczenia praktyczne
Roland Zimek

Cena: 34.90 z�

dodaj do koszyka
zobacz opis

 

PowerPoint 2010 PL. �wiczenia

PowerPoint 2010 PL. �wiczenia
Roland Zimek

Cena: 21.90 z�

dodaj do koszyka
zobacz opis

 

Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi

Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi
Penny de Byl

Cena: 44.50 zł
zobacz opis

Strona wygenerowana w 0.1 sekundy. Zapytań do SQL: 10