Stronka puzzle |
Autor |
Wiadomość |
attim
Praktyk
Dołączył: 07 Sie 2007 Posty: 24 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
^Januszr
Pomógł: 216 razy Dołączył: 11 Maj 2005 Posty: 1854 Skąd: Stolyca od urodzenia
|
Wysłany: Sob 29 Sty, 2011 09:13
|
|
|
Skąd wziąłeś skrypt o puzli? |
_________________ Niestety używam nieoficjalnych wersji Swish, które można zassać z forums.swishzone.com - jest na szczycie listy w BugsForum.
|
|
|
|
|
attim
Praktyk
Dołączył: 07 Sie 2007 Posty: 24 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 29 Sty, 2011 09:41
|
|
|
sam napisalęm chociaz pisaniem tego bym nie nazwał.
wszystko oparte na dragu i warunku if
on (press) {
a_16_png.swapDepths(_root.getNextHighestDepth());
a_16_png.gotoAndPlay(2);
a_16_png.startDrag(false);
}
on (release) {
_16_png.gotoAndPlay(6);
if (a_16_png.isNearTarget(ab16a)) { ///jeżeli jest na odpowiednim miejscu
a_16_png._visible = false;
komunikat.nextFrameAndPlay();
_16.gotoAndPlay(2);}
stopDrag();
}
nie jest to skomplikowany skrypt, bardziej logiczny warunek
po położeniu puzla w odpowiednim miejscu przechodzi do nastepnej klatki w spirit "komunikat" jak zostaną ułożone wszystkie wyświetla napis koncowy.
Banalne rozwiązanie i co najważniejsze działa. |
|
|
|
|
^shastaan
Pomógł: 72 razy Dołączył: 09 Gru 2007 Posty: 688 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 29 Sty, 2011 16:34
|
|
|
fajne puzzle :] i proste :] |
_________________ Prowadzę stacjonarne i zdalne szkolenia z grafiki, również ze SWiSH. Program ustalany indywidualnie w zależności od potrzeb klienta. Szczegóły na www.kreopka.pl
|
|
|
|
|
|