ruch po ślimaku |
Autor |
Wiadomość |
czestmir
Doradca

Dołączył: 22 Wrz 2006 Posty: 71
|
Wysłany: Pią 11 Sty, 2008 13:09 ruch po ślimaku
|
|
|
Witam .
Jak płynnie zrobic rozwijanie sie niżej załaczonego ślimaka? Tz chodzi mi o efekt jego rysowania.
Poprzez kolejne odsłanianie przez move przykrywającymi go obiektami? A macie jakies bardziej eleganckie rozwiazanie? |
|
|
|
 |
Seb
Ekspert


Pomógł: 28 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Paź 2005 Posty: 591 Skąd: takie pytanie?
|
Wysłany: Pią 11 Sty, 2008 17:02
|
|
|
słabo to wyjaśnione graficznie, nie wiem co chcesz zrobić, ale może w miejscu 1- rysuj linię, a koło-ślimak niech się zmniejsza po prostu wraz z "rozwijaniem" stykając się z rysowaną linią dając niby efekt rozwijania "węża'' :p |
|
|
|
 |
stefcio
Ekspert


Pomógł: 24 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Lut 2006 Posty: 530 Skąd: wawa
|
Wysłany: Pią 11 Sty, 2008 21:49
|
|
|
wytłumaczone "bardzo jasno". Z rys. wynika , że kulka ma sie poprostu toczyc:) |
_________________ Stefan
Kliknij na przycisk Pomógł--jak ci pomogłem:)) |
|
|
|
 |
^shastaan


Pomógł: 72 razy Dołączył: 09 Gru 2007 Posty: 688 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 13 Sty, 2008 11:39
|
|
|
Pozwolę sobie pociągnąć temat bo wątpliwość Seb'a, i wstępny opis tego co ma się dziać nasunęły mi inną wątpliwość...
Gdybyśmy mieli zrobić efekt rysowania takiego kształtu jak na rysunku, pociągnięcia ołówka po tej linii to najpierw wystarczy linia do punktu 2, która na efekcie "move" będzie się powiększać od zera (z lewej) do punktu 2, potem ołówek jedzie po okręgu wracając do punktu w i kolejna linia od punktu 2 do prawej (ale namotałem ).
No i pytanie...
Jak zrobić to pociągnięcie ołówkiem po okręgu?
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
mielu

Pomógł: 131 razy Wiek: 48 Dołączył: 06 Kwi 2006 Posty: 1177 Skąd: Kraków
|
|
|
|
 |
|