antynomia
Przyjaciel
Wiek: 39 Dołączyła: 18 Lip 2006 Posty: 46 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 09 Cze, 2008 23:51 Zmienne i loadMovie
Moje WWW: http://studiotanca.com.pl http://witrazka.pl |
|
|
Witam,
cholernie zacięłam się na jednej głupiej rzeczy, której totalnie nie rozumiem, dlaczego nie działa.
Mam takie dwie linijki:
Kod: | i=1;
_root.laduj1.loadMovie("/mini/mini" add i add ".jpg"); |
Wszystko działa, ładuje do sprite laduj1 jpga o nazwie mini1.jpg w podkatalogu mini, ale... gdy chcę zmienić, by do każdego kolejnego i-tego sprite'a ladowal i-ty obrazek z tego samego katalogu, nie pojawiają się obrazki:
Kod: | i=1;
_root.laduj[i].loadMovie("/mini/mini" add i add ".jpg"); |
Dlaczego tak się dzieje? Co zrobić, by to zadziałało?
p.s. najlepsze jest to, że wielokrotnie się odwoływałam do zmiennej w formie zapisu mc[zmienna].jakasfunkcja i działało, a tym razem nie chce. Czy ja już powinnam iść spać, czy rzeczywiście coś jest nie tak?
[ Dodano: Wto 10 Cze, 2008 15:07 ]
Oczywiście odpowiedź była dziecinnie prosta, pomieszałam rodzaje zmiennych.
generalnie, wiem, że nie współgra to z tym, co napisałam wcześniej, ale to jest wycinek kodu, który stworzyłam i działa:
Kod: | onFrame (6) {
a=_root.proj.getPercentLoaded();
_root.preloader.procenty=a;
if (a >= 100) {
for (a = 1; a <=_root.ilosc ; a++) {
variable ("wybor" add a)= "laduj_" add a;
}
y = variable ("wybor" add _root.i);
_root.mini[y].loadMovie("mini/mini" add _root.i add ".jpg");
_root.i++;
gotoAndPlay(3);
}
} |
potem zmieniłam jeszcze miejsce wykonywania pętli for i wszystko jest git. pozdrawiam, może się to komuś przyda. |
|