 |
SWiSH Forum
Forum użytkowników programów SWiSH
|
pomocy w animowaniu globusa |
Autor |
Wiadomość |
glowaX
Początkujący

Dołączył: 24 Paź 2006 Posty: 5
|
Wysłany: Sro 27 Sie, 2008 21:39 pomocy w animowaniu globusa
|
|
|
Witam,
Mam zamiar zrobić animowany globus. W szczegółach coś takiego: mam 4 (lub więcej) obrazki globusa. Czy da się to jakoś wykorzystać do takiej animacji, która imitowała by ruch obrotowy tego globusa? Jakiego efektu użyć, żeby wyglądało to dość realistycznie.
Może ktoś już coś takiego robił i ma może tutoriala? Byłbym wdzięczny za pomoc. |
|
|
|
 |
eden
Ekspert

Pomógł: 35 razy Dołączył: 04 Sty 2008 Posty: 265 Skąd: warsaw
|
Wysłany: Czw 28 Sie, 2008 02:03
|
|
|
czesc
sprawa jest dosc prosta, uzywasz poprostu place i remove na odpowiednich klatkach. Jednak by ruch byl plynny i nieco realistyczny 4 (lub troche wiecej) klatek to za malo.
najprosciej wykonasz to podczepiajac bitmape mapy swiata (np taka:
http://4eden.net/world-map-solid-blue.gif ) pod maske o ksztalcie kola, i nastepnie przesuwajac obrazek w jedna strone.
da to zludny efekt obrotu.
http://4eden.net/simple_globus.rar
jesli jednak chcesz cos lepszego, to proponuje jakis program 3d (cinema4d, 3dsmax, czy swift3d, lub inne) wstawiasz tam sfere i nazocasz texture powyzszej bitmapy, potem juz tylko zapisujemy ladne klatki obrotu.
moj przyklad:
http://www.4eden.net/globus.html |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|
|
|
|
|
Nowe zasady dotyczące cookies. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
| Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 9 |
|
|