1 sekunda animacji problem |
Autor |
Wiadomość |
lomk
Przyjaciel

Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Lip 2008 Posty: 50 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: Czw 18 Gru, 2008 23:04 1 sekunda animacji problem
|
|
|
Witam moja animacja idzie 1kl/s i teraz tak mam rozne zdjecia na ktore chce dac fady in out tylko ze jak sie latwo domyslic jesli fade rozciagne na 10 kl to wiadomo jak to wyglada jakby sie gra ciela , probowalem wczytywac swf do sprita i to samo moze znacie jakis sposob aby dana scena szla 1kl/s a sprite np 60kl/s |
|
|
|
 |
eden
Ekspert

Pomógł: 35 razy Dołączył: 04 Sty 2008 Posty: 265 Skąd: warsaw
|
Wysłany: Pią 19 Gru, 2008 03:50
|
|
|
niema takiego sposobu. Frame rate jest globalny. jak chcesz odpalać jakiś fade co sekunde to sobie oblicz
Kod: | ile_sekund = 1;
target = ile_sekund * framerate
counter++;
if(counter >= target) {
// mineła sekunda odpal cos
} |
|
|
|
|
 |
lomk
Przyjaciel

Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Lip 2008 Posty: 50 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: Pią 19 Gru, 2008 13:18
|
|
|
OK ten kod mam wkleić do sprita z fadam? |
|
|
|
 |
Kermit
Profesjonalista

Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lip 2006 Posty: 176 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 25 Gru, 2008 21:43
Moje WWW: www.tsi.f6.pl |
|
|
a dlaczego nie dasz 30 kl/s ? |
|
|
|
 |
lomk
Przyjaciel

Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Lip 2008 Posty: 50 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: Pią 26 Gru, 2008 13:57
|
|
|
A dlatego Kermit że ręcznie robie zagerek od 7 min w dół i mam 1 kl/s, a nie zrobie 30kl/s bo my animacja miala kilkadziesiat tysiecy klatek, musze robić ręcznie bo nikt nie potrafi mi pomóc (zajrzyj do posta "W desperacji") |
|
|
|
 |
^sl01k


Pomógł: 42 razy Wiek: 29 Dołączył: 15 Lis 2005 Posty: 355 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: Wto 30 Gru, 2008 00:43
Moje WWW: cześć prac w stopce :) |
|
|
daj kod i dowiemy o c ci cho... bo ogolnie wydaje mi sie ze nieekonomocznie cos wykonales |
_________________ mam 12 lat i dopiero się uczę
http://sl01k.cal.pl/portfolio/
http://fachowo.co |
|
|
|
 |
|