zmiana grafiki obiektu |
Autor |
Wiadomość |
m21
Początkujący
Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 5 Skąd: aaa
|
Wysłany: Pon 26 Mar, 2012 12:55 zmiana grafiki obiektu
|
|
|
jakim poleceniem można zmienić grafikę obiektu? |
|
|
|
|
^Januszr
Pomógł: 216 razy Dołączył: 11 Maj 2005 Posty: 1854 Skąd: Stolyca od urodzenia
|
Wysłany: Pon 26 Mar, 2012 19:40
|
|
|
_visible=false - zmieni się na brak grafiki
_alpha = 50 - zmieni grafikę na w połowie widzialną
itd... |
_________________ Niestety używam nieoficjalnych wersji Swish, które można zassać z forums.swishzone.com - jest na szczycie listy w BugsForum.
|
|
|
|
|
m21
Początkujący
Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 5 Skąd: aaa
|
Wysłany: Pon 26 Mar, 2012 19:48
|
|
|
to wiem, ale chodzi mi o to jak zmienić grafikę na inną?
przykładowo mam obiekt z grafiką "obrazek1", a chce zmienić na "obrazek2" |
|
|
|
|
espe1
Profesjonalista
Pomógł: 16 razy Dołączył: 02 Lis 2011 Posty: 175 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: Pon 26 Mar, 2012 21:40
|
|
|
Kod: |
onSelfEvent (load) {
gotoAndStop(1); //auto1 , itd.
}
//losowe auto:
onSelfEvent (load) {
c = random(4)+1; //dla 4 aut
this.gotoAndStop(c);
} |
|
|
|
|
|
^Januszr
Pomógł: 216 razy Dołączył: 11 Maj 2005 Posty: 1854 Skąd: Stolyca od urodzenia
|
Wysłany: Wto 27 Mar, 2012 07:56
|
|
|
m21 napisał/a: | to wiem, ale chodzi mi o to jak zmienić grafikę na inną?
przykładowo mam obiekt z grafiką "obrazek1", a chce zmienić na "obrazek2" |
Przykładowo załączaj swi, to będzie jasne o co pytasz... |
_________________ Niestety używam nieoficjalnych wersji Swish, które można zassać z forums.swishzone.com - jest na szczycie listy w BugsForum.
|
|
|
|
|
|