Temat 1. Wprowadzanie poleceń |
Autor |
Wiadomość |
roland
Site Admin Roland Zimek
Wersja SWiSH: Max4
Pomógł: 31 razy Wiek: 58 Dołączył: 21 Sty 2005 Posty: 424 Skąd: Opole
|
Wysłany: Czw 18 Sie, 2005 11:50 Temat 1. Wprowadzanie poleceń
|
|
|
Wszystkie polecenia języka skryptowego należy wprowadzać w oknie zakładki Script. Domyślnie znajduje się ona w lewym górnym rogu, nad obszarem roboczym.
Na pasku menu zakładki Script, zobaczysz między innymi przycisk z napisem Guided lub Export. Kliknij na nim, a wtedy zobaczysz obie te opcje. Wybierając jedną z nich, decydujesz o sposobie wprowadzania poleceń:
• Guided – tryb prosty – umożliwia jedynie wprowadzanie poleceń przy pomocy paska menu, nie ma możliwości poprawiania wprowadzonych skryptów ręcznie, z tego względu przeznaczony jest jedynie dla początkujących, ale gwarantuje za to poprawność kodu,
• Expert – tryb zaawansowany – daje możliwość wprowadzania poleceń zarówno przy pomocy paska menu, jak również ręcznie. Kontrola poprawności wprowadzanych poleceń polega na kolorowaniu kodu:
kolor niebieski – oznacza kod poprawny,
kolor czerwony – oznacza kod niepoprawny.
W trakcie ręcznego wprowadzania kodu, będzie on zawsze wyświetlony w kolorze czerwonym, aż do momentu zakończenia wpisywania danego polecenia. Jeżeli polecenie będzie poprawne, kolor skryptu zostanie zmieniony na niebieski.
Możesz oczywiście w dowolnym momencie przełączyć się z trybu Guided na Expert i odwrotnie. Z tym, że w drugim przypadku, nie powiedzie się to, jeżeli skrypt jest nie poprawny. |
|
|
|
|
|
Wysłany: Pon 24 Lip, 2006 11:23
|
|
|
Oczekuje na akceptację |
|
|
|
|
JuRgEn
Ekspert
Pomógł: 6 razy Wiek: 36 Dołączył: 12 Kwi 2005 Posty: 395 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pon 24 Lip, 2006 15:13
Moje WWW: www.wojas.org |
|
|
A może jednak zmienisz oprogramowanie na ? bo o ile wiem to skrypty opisywane w tym dziale dotyczą właśnie tego programu ... |
_________________ http://66.249.93.104 |
|
|
|
|
roland
Site Admin Roland Zimek
Wersja SWiSH: Max4
Pomógł: 31 razy Wiek: 58 Dołączył: 21 Sty 2005 Posty: 424 Skąd: Opole
|
Wysłany: Pon 21 Sie, 2006 17:53
|
|
|
JuRgEn napisał/a: | A może jednak zmienisz oprogramowanie na ? bo o ile wiem to skrypty opisywane w tym dziale dotyczą właśnie tego programu ... |
Zgadza się. W SWiSH2 jest bardzo prymitywny sposób wprowadzanie poleceń, których nawet nie można nazwać skryptami.
W SWiSHmax, zakładka okna do wprowadzania skryptów standardowo znajduje się w lewym górnym narożniku okna animacji |
|
|
|
|
shuman
Bywalec
Pomógł: 1 raz Wiek: 53 Dołączył: 12 Paź 2007 Posty: 17 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: Pią 15 Lut, 2008 15:40
|
|
|
A czy w temacie skryptów coś nowego w wersji SM2 jest?
Bo z tego co widzę to się nie znacznie różni. Moż właśnie by tak zapodać co nowego w SM2? |
|
|
|
|
|