SWiSH Forum Strona Główna SWiSH Forum
Forum użytkowników programów SWiSH

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Zdarzenie w Swishu o konkretnej godzinie
Autor Wiadomość
adam.albrycht
Początkujący


Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 8
Wysłany: Wto 05 Gru, 2006 22:21   Zdarzenie w Swishu o konkretnej godzinie

Witam. Mam prosbe i problem jak w temacie. Otoz chcialbym zrobic animacje, ktora "krecila by sie" w kolko do czasu az wg zegara systemowego nie nadejdzie godzina X a wtedy film przechodzi np do nastepnej sceny. zasada dzialania jak np. "on key press"
Bede bardzo wdzieczny jesli ktos wie jak to zrobic. Jesli ktos ma pomysl lub kiedykolwiek robil cos podobnego, prosze o info lub jakis przyklad, schemat lub wskazowki. Potrzebuje to na za tydzien. Z GORY DZIEKI!!
 
     
nugatt 



Pomógł: 75 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 1389
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro 06 Gru, 2006 00:56   

http://www.czujny.webd.pl...load/clockz.rar
wykorzystaj zegarek i sprawdzaj
Kod:
if godzina = ileś i minuty = równe ileś to...

próbuj albo czekaj aż ktoś ci zrobi gotowca
_________________
tomekf /// swishmaxxx
 
 
     
adam.albrycht
Początkujący


Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 8
Wysłany: Sro 06 Gru, 2006 14:39   Zdarzenie w Swishu o konkretnej godzinie

dzieki za link i pomysl. Ja juz mam zegarek. Taki duzy okragly analogowy z tarcza. I on wlasnie jak sie odpali animacje to od razu "bierze" godzine z systemowego... Wiec widac ze jest jakas zaleznosc miedzy animacja a zegarkiem systemowym. No i jak teraz kazac animacji robic cos jesli wartosc zegarka systemowego przybiera dana wartosc XX:XX. Dzieki za poprzednia uwage i pomysl na skrypt ale nigdy sam skryptow nie pisalem i ciezko mi to podlozyc jakos na swoje potrzeby... Jesli by ktos mial pomysl ti prosilbym o pomoc w napisaniu takiego skryptu...
Z GORY DZIEKI !! !
 
     
nugatt 



Pomógł: 75 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 1389
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro 06 Gru, 2006 15:05   

adam.albrycht napisał/a:
Wiec widac ze jest jakas zaleznosc miedzy animacja
:shock: :shock: :shock:
Kod:
onFrame (1,afterPlacedObjectEvents) {
    start = new date();
    godzina = start.gethours();
    if (godzina<10) {
        vargodz = "0"+godzina;
    } else {
        vargodz = godzina;
    }
    minuty = start.getminutes();
    if (minuty<10) {
        varmin = "0"+minuty;
    } else {
        varmin = minuty;
    }
    if (godzina == 16 && minuty == 03) {
    trace("lol");
    }
}
onFrame (2,afterPlacedObjectEvents) {
    prevFrameAndPlay();
}
_________________
tomekf /// swishmaxxx
 
 
     
^romekrtk 



Pomógł: 28 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Lut 2005
Posty: 338
Skąd: Gryfice
Wysłany: Sro 06 Gru, 2006 15:12   

ja to zrobilem podobnie jak nugatt tylko z elementem vizualnym.

Kod:
onFrame (1,afterPlacedObjectEvents) {
    kwadrat._visible = false;
    start = new date();
    godzina = start.gethours();
    if (godzina<10) {
        vargodz = "0"+godzina;
    } else {
        vargodz = godzina;
    }
    minuty = start.getminutes();
    if (minuty<10) {
        varmin = "0"+minuty;
    } else {
        varmin = minuty;
    }
    if (godzina == 16 && minuty == 6) {
        kwadrat._visible = true;
}
}
onFrame (2,afterPlacedObjectEvents) {
    prevFrameAndPlay();
}
wydaje mi sie ze bedziesz chcial cos na godziny wiec jesli tak to wywalic
Kod:
&& minuty == 6
i bedzie dobrze
_________________

 
 
     
adam.albrycht
Początkujący


Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 8
Wysłany: Sro 06 Gru, 2006 19:25   Zdarzenie w Swishu o konkretnej godzinie

Wielkie dzieki za pomoc. DZIAŁA. Rewelacja. DOKLADNIE o to mi chodzilo... po prostu ekstra. Dodam tylko ze nie usuwam minut bo chodzi mi o dokladna godzine... Sylwester tuz tuz :D Aha, no i zmienilem sobie typ reakcji bo danej godzinie. przechodzi do nastepnej sceny. Jest ekstra... Wielkie dzieki...
 
     
zozio 
Specjalista


Dołączył: 25 Sty 2005
Posty: 134
Skąd: Sztum
Wysłany: Pon 26 Sty, 2009 20:26   
   Moje WWW: http://www.telford.com.pl


Wiem że odgrzane ale jak zmusić animacje by kwadrat został wyświetlany do danej godziny a o godzinie powiedzmy 21:30 odpaliła się następna animacja?? Bo animacja znika już po minucie.
Tak wygląda kod
Kod:

onFrame (1,afterPlacedObjectEvents) {
    shifta._visible = false;
    shiftb._visible = false;
    shiftc._visible = false;
    start = new date();
    godzina = start.gethours();
    if (godzina<10) {
        vargodz = "0"+godzina;
    } else {
        vargodz = godzina;
    }
    minuty = start.getminutes();
    if (minuty<10) {
        varmin = "0"+minuty;
    } else {
        varmin = minuty;
    }
    if (godzina == 21 && minuty == 50) {
        shifta._visible = true;
    }
    if (godzina == 21 && minuty == 52) {
        shiftb._visible = true;
    }
    if (godzina == 21 && minuty == 54) {
        shiftc._visible = true;
    }
}
onFrame (2,afterPlacedObjectEvents) {
    prevFrameAndPlay();
}


w załączniku wysyłam plik. Nie wiem jak spowodować by sprite shifta był odtwarzany do momentu następnego zdarzenia np o 6:30. Plik do pobrania pod adresem:

www.ny-styl.home.pl/shift.swi

wielkość 2.44 Mb

[ Dodano: Sro 28 Sty, 2009 17:54 ]
Dobra rozgryzłem ten skrypt. Dzięki wszystkim za pomoc.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Nowe zasady dotyczące cookies. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
         
Strona wygenerowana w 0.12 sekundy. Zapytań do SQL: 10