 |
SWiSH Forum
Forum użytkowników programów SWiSH
|
Player z bardzo dużymi kawałkami |
Autor |
Wiadomość |
webmes
Znawca


Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 01 Maj 2006 Posty: 86 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 17 Gru, 2007 11:37 Player z bardzo dużymi kawałkami
Moje WWW: www.webmes-portfolio.za.pl |
|
|
Witam,
mam problem, ponieważ potrzebuje stworzyć coś w stylu playera na strone. Jednak player jako panel nie musi być widoczny. Zależy mi tylko na tym by ładował w odpowiedniej kolejności odpowiednie pliki. Problem polega na tym, że mimo, że to .mp3 to są one bardzo duże. Jest to pocięty set. Player Flasha jest ograniczony do 16tys klatek, a cała muzyka zajmuje ponad 2 razy tyle. Zatem potrzebuje stworzyć coś co będzie ładowało z serwera muzyke, kawałek po kawałku. Jeden się ładuje, leci, a gdy się skończy od razu ładuje się drugi. Opcja ładowania jako osobne .swf nie wchodzi w rachube, ponieważ określając moment ładowania drugiego .swf wydłużamy całą animacja. Ktoś wie może jak to ugryźć> Proszę o pomoc. Z góy dzięki. |
|
|
|
 |
Mystic
Praktyk

Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Gru 2007 Posty: 31 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 17 Gru, 2007 19:52
|
|
|
Nie wiem czy się tak da ale teoretycznie robisz tak:
-Gdy animacja się wczyta tworzysz obiekt np.
Kod: |
URL = new new Array ;
URL[0] = 'http://tokreci.pl/my_sound.mp3';
URL[1] = 'http://tokreci.pl/my_sound_no_two.mp3';
sounds[1] = new Sound();
sounds[1].loadSound(URL[0], true); |
Reszte wiadomo ustalasz jak chcesz (głośność, etc.), potem dajesz:
Kod: | onSelfEvent (enterFrame){
var counter = (sounds.length-1);
if( sounds[counter].percentLoaded() >= 100){
sounds[sounds.length] = new Sound();
sounds[sounds.length].loadSound(URL[sounds.length], true);
}
} |
To co klatkę sprawdza stan załadowania utworu (sounds[counter].percentLoaded() zwraca wartość w %), jeśli już się utwór załadował ładujesz 2, nie usuwając 1. Potem dajesz przełączanie utworu na zasadzie zabawy zmiennymi np:
Kod: | sounds[(idSound-1)].stop();
sounds[idSound].start(); |
Może Ci się też przydać to:
Kod: | sounds[idSound].position/1000; //zwraca aktualna sekundę trwania utworu
sounds[idSound].duration; //zwraca czas trwania całego dźwięku, ale działa poprawnie gdy cały utwór się wczyta...
|
Może ci coś to pomoże.... Napisz potem czy da się tak zrobić jak mówię |
|
|
|
 |
webmes
Znawca


Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 01 Maj 2006 Posty: 86 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|
|
|
|
|
Nowe zasady dotyczące cookies. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
| Strona wygenerowana w 0.13 sekundy. Zapytań do SQL: 14 |
|
|