Rozmiar klipu/obrazu wczytywanego przez loadMovie |
Autor |
Wiadomość |
krzywy105
Doradca

Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Kwi 2011 Posty: 68 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: Czw 08 Wrz, 2011 14:46 Rozmiar klipu/obrazu wczytywanego przez loadMovie
|
|
|
Witam.
Czy jest jakieś ograniczenie wielkości obrazu wczytywanego do klipu poprzez loadMovie (lub też samo ograniczenie wielkości klipu). Chcę do klipu wczytywać mapę, jeśli jest rozmiar 2500x2500 to wszystko jest ok ale już przy większych rozmiarach obraz się nie wczytuje w całości.
Ma ktoś jakąś radę? |
|
|
|
 |
^Januszr


Pomógł: 216 razy Dołączył: 11 Maj 2005 Posty: 1854 Skąd: Stolyca od urodzenia
|
Wysłany: Czw 08 Wrz, 2011 15:34
|
|
|
Podziel na mniejsze? Zrób preloader i uwarunkuj uruchomienie od załadowanej bitmapy? Zrób z bitmapy oddzielny swf z preloafderem i ładuj swf a nie bitmapę? nie są znane mi ograniczenia dotyczące ładowanych zewnętrznie plików. Ograniczenie rozmiaru dotyczy obszaru wyświetlania pliku swf i wynosi ono 3277x3277px. |
_________________ Niestety używam nieoficjalnych wersji Swish, które można zassać z forums.swishzone.com - jest na szczycie listy w BugsForum.
 |
|
|
|
 |
krzywy105
Doradca

Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Kwi 2011 Posty: 68 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: Pią 09 Wrz, 2011 09:36
|
|
|
Znalazłem coś takiego: http://funkcje.net/view/12/2243/index.html
Wydaje mi się że ograniczenie może mieć związek z klasa BitmapData gdyż po testach wychodzi że ograniczenie wynosi rzeczywiście około 2880.
Cytat: | Maksymalna szerokość i wysokość w BitmapData obiektu wynosi: 2880 pikseli.
Kompatybilność: ActionScript 1.0; Flash8+ |
W tej sytuacji rozwiązaniem wydaje się rzeczywiście podzielenie obrazka na części i w czytywanie po fragmencie.[/code] |
|
|
|
 |
|