SWiSH Forum Strona Główna SWiSH Forum
Forum użytkowników programów SWiSH

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Temat 1. Wprowadzanie poleceń
Autor Wiadomość
roland 
Site Admin
Roland Zimek



Wersja SWiSH: Max4
Pomógł: 31 razy
Wiek: 58
Dołączył: 21 Sty 2005
Posty: 424
Skąd: Opole
Wysłany: Czw 18 Sie, 2005 11:50   Temat 1. Wprowadzanie poleceń

Wszystkie polecenia języka skryptowego należy wprowadzać w oknie zakładki Script. Domyślnie znajduje się ona w lewym górnym rogu, nad obszarem roboczym.

Na pasku menu zakładki Script, zobaczysz między innymi przycisk z napisem Guided lub Export. Kliknij na nim, a wtedy zobaczysz obie te opcje. Wybierając jedną z nich, decydujesz o sposobie wprowadzania poleceń:
    • Guided – tryb prosty – umożliwia jedynie wprowadzanie poleceń przy pomocy paska menu, nie ma możliwości poprawiania wprowadzonych skryptów ręcznie, z tego względu przeznaczony jest jedynie dla początkujących, ale gwarantuje za to poprawność kodu,
    • Expert – tryb zaawansowany – daje możliwość wprowadzania poleceń zarówno przy pomocy paska menu, jak również ręcznie. Kontrola poprawności wprowadzanych poleceń polega na kolorowaniu kodu:
      kolor niebieski – oznacza kod poprawny,
      kolor czerwony – oznacza kod niepoprawny.

W trakcie ręcznego wprowadzania kodu, będzie on zawsze wyświetlony w kolorze czerwonym, aż do momentu zakończenia wpisywania danego polecenia. Jeżeli polecenie będzie poprawne, kolor skryptu zostanie zmieniony na niebieski.

Możesz oczywiście w dowolnym momencie przełączyć się z trybu Guided na Expert i odwrotnie. Z tym, że w drugim przypadku, nie powiedzie się to, jeżeli skrypt jest nie poprawny.
 
     


Wysłany: Pon 24 Lip, 2006 11:23   

Oczekuje na akceptację
 
 
JuRgEn 
Ekspert



Pomógł: 6 razy
Wiek: 36
Dołączył: 12 Kwi 2005
Posty: 395
Skąd: Katowice
Wysłany: Pon 24 Lip, 2006 15:13   
   Moje WWW: www.wojas.org


A może jednak zmienisz oprogramowanie na :swishmax ? bo o ile wiem to skrypty opisywane w tym dziale dotyczą właśnie tego programu ...
_________________
http://66.249.93.104
 
 
     
roland 
Site Admin
Roland Zimek



Wersja SWiSH: Max4
Pomógł: 31 razy
Wiek: 58
Dołączył: 21 Sty 2005
Posty: 424
Skąd: Opole
Wysłany: Pon 21 Sie, 2006 17:53   

JuRgEn napisał/a:
A może jednak zmienisz oprogramowanie na :swishmax ? bo o ile wiem to skrypty opisywane w tym dziale dotyczą właśnie tego programu ...

Zgadza się. W SWiSH2 jest bardzo prymitywny sposób wprowadzanie poleceń, których nawet nie można nazwać skryptami.

W SWiSHmax, zakładka okna do wprowadzania skryptów standardowo znajduje się w lewym górnym narożniku okna animacji
 
     
shuman
Bywalec


Pomógł: 1 raz
Wiek: 53
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 17
Skąd: Żywiec
Wysłany: Pią 15 Lut, 2008 15:40   

A czy w temacie skryptów coś nowego w wersji SM2 jest?
Bo z tego co widzę to się nie znacznie różni. Moż właśnie by tak zapodać co nowego w SM2?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Nowe zasady dotyczące cookies. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
         
Strona wygenerowana w 0.1 sekundy. Zapytań do SQL: 10