Zamknięty przez: JuRgEn Wto 15 Sie, 2006 20:03 |
Podmiana Kursora |
Autor |
Wiadomość |
Bitmag
Doradca


Dołączył: 27 Kwi 2005 Posty: 76 Skąd: Internet ;)
|
|
|
|
 |
JuRgEn
Ekspert


Pomógł: 6 razy Wiek: 36 Dołączył: 12 Kwi 2005 Posty: 395 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pią 27 Maj, 2005 13:39
Moje WWW: www.wojas.org |
|
|
SWiSH 2:
http://archives.swish-tut...hp?act=tut&id=5
SWiSHmax:
sciagasz paczke kursorow :
http://archives.swish-tut...php?act=dl&id=5
tworzysz nowego sprajta (Insert>sprite)
Zapisujesz sobie ten plik najlepiej w folderze z owymi kursorami.
Sprajtowi przypisujesz skrypt:
Kod: | onFrame (1) {
loadMovie(nazwa_kursora.swf);
} |
w miejscu "nazwa_kursora.swf" wpisujesz nazwe wybranego przez ciebie kursora i wszystko zapisujesz . |
_________________ http://66.249.93.104 |
Ostatnio zmieniony przez JuRgEn Pią 27 Maj, 2005 13:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Bitmag
Doradca


Dołączył: 27 Kwi 2005 Posty: 76 Skąd: Internet ;)
|
|
|
|
 |
JuRgEn
Ekspert


Pomógł: 6 razy Wiek: 36 Dołączył: 12 Kwi 2005 Posty: 395 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pią 27 Maj, 2005 14:10
Moje WWW: www.wojas.org |
|
|
Ok
Tworzymy obiekt (bedzie naszym kursorem)
konwertujemy go do sprajta i nazywamy go "kursor"
i dajemy skrypt (dodajemy do sceny nie sprajta:!: ) :
Kod: | onLoad () {
Mouse.hide();
kursor.startDragLocked();
} |
|
_________________ http://66.249.93.104 |
Ostatnio zmieniony przez JuRgEn Pią 27 Maj, 2005 14:22, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Bitmag
Doradca


Dołączył: 27 Kwi 2005 Posty: 76 Skąd: Internet ;)
|
|
|
|
 |
lords
Początkujący

Dołączył: 31 Mar 2006 Posty: 3
|
Wysłany: Nie 02 Kwi, 2006 16:18
|
|
|
JuRgEn napisał/a: | SWiSH 2:
http://archives.swish-tut...hp?act=tut&id=5
SWiSHmax:
sciagasz paczke kursorow :
http://archives.swish-tut...php?act=dl&id=5
tworzysz nowego sprajta (Insert>sprite)
Zapisujesz sobie ten plik najlepiej w folderze z owymi kursorami.
Sprajtowi przypisujesz skrypt:
Kod: | onFrame (1) {
loadMovie(nazwa_kursora.swf);
} |
w miejscu "nazwa_kursora.swf" wpisujesz nazwe wybranego przez ciebie kursora i wszystko zapisujesz . |
Witam
Jak ograniczyć ten kursor ? Genreralnie mam mape Poslki i chciałbym zeby kursor celwonika był tylko na niej, a poza jej obrebem normalny, proubowalem z visible true i false ale cos nie działa, ma ktoś jakiś pomysł??
pozdrawiam |
|
|
|
 |
cookie
Przyjaciel


Pomógł: 3 razy Dołączył: 15 Sie 2006 Posty: 40 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 15 Sie, 2006 19:40
|
|
|
on (rollOver) {
Mouse.hide();
kursor.startDragLocked();
kursor._visible=true;
}
on (rollOut) {
Mouse.show();
kursor._visible=false;
}
wstawiasz ten kod do buttona czy tam do tej mapki, gdzie "kursor" to jest twój kursor |
_________________ Śmiejecie się ze mnie, ponieważ jestem inny,
a ja śmieję się z was, ponieważ wszyscy jesteście tacy sami. |
|
|
|
 |
|