Ładowanie obrazka później |
Autor |
Wiadomość |
Hatfi
Praktyk

Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Maj 2008 Posty: 34 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 31 Maj, 2008 06:28 Ładowanie obrazka później
|
|
|
Z góry przepraszam jeśli gdzieś było, ale nie mogłem znaleźć.
Czy jest możliwość, żeby preloader na początku filmu nie ładował całego filmu?
Mam na myśli to, że chciałbym na przykład, by wielkie obrazki były ładowane dopiero po kliknięciu (byłyby wywoływane przez onpress) i żeby miały własny preloader. Czy ewentualnie dałoby się zrobić to samo dla sprite'a?
dzięki z góry za odpowiedzi, lub wskazanie wątku |
|
|
|
 |
mielu

Pomógł: 131 razy Wiek: 48 Dołączył: 06 Kwi 2006 Posty: 1177 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 31 Maj, 2008 19:44
|
|
|
tak jeśli dasz na miniaturce Kod: | on press{
sprite.loadMovie("obrazek jpg");
} |
i dorobisz do tego preloader |
|
|
|
 |
Hatfi
Praktyk

Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Maj 2008 Posty: 34 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 31 Maj, 2008 23:43
|
|
|
Wychodzi mi coś takiego jak tutaj
plik jest dużo większy i w ogole nie udaje mi sie zdefiniować miejsca w którym ma się pojawiać
preloader w sprajcie tez mi nie chce dzialac oto jego kod
Kod: | onFrame (1) {
a = getPercentLoaded();
}
onFrame (2) {
if (a==100) {
gotoAndPlay(6);
}
}
onFrame (3) {
a = getPercentLoaded();
_root.napis = a;
}
onFrame (4) {
if (a == 100) {
gotoAndPlay(6);
} else {
gotoAndPlay(3);
}
}
onFrame (5) {
gotoSceneAndPlay(3);
} |
|
|
|
|
 |
|