SWiSH Forum Strona Główna SWiSH Forum
Forum użytkowników programów SWiSH

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Player z bardzo dużymi kawałkami
Autor Wiadomość
webmes 
Znawca



Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 86
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon 17 Gru, 2007 11:37   Player z bardzo dużymi kawałkami
   Moje WWW: www.webmes-portfolio.za.pl


Witam,
mam problem, ponieważ potrzebuje stworzyć coś w stylu playera na strone. Jednak player jako panel nie musi być widoczny. Zależy mi tylko na tym by ładował w odpowiedniej kolejności odpowiednie pliki. Problem polega na tym, że mimo, że to .mp3 to są one bardzo duże. Jest to pocięty set. Player Flasha jest ograniczony do 16tys klatek, a cała muzyka zajmuje ponad 2 razy tyle. Zatem potrzebuje stworzyć coś co będzie ładowało z serwera muzyke, kawałek po kawałku. Jeden się ładuje, leci, a gdy się skończy od razu ładuje się drugi. Opcja ładowania jako osobne .swf nie wchodzi w rachube, ponieważ określając moment ładowania drugiego .swf wydłużamy całą animacja. Ktoś wie może jak to ugryźć> Proszę o pomoc. Z góy dzięki.
 
 
     
Mystic
Praktyk


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 31
Skąd: Śląsk
Wysłany: Pon 17 Gru, 2007 19:52   

Nie wiem czy się tak da ale teoretycznie robisz tak:
-Gdy animacja się wczyta tworzysz obiekt np.
Kod:

URL = new new  Array ;
URL[0] = 'http://tokreci.pl/my_sound.mp3';
URL[1] = 'http://tokreci.pl/my_sound_no_two.mp3';
sounds[1] = new Sound();
sounds[1].loadSound(URL[0], true);

Reszte wiadomo ustalasz jak chcesz (głośność, etc.), potem dajesz:
Kod:
onSelfEvent (enterFrame){
    var counter = (sounds.length-1);
    if( sounds[counter].percentLoaded() >= 100){
        sounds[sounds.length] = new Sound();
        sounds[sounds.length].loadSound(URL[sounds.length], true);
    }
}

To co klatkę sprawdza stan załadowania utworu (sounds[counter].percentLoaded() zwraca wartość w %), jeśli już się utwór załadował ładujesz 2, nie usuwając 1. Potem dajesz przełączanie utworu na zasadzie zabawy zmiennymi np:

Kod:
sounds[(idSound-1)].stop();
sounds[idSound].start();


Może Ci się też przydać to:

Kod:
sounds[idSound].position/1000;  //zwraca aktualna sekundę trwania utworu
sounds[idSound].duration; //zwraca czas trwania całego dźwięku, ale działa poprawnie gdy cały utwór się wczyta...


Może ci coś to pomoże.... Napisz potem czy da się tak zrobić jak mówię :)
 
     
webmes 
Znawca



Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 86
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon 17 Gru, 2007 20:25   
   Moje WWW: www.webmes-portfolio.za.pl


Mądre :) Wielkie dzięki za pomoc. Jeśli się uda to dam znać.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Nowe zasady dotyczące cookies. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
         
Strona wygenerowana w 0.13 sekundy. Zapytań do SQL: 14