Ultramega Pro Banner Complete 7 Whitening plus. |
Autor |
Wiadomość |
^shastaan
Pomógł: 72 razy Dołączył: 09 Gru 2007 Posty: 688 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 21 Maj, 2009 11:46 Ultramega Pro Banner Complete 7 Whitening plus.
|
|
|
Bannerek sobie zrobiłem i jestem w nim zakochany ale na pewno da sie w nim coś poprawić
www.maciejkostecki.com/banner/
Hit me. |
|
|
|
|
qncept
Ekspert Grafik komputerowy.
Pomógł: 4 razy Wiek: 90 Dołączył: 04 Kwi 2006 Posty: 275 Skąd: Z kątowni
|
|
|
|
|
UndefinedMan
Mistrz
Pomógł: 7 razy Dołączył: 30 Mar 2007 Posty: 154 Skąd: Nysa City
|
Wysłany: Pon 25 Maj, 2009 23:28
|
|
|
haha no fajny fajny |
|
|
|
|
samuelcaffe
Przyjaciel wolfik
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 43 Skąd: swishzone
|
|
|
|
|
^shastaan
Pomógł: 72 razy Dołączył: 09 Gru 2007 Posty: 688 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sro 27 Maj, 2009 08:15
|
|
|
No zamysł był taki, żeby brak treści w połączeniu z ładnością intrygował i zmuszał do kliknięcia.
Działa czy nie działa? |
_________________ Prowadzę stacjonarne i zdalne szkolenia z grafiki, również ze SWiSH. Program ustalany indywidualnie w zależności od potrzeb klienta. Szczegóły na www.kreopka.pl
|
|
|
|
|
Kermit
Profesjonalista
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lip 2006 Posty: 176 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sro 27 Maj, 2009 08:36
Moje WWW: www.tsi.f6.pl |
|
|
fajny w chooj
ciekawie by wygladal opozniacz ruchow myszki na tym |
|
|
|
|
marbej
Początkujący
Dołączył: 15 Cze 2009 Posty: 7 Skąd: Poznań/Bielsko-Biała
|
Wysłany: Wto 16 Cze, 2009 10:28 Re: Ultramega Pro Banner Complete 7 Whitening plus.
|
|
|
Podobać mi się podoba, ale osobiście klikam tylko w te rzeczy, po którym wiem czego się spodziewać, gdzie mnie kierują, itd. w Twój baner bym nie kliknął, choć bardzo ładny.
Za mało informacji niesie.
Do mnie nie przemawia, a już na pewno nie zachęca do kliknięcia w niego. Po prostu podoba mi się graficznie i nic więcej. |
_________________ --
Pozdrawiam,
Marcin |
|
|
|
|
Szymciosek
Ekspert
Pomógł: 22 razy Wiek: 32 Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 248 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: Pią 26 Cze, 2009 18:56
|
|
|
fajnie zrobiony, ale nic na nim nie ma, jest taki pusty |
|
|
|
|
Slayerek
Doradca
Pomógł: 3 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Lut 2006 Posty: 77 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Nie 27 Wrz, 2009 21:16
|
|
|
jak robic opusnione ruchy myszki ?:) |
|
|
|
|
Szymciosek
Ekspert
Pomógł: 22 razy Wiek: 32 Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 248 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: Pon 28 Wrz, 2009 12:52
|
|
|
W załączniku plik, Swishmax 3
Jeśli ktoś nie ma to zamieszczam kod:
Kod: |
onSelfEvent(EnterFrame){
lol._x = Math.approach(lol._x, _xmouse, 0.9);
lol._y = Math.approach(lol._y, _ymouse, 0.9);
}
|
Gdzie "lol" to obiekt który ma się poruszać ze zwolnieniem, tzn hamuje przy punkcie myszki. |
|
|
|
|
Slayerek
Doradca
Pomógł: 3 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Lut 2006 Posty: 77 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pon 28 Wrz, 2009 14:07
|
|
|
dzieki, a mozna opoznic to w tym :
onSelfEvent(EnterFrame){
lol._x = _xmouse *-0.8
chodzi mi oto aby efekt byl taki ze myszke przesowam i orazu przesuwa sie obiekt ale nie tak ze gora jest zawsze na meijscu strzalki...
nie wiem czy wyjasnilem dobrze
ps gdzie sie klikalo pomogl ? |
|
|
|
|
Szymciosek
Ekspert
Pomógł: 22 razy Wiek: 32 Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 248 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: Pon 28 Wrz, 2009 14:30
|
|
|
Pomógł może kliknąć tylko założyciel tematu
A co do pytania czy można tak a nie tak jak ja podałem...
Sprawdziłem to i stwierdzam że nie i nie masz za bardzo co kombinować, Math.approach jest dobrą metodą do tego. |
|
|
|
|
|